اعلام جزئیات فصل هفدهم بازی Apex Legends

استودیو «رسپاون اینترتینمنت» (Respawn Entertainment) با انتشار تریلری از فصل هفدهم بازی «اپیکس لجندز» (Apex Legends) با نام Arsenal رونمایی کرد. فصل جدید این بازی هفته آینده در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

استودیو Respawn Entertainment به طور رسمی از فصل هفدهم بازی آنلاین Apex Legends رونمایی کرد. فصل هفدهم با نام Arsenal قرار است یک لجند جدیدی را به کاربران معرفی کند. نام این لجند Ballistic است که توانایی کنترل یک سلاح مخفی را برای نابودی دشمنان خود دارد. تاکتیک Ballistic گرم‌کردن و منفجر کردن اسلحه‌های دشمنان است. او همچنین می‌تواند مهمات نامحدودی را برای هم‌تیمی‌های خود فراهم کند.

گفتنی است در فصل هفدهم بازی Apex Legends، بازیکنان شاهد ترفندهای متعددی در نقشه World Edge خواهند شد که تاکید آن روی سلامت کلی نقشه است. در فصل جدید بازی «ایپکس لجندز» کاربران با حالت جدیدی با نام Monument روبرو می‌شوند. حالت Monument در واقع یک موزه است که تاریخچه بازی مذکور را به نمایش می‌گذارد. کاربران شاید در این موزه با توسعه‌دهندگان استودیو Respawn و کارهایشان آشنا شوند.

فصل هفدهم بازی Apex Legends

معرفی سیستم جدید Weapon Mastery در فصل هفدهم بازی Apex Legends

سیستم جدید Weapon Mastery در بسته‌الحاقی Arsenal به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از اسلحه‌ها XP کسب کنند. این سیستم جدید دارای مراحل امتحان اسلحه‌های مختلف است که در نهایت هدایای متنوعی را برای کاربران باز می‌کند. Respawn قول می‌دهد که Weapon Mastery یک سیستم پیشرفت طولانی مدت است. بازیکنان همچنین می‌توانند منتظر به‌روزرسانی‌های Firing Range، توانایی پینگ کردن چیزهای جدید، و تغییرات اساسی در Ranked Play باشند.

فصل هفدهم عنوان Apex Legends در تاریخ ۹ می (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/ اس» (Xbox Series X/S)، «نینتندو سوئیچ» (Nintendo Switch) و کامپیوتر شخصی (PC) قابل دریافت خواهد بود. شما می‌توانید تریلر بسته‌الحاقی Arsenal را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link