اسکرین‌شات‌ فاش‌شده از گلکسی S23 اولترا، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی آن را تأیید می‌کند

سامسونگ خود را برای معرفی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دارش آماده می‌کند. مثل همیشه قبل‌از رویداد رسمی رونمایی از این محصولات، گزارش‌ها و شایعات مختلفی دردسترس قرار گرفته است که برخی از مشخصات این دستگاه‌ها را به‌ما نشان می‌دهند. اکنون طبق شایعه‌ای جدید، گلکسی S23 اولترا از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که این مورد با برخی گزارش‌های قبلی نیز مطابقت دارد.

افشاگر نام‌آشنا، Ice Universe در حساب توییتر خود اسکرین‌شاتی از برنامه‌ی پیش‌فرض دوربین سامسونگ برای گوشی هوشمند گلکسی S23 اولترا به‌اشتراک گذاشته است. با توجه به این عکس، رابط‌کاربری One UI دو گزینه برای ثبت عکس ۲۰۰ مگاپیکسلی و ۵۰ مگاپیکسلی دراختیار کاربر قرار می‌دهد.

اسکرین شات برنامه دوربین گلکسی S23 اولترا

اگر تصاویر اسکرین‌شات فاش‌شده از رابط‌کاربری پرچم‌دار بعدی سامسونگ واقعی باشد، دو نکته درمورد این دستگاه تأیید می‌شود. مورد اول این‌که گلکسی S23 اولترا از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و دوم این‌که دوربین مورداشاره همچنین امکان عکاسی با وضوح ۵۰ مگاپیکسلی را ارائه خواهد داد که در این حالت چهار پیکسل در یک پیکسل واحد ادغام می‌شود. طبق گزارش‌های قبلی Ice Universe، دوربین اصلی گلکسی S23 اولترا از حسگر ۱/۱.۳ اینچی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که ابعاد پیکسل‌های آن ۰٫۶ میکرومتر و گشودگی دیافراگم لنز آن f/1,7 خواهد بود.

مقاله‌ی مرتبط:

به‌ گزارش Gizmochina، سامسونگ از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HPX خود به‌همراه فناوری‌های تصویربرداری جدید در گلکسی S23 اولترا استفاده خواهد کرد. به‌عنوان مثال انتظار می‌رود این شرکت از فناوری DTI برای جذب بهتر نور به حسگر و Tetra2Pixel برای ترکیب چهار یا ۱۶ پیکسل در یک پیکسل واحد برای عکاسی در نور کم در پرچم‌دار رده‌بالای بعدی خود بهره ببرد. طبق شایعات گذشته، گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس نیز به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مشابه گلکسی S22 اولترا مجهز خواهند شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.