استفاده از ChatGPT برای پاسخ به سوالات مصاحبه‌ شغلی

به‌نظر می‌رسد که کارمندان شرکت آمازون در حال کشف پتانسیل‌های گسترده ChatGPT به‌عنوان دستیار کاری هستند. ChatGPT، چت‌بات هوشمندی است که از زمان انتشار آن در نوامبر، هر روز حرف تازه‌ای برای گفتن دارد. بر‌اساس پیام‌های فاش‌شده، در حال حاضر برخی از کارکنان آمازون در زمینه‌هایی مثل پاسخ به سوالات مصاحبه‌ شغلی، نوشتن کد نرم‌افزار و ساخت اسناد آموزشی، از ChatGPT استفاده می‌کنند.

موارد جدید ستفاده از ChatGPT

یکی از کارمندان این شرکت در کانال پیام‌رسان اسلک اعلام کرد که واحد Amazon Web Services یک گروه کاری کوچک برای درک بهتر تأثیر هوش مصنوعی بر تجارت خود ایجاد کرده‌است. این تیم پس از چندین آزمایش متوجه شد که ChatGPT عملکرد بسیار خوبی در پاسخ به سوالات مشتریان سرویس AWS دارد؛ زیرا اکثر پاسخ‌ها براساس اطلاعات عمومی هستند. علاوه‌براین، چت‌بات ChatGPT در ساخت اسناد آموزشی عالی بود و در پاسخ‌دهی به سؤالات استراتژی شرکتی بسیار قوی عمل کرد.

ChatGPT سوالات مصاحبه‌ شغلی

گفتنی است که ChatGPT در نوشتن راهنمای عیب‌یابی برای مهندسان پایگاه اطلاعات AWS Aurora و پاسخ به سؤالات دشوار تیم پشتیبانی بسیار عالی ظاهر شد. ChatGPT همچنین موفق شد تا اهداف شرکت مشتری‌‌محور را شناسایی کند.

علی‌رغم پیشرفت‌های جدید این ربات هوش مصنوعی، آمازون به کارکنانش هشدار می‌دهد که از ChatGPT در محیط کار استفاده نکنند. زیرا ChatGPT باوجود دقت بالا، در تمامی مواقع اطلاعاتش دقیق و درست نیست. این چت‌بات در موارد داده‌های غلط را به‌عنوان حقیقت علمی جلوه می‌دهد.

در همین رابطه، یکی از وکلای آمازون به کارمندان گفت که اطلاعات محرمانه این شرکت را با ChatGPT به اشتراک نگذارند. سرمایه گذاری مایکروسافت در OpenAI، خالق ChatGPT، که در اوایل این هفته اعلام شد نیز نگرانی مدیران آمازون را افزایش می‌دهد.

درحالی‌که بسیاری از کارمندان آمازون تحت‌تأثیر عملکرد ChatGPT در زمینه پاسخ به سوالات مصاحبه‌ شغلی و ساخت اسناد آموزشی قرار گرفته‌اند، هنوز مواردی دررابطه با این چت‌بات وجود دارد که ناامیدکننده به‌نظر می‌رسد. بر‌اساس پیام‌های اسلک، خلق یک «رپ بتل حماسی» یکی از این موارد است. البته این موضوع تعجب‌برانگیز نیست زیرا برای این کار مهارت شناخت انسانی بسیار پیشرفته نیاز است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.