استفاده از ChatGPT توسط کارکنان آمازون برای مصاحبه شغلی و کدنویسی

chatgpt lead js 012723

کارمندان آمازون از ChatGPT برای انجام مصاحبه های شغلی و ارائه اسناد آموزشی استفاده می کنند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کارمندان آمازون از ChatGPTیه عنوان دستیار کاری استفاده می کنند. این چت بات هوشمند به دلیل داشتن پتانسیل های فراوان در روزهای اخیر مورد تعجب همگان شده است. از مهمترین قابلیت آن نوشتن مقالات دانشگاهی است.

طبق خبرهای منتشر شده تعدادی از کارمندان آمازون از این چت بات برای افزایش بازدهی کاری استفاده کرده اند. زمینه استفاده آنها برای پاسخ به سوالات استخدامی و نوشتن کد برای نرم افزار و همچنین ساخت اسناد آموزشی بوده است.

به گفته یکی از کارکنان آمازون در اسلک، بخش آمازون وب سرویس این شرکت که خدمات ابری ارائه می کند با تشکیل کارگروهی تلاش دارد تا تأثیر این هوش مصنوعی را بررسی کند. بررسی های انجام شده نیز نشان می دهد این هوش مصنوعی در پاسخ دادن به مشتریان عملکرد خوبی از خود نشان داده است. همچنین در پاسخ به سوالات استراتژیک و ساخت اسناد آموزشی عملکردی عالی داشته است.

طبق گزارش بیزینس اینسایدر چت بات ChatGPT توانست در بخش عیب یابی مربوط به مهندسان AWS Aurora رتبه عالی کسب کند. البته آمازون پیش از این نسبت به عدم استفاده از این چت بات به کارکنان خود هشدار داده بود. زیرا در برخی مواقع اطلاعات نادرست را به جای اطلاعات علمی ارائه می کند. وکلای آمازون نیز از کارمندان شرکت خواسته اند مسائل مهم شرکت در اختیار این چت بات قرار نگیرد.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link