انیمه‌ اقتباسی Sekiro و Ghost of Tsushima در دست ساخت قرار دارد

انیمه‌ اقتباسی Sekiro و Ghost of Tsushima در دست ساخت قرار دارد

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که انیمه اقتباسی Sekiro (سکیرو) و Ghost of Tsushima (گوست آو سوشیما) در دست ساخت قرار دارد و قرار است مانند بسیاری از بازی‌های اخیر در قالب فیلم روی پرده سینماها نمایش داده شود. به این ترتیب به نظر می‌رسد که اقتباس‌های بیشتری از بازی‌های ویدیویی در راه است.


مطلب پیشنهادی:وقتی انیمه Made in Abyss تبدیل به یک بازی ویدیویی می‌شودزیبا، دوست‌داشتنی، پر از ایراد!
وقتی انیمه Made in Abyss تبدیل به یک بازی ویدیویی می‌شودوقتی انیمه Made in Abyss تبدیل به یک بازی ویدیویی می‌شود

این خبر توسط یک لیکر معروف منتشر شده که ظاهرا در گزارش‌های خود درباره ساخت انیمه‌ها دقیق بوده است. این لیکر ادعا می‌کند که هر دو بازی گوست آو سوشیما و سکیرو که به ترتیب توسط ساکر پانچ پروداکشنز و فرام سافتور ساخته شده اکنون قرار است به انیمه تبدیل شود و در دست توسعه قرار دارد. از قضا هر دو بازی درباره فرهنگ و مبارزه سامورایی و نینجا ساخته شده است. هنوز جزییات بیشتری از این اقتباس‌ها منتشر نشده و هنوز مشخص نیست کدام استودیو قرار است این دو پروژه را هدایت کند.

بازی Sekiro در سال ۲۰۱۹ با تحسین منتقدان عرضه شد و با بدست آوردن نظرات مثبت و نمرات بالا موفق شد جایزه بهترین بازی سال در مراسم The Game Awards شد. داستان این بازی در دوره سنگوکو می‌گذرد و حول یک بیماری عجیب در سرزمین آشینا جریان دارد. جنگجویی به نام ولف وظیفه دارد محافظ کورو شود، پسر جوانی که وارث الهی جاودانه تاج و تخت آشینا است.

بازی Ghost of Tsushimaبازی Ghost of Tsushima

از طرف دیگر بازی Ghost of Tsushima در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و در ادامه نیز نامزد جایزه بهترین بازی سال در مراسم گیم اواردز شد و اما در نهایت بازی The Last of Us Part II توانست عنوان بهترین بازی سال را از آن خود کند. داستان بازی حول محور جین ساکای، یک سامورایی نجیب جریان دارد که باید ارتش مهاجم مغول را از جزیره سوشیما دفع کند.

هر دو بازی بهترین گزینه برای ساخت انیمه هستند و بهترین فرصت برای روایت صادقانه این داستان‌های گسترده محسوب می‌شوند. علاوه بر آن، هالیوود همچنین مشغول کار روی اقتباس فیلم لایو اکشن خود از Ghost of Tsushima است که توسط کارگردان فیلم جان ویک، چاد استاهلسکی، زیر نظر پلی استیشن پروداکشنز کارگردانی خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:دنیای عجیب و غریب انیمه و مانگاهایی که دیزنی امتیازشان را داردهیچ چیز از دست دیزنی در امان نیست
دنیای عجیب و غریب انیمه و مانگاهایی که دیزنی امتیازشان را دارددنیای عجیب و غریب انیمه و مانگاهایی که دیزنی امتیازشان را دارد


هوش مصنوعی قراره بازی ساز‌ها رو بیکار کنه

مدیرعامل تیک تو موافق خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت است - ویجیاتومدیرعامل تیک تو موافق خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.