امکان تجربه‌ی کامل فال‌آوت ۱ روی پلتفرم‌های موبایل فراهم شد

بازی فال اوت ۱ (Fallout 1) در سال ۱۹۹۷ برای کامپیوتر عرضه شد. این بازی اولین عنوان از این مجموعه بوده و موفقیت بسیار خوبی کسب کرد. فال اوت ۱ با عناوین فال اوت امروزی تفاوت بسیار زیادی داشته و یک بازی نقش آفرینی کامل بود. عنوانی که به طرز جالبی آینده بشریت را نشان داد و یک ایده کاملاً جدید داشت.

حال انجمن حامیان فال اوت اعلام کردند که این بازی را به منبع باز (Open Source) تبدیل کرده‌اند. به این شکل که شما می‌توانید بازی فال اوت ۱ را روی اندروید و آی او اس تجربه کنید. سازنده این بازی اعلام کرده که طراحی جدید فال اوت روی پلتفرم موبایل تقریباً بدون نقص بوده و ایراد زیادی ندارد.

برای دسترسی به نسخه موبایل فال اوت ۱ کاربران باید نسخه کامپیوتر را خریداری کرده باشند. در اصل سازندگان توانستند یک راهکار درون بازی پیدا کرده تا بدون مشکل فال اوت ۱ را روی موبایل انتقال دهند. بحث اینجاست که به دلیل اینکه شما باید هزینه پرداخت کنید، بازی هکی نبوده و قانونی است. نکته اینجاست که فال اوت ۱ قبل از بوجود آمدن بتسدا (Bethesda) ساخته شده و به همین دلیل سبک خاصی دارد.

fallout 1

شرکت‌ها اخیراً بسیار روی بحث نرم افزار حساس بوده و تلاش می‌کنند که راه‌های تجربه متفاوت بازی را محدود کنند. این در صورتی است که راهکار تجربه جدید فال اوت باعث شده تا این بازی دوباره زنده شده و حتی طرفداران بیشتری پیدا کند. به طور کلی عناوین فال اوت قبل از بتسدا سبک خاصی داشته و طرفداران زیادی دارند. به همین دلیل افراد زیادی منتظر بازسازی این عناوین هستند. حال که بتسدا تصمیم این کار را ندارد، طرفداران دست به کار شده و تلاش کردند تا این بازی را دوباره زنده کنند.

البته لازم به ذکر است که فال اوت یک نسخه موبایل به نام فال اوت شتلر (Fallout Shelter) دارد. این نسخه از بازی در سال ۲۰۱۵ برای موبایل عرضه شد و توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند. در حدی که بتسدا همچنان به پشتیبانی این بازی ادامه داده و یکی از عناوین استراتژی بسیار خوب روی پلتفرم موبایل است.

بیشتر بخوانید: موزه‌ی بازی فال‌آوت ۱۹۹۷

پلتفرم موبایل به شدت در حال رشد است و گیمینگ روی موبایل نیز موفقیت خوبی تا الان داشته است. شرکت‌های سازنده نیز تلاش می‌کنند تا مجموعه‌های بزرگ خود را روی موبایل وارد کرده تا درآمد بیشتری داشته باشند. ندای وظیفه (Call of Duty)، پابجی (PUBG) و فورتنایت (Fortnite) از عناوینی هستند که با ورود به دنیای موبایل موفقیت بسیار خوبی کسب کرده و اثبات کردند که پلتفرم موبایل پتانسیل بسیار خوب دارد.

منبع: Gamedeveloper.com


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۲,۲۰۰,۵۶۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۱,۹۵۸,۱۴۰

تومان

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.