اطلاعات جدیدی از بازی Forza Motorsport منتشر شد؛ گیم‌پلی جدید آن را ببینید

بازی فورتزا موتوراسپورت (Forza Motorsport) را می‌توان یکی از دقیق‌ترین شبیه‌سازهای رانندگی دانست. مدت زیادی بود که از این مجموعه خبری نبود و ما شاهد عرضه بازی فورتزا هورایزن (Forza Horizon) بودیم. حال شرکت ترن ۱۰ (Turn 10) تصمیم گرفته که دوباره سری موتور اسپورت را برگرداند. در رویدادی که اخیراً برگزار شد ما شاهد اطلاعات جدیدی از فورتزا موتوراسپورت بودیم. بازی فورتزا موتور اسپورت اواخر سال ۲۰۲۳ میلادی برای نسل نهمی ایکس‌باکس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

بازی فورتزا موتور اسپورت تمرکز بسیار زیادی روی واقعی بودن تجربه رانندگی دارد. به همین دلیل یک شبیه‌ساز کامل از رانندگی است. تمامی ماشین‌ها و پیست‌های بازی واقعی بوده و همین باعث می‌شود تا شما تجربه بسیار منحصر به فردی داشته باشید. به طور کلی مجموعه فورتزا یکی از بهترین مجموعه‌های انحصاری ایکس باکس بوده و موتور اسپورت جدید نیز این راه را ادامه می‌دهد.

ماشین‌ها از همیشه واقعی‌تر هستند

فورتزا موتور اسپورت بیش از ۵۰۰ مایشن مختلف خواهد داشت. شما می‌توانید با ۸۰۰ ارتقاء موجود در این بازی خودروهای خود را بهتر کرده و به رانندگی و رقابت بپردازید. ترن ۱۰ تمام تلاش خود را کرده تا جدیدترین خودروها را وارد این مجموعه کند. به همین دلیل شما می‌توانید تعدادی از خودروهای بسیار خاص و جدید را نیز در این بازی تجربه کنید.

برای شبیه‌سازی ماشین‌ها در داخل بازی، ترن ۱۰ از تکنولوژی Spectrophotometer استفاده کرده است. این تکنولوژی ریزترین حرکات خودروها را ضبط کرده و ماشین‌ها به شدت واقعی هستند. از طرفی با توجه به این تکنولوژی رنگ خودروها نیز بسیار دقیق بوده و نسبت به نور محیط واکنش طبیعی‌تری نشان می‌دهد. ماشین‌ها در میانه راه آسیب هم خواهند دید تا تجربه بازی از همیشه طبیعی‌تر باشد.

در کنار واقعی بودن، شرکت سازنده تلاش کرده تا تجربه این بازی مهیج هم باشد. به همین دلیل موتور اسپورت جدید از نظرات کاربران نسبت به عناوین قبلی درس گرفته و یک تجربه جالب‌تری را از رانندگی به کاربر ارائه می‌دهد.

بازی فورتزا موتور اسپورت

عناوین موتور اسپورت همواره از لحاظ بصری بسیار زیبا و جلوتر از زمان خود بودند.

پیست‌ها و مکان‌های جدید

فورتزا موتور اسپورت، دارای ۲۰ محیط مختلف بوده و هر محیط چندین پیست مختلف برای رانندگی دارد. از طرفی در کنار جاده‌های قبلی ما شاهد ۵ پیست جدید در بازی هستیم. یکی از پیست‌های جدید اضافه شده در آفریقای جنوبی بوده و Kyalami نام دارد. ترن ۱۰ از جدیدترین تکنولوژی برای ثبت جزئیات محیط استفاده کرده و به همین دلیل محیط این بازی نزدیک به ۱۰ برابر دقیق‌تر از عناوین قبلی است. همینطور اینکه با استفاده از لیزر جزئیات جاده‌ها به طور کامل اسکن شده تا واقعی‌ترین تجربه ممکن را به کاربر ارائه دهند.

چیزی که در این بازی جدید است، آب و هوای پویا است. در بازی فورتزا موتور اسپورت جدید امکان دارد به طور ناگهانی باران ببارد یا شرایط هوا بد بشود. این قابلیت در عناوین قبلی فورتزا وجود نداشت و به همین دلیل اضافه شدن آن یک نکته بسیار مثبت است. مخصوصاً اینکه کاربران می‌توانند در شرایط مختلف با یکدیگر رقابت کرده و از رانندگی در باران با سرعت بالا لذت ببرند!

تجربه صدای بهتر

یکی از ویژگی‌های مهم یک بازی، صدای آن است. این موضوع در عناوین ریسینگ (Racing) اهمیت بیشتری هم پیدا می‌کند. ترن ۱۰ با شرکت Windows Sonic و Dolby Atmos همکاری کرده تا یک تجربه صدایی بسیار خاص را به کاربر منتقل کند. هر سیستم صدایی به شکلی ضبط شده که به واقعی‌ترین حالت ممکن به کاربر ارائه شود. مجموعه فورتزا موتور اسپورت نزدیک به ۲۰ سال سابقه داشته و در این مدت پیشرفت بسیار زیادی در زمینه صدا داشته است. به طور کلی صدای موتور، تایر و موارد دیگر بهبود بسیار زیادی نسبت به گذشته داشته است.

هنوز تاریخ عرضه رسمی بازی فورتزا موتور اسپورت اعلام نشده ولی انتظار می‌رود تا انتهای سال ۲۰۲۳ در دسترس طرفداران قرار بگیرد.

منبع: Gematsu.com


کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES X ظرفیت 1 ترابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۱,۷۸۳,۹۶۰

تومان

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۲,۱۵۰,۰۰۰

تومان

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link