افزایش بی سابقه کاربران توییتر پس از آمدن ایلان ماسک در هفته های گذشته

طبق گزارش‌های اخیر به نظر می‌رسد توییتر افزایش کاربر قابل توجه‌ای را تجربه کرده است. در همین راستا طبق آخرین آمار منتشر شده توسط ایلان ماسک این پلتفرم ۱.۶ میلیون کاربر فعال روزانه در هفته گذشته بدست آورده که این افزایش در بحبوحه اقدامات اخیر و نابسامانی‌های هفته‌های گذشته توییتر رخ داده است.

پس از انتشار اخبار مبنی بر اخراج دسته جمعی کاربران توییتر، هشتگ RIPTwitter# در میان کاربران محبوب شد و کاربران سقوط تدریجی این پلتفرم محبوب را پیش بینی می‌کردند. حتی ایلان ماسک نیز پس از ترند شدن این هشت meme در مورد مرگ این پلتفرم منتشر کرد. با این حال همانطور که اکنون مشخص است توییتر منحل نشده و در بهترین حالت این کمپانی در یک روند پرتلاتم به سر می‌برد اما همچنان طبق آمار ماسک کاربران فعال روزانه به بالاترین حد خود رسیده است.

تعداد کاربران این پلتفرم به بیشترین میزان یعنی ۲۵۹.۴ میلیون رسیده است

ماسک نموداری را در این خصوص به اشتراک گذاشته که کاربران روزانه توییتر را در چند هفته گذشته نشان می‌دهد. طبق این آمار در هفته قبل که ۲۰ نوامبر به پایان رسید این پلتفرم شاهد افزایش ۱.۶ میلیون کاربر بوده که در مجموع به بالاترین سطح ممکن در تاریخ یعنی ۲۵۹.۴ میلیون کاربر رسیده است.

افزایش کاربر توییتر

بر اساس نمودار توییتر از زمانی که ایلان ماسک کنترل این کمپانی را به دست گرفته روند رشد کاربران این شرکت صعودی بوده است. با این حال در برخی دیگر از گزارش‌ها پس از آمدن ایلان ماسک افت کاربران این پلتفرم را اعلام کردند و حتی در خبرها عنوان شده بود که کاربران سابق توییتر بیشتر به سمت شبکه اجتماعی غیرمتمرکز Mastodon مهاجرت کرده‌اند.

مدیرعامل تسلا خرید گران قیمت خود را در ۲۷ اکتبر به پایان رساند و در همان هفته اول، سایت افزایش کاربر را تجربه کرد که منجر به رسیدن تعداد کاربران به ۲۵۷.۶ میلیون شد. به طور خلاصه در حالی که هنوز زود است در مورد تغییر سیاست‌های این شرکت و تاثیرات دراز مدت آن صحبت شود، اما یه چیز واضح است و آن این است که تغییرات بنیادی توییتر در هفته‌های اخیر، کاربران را به صورت عمده از استفاده از این پلتفرم منصرف نکرده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.