استودیو TTK Games توسط کارگردان سابق مجموعه بتلفیلد تاسیس شد

کارگردان خلاق سابق استودیو «دایس» (DICE) که قبلاً روی مجموعه «بتلفیلد» (Battlefield) کار کرده بود، از تاسیس استودیو بازی‌سازی جدید خود با نام TTK Games خبر داد. هدف این استودیو ساخت بازی‌های شوتر آنلاین با بالاترین کیفیت و نوآوری خواهد بود.

«لارس گوشتاوسن» (Lars Gustavsson)، کارگردان خلاق سابق استودیو DICE از تاسیس استودیو بازی‌سازی جدید خود با نام Time To Kill Games (مخفف TTK Games) رونمایی کرد. این استودیو در شهر استکهلم کشور سوئد تاسیس شده است و هدف آن، توسعه بازی‌های شوتر آنلاین با بالاترین کیفیت و نوآوری خواهد بود. این استودیو قصد دارد رابطه دوستانه نزدیکی با جامعه گیمرها برقرار کند. علاوه بر «گوشتاوسن»، سه عضو سابق دیگر از استودیو DICE در تاسیس استودیو TTK Games نقش داشته‌اند.

بررسی کارنامه گردانندگان استودیو بازی‌سازی TTK Games

«گوشتاوسن» وظیفه تهیه‌کنندگی بازی شوتر آنلاین «بتلفیلد ۲۰۴۲» (Battlefield 2042) را برعهده داشت و تا نوامبر سال گذشته، به عنوان کارگردان خلاق در استودیو DICE مشغول به کار بود. او از ابتدا در توسعه یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های شرکت EA نقش داشت و سال گذشته در میان تغییرات عظیم، استودیو DICE را ترک کرد. «دنیل برلین» (Daniel Berlin)، مدیر ارشد طراحی استودیو DICE هم در ساخت بازی‌های Far Cry 3 و Battlefield 4 حضور داشت.

استودیو TTK Games

«ویدار نیگرن» (Vidar Nygren)، مدیر ارشد فناوری استودیو و مدیر فنی آن هم ۲۵ سال در DICE سابقه فعالیت دارد. او مسئولیت توسعه موتور «فراست‌بایت» (Frostbite) را برعهده داشت و در این اواخر رئیس فناوری استودیو بود. «پیتر هویلس» (Peter Hoyles)، کارگردان هنری TTK هم به مدت ۱۲ سال در استودیوی زیرمجموعه «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) و روی چندین بازی مجموعه Battlefield کار کرد و مدیر هنری شعبه لس آنجلس دایس (DICE L.A) بود.

«گوستاوسن» درباره تاسیس TTK Games گفت:

برای بازیکنان، عبارت Time to Kill (زمان کشتن)، احساس یک بازی شوتر و سرعت بالای آن را منتقل می‌کند. ما این عبارت را نام استودیو و بخشی‌ از فرهنگ آن گذاشته‌ایم. برای ما، TTK تنها درباره مهارت یافتن سرعت مناسب یا سریع به پایان‌رساندن بازی نیست؛ بلکه درمورد این است که چگونه انسان‌ها برای هزاران سال ازطریق بازی زمان را سپری کرده‌اند. در طول دوران کاری بنده، من عناوینی ساخته‌ام که بازیکن را به همکاری، رقابت دوستانه و استفاده از ذهن و واکنش برای رسیدن به یک هدف و سبقت از دشمنان دنبال می‌کند. ما شور و شوق فراوانی پیرامون بازی‌های ویدیویی داریم؛ چراکه اعتقاد داریم روش بهتری برای سپری کردن زمان وجود ندارد.

گفتنی است استودیو تازه‌تاسیس TTK Games در حال استخدام برای ۱۵ جایگاه شغلی در شهر استکهلم سوئد است. این استودیو در حال حاضر بودجه قابل‌توجهی همراه با آزادی خلاقانه برای ساخت بازی‌های شوتر آنلاین نسل بعدی به دست آورده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.