انتشار بازی Batman: Arkham Knight برای سرویس ابری Amazon Luna

سرویس ابری گیمینگ «آمازون لونا» (Amazon Luna) به‌زودی بازی Batman: Arkham Knight را به مجموعه خود اضافه می‌کند.

سرویس ابری گیمینگ Amazon Luna قصد دارد عناوین Batman: Arkham Knight، Lego DC Super-Villains و سه بازی پریمیوم دیگر را در ماه آوریل به کتابخانه خود اضافه نماید. همچین شرکت «آمازون» (Amazon) در روز چهارشنبه اعلام کرد ساکنان کشورهای کانادا، انگلستان و آلمان اکنون می‌توانند به سرویس Amazon Luna دسترسی پیدا کنند.

گفتنی است این سرویس ابری می‌تواند بازی‌های کنسولی را بالاترین کیفیت روی سیستم عامل‌های «مک» (Mac)، «آی‌پد» (Ipad) و «آیفون» (Iphone) اجرا کند. شرکت «آمازون» به دنبال دسترسی کاربران به انجام برخی از بازی‌های رایگان نیز است. «دنیل راش»، مدیر معاون بخش سرگرمی‌های ابزاری و خدماتی Amazon در بیانیه‌ای گفت:

مردم با «آمازون لونا»، دسترسی فوری به بازی‌های باکیفیت کنسول در دستگاه‌های موبایل را پیدا می‌کنند. این سرویس انجام بازی را برای آن‌ها راحت‌تر می‌کند. آوردن بازی‌های بزرگ به سرویس «آمازون لون»ا کار دشواری است اما ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

انتشار بازی‌های دنیای Batman روی سرویس ابری Amazon Luna

Batman: Arkham Knight سومین و آخرین قسمت از سه‌گانه تحسین‌برانگیز Arkham است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. ابرشرور «مترسک» (Scarecrow) خطرناک‌ترین دشمنان را با هم متحد کرده است تا شهر گاتهام را نابود کنند. بازیکنان بار دیگر کنترل کاراکتر «بروس وین» (Bruce Wayne) را برعهده می‌گیرند تا برای آخرین بار شهر را از دست افراد پلید نجات دهند.

Batman: Arkham Knight برای سرویس Amazon Luna

عنوان Lego DC Super-Villains قرار است در ماه آوریل به سرویس ابری Amazon Luna اضافه می‌شود. بازیکنان در این بازی متوجه می‌شوند که «لیگ عدالت» (Justice League) از بین رفته است و گروهی ناشناخته کنترل زمین را برعهده گرفته‌اند. این‌بار بازیکنان با کنترل کاراکترهای ابرشروری مانند «جوکر» (Joker) و «هارلی کوئین» (Harley Queen) به مبارزه با دشمنان ناشناخته می‌روند.

سرویس Amazon Luna همچنین تایید کرد عناوین Batora: Lost Haven، Endzone: A World Apart و Kingdom of Amalur: Re-Reckoning در ماه آوریل نیز به این سرویس اضافه خواهند شد. قیمت دسترسی کاربران به سرویس Amazon Luna ماهانه ۹.۹۹ دلار خواهد بود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.