استفاده از سیستم مدیریت رسانه MSI در استادیوم الثمامه قطر

جام جهانی فوتبال یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی جهان، تقریبا یک هفته‌ای است که در قطر شروع شده و کشور میزبان برای برگزاری آن سرمایه‌گذاری‌های عظیمی نیز انجام داده است که در آن از تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری MSI برای استادیوم الثمامه (Al Thumama) نیز کمک گرفته است.

در همین راستا گزارش شده که امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری استادیوم‌های فوتبال با مشخصات رده بالا توسعه یافته و این میزان از کیفیت به خصوص در استادیوم Al Thumama بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

در همین راستا هم‌اکنون اظهار شده که همه‌ی طرفداران حاضر در استادیوم الثمامه دوحه با نمایشگرها و سخت‌افزار تعبیه شد بر روی صندلی می‌توانند از سرویس‌های پخش زنده، سفارش غذا، هایلایت‌های بازی، رای‌گیری‌های مرتبط و خرید کالا لذت ببرند و تبلیغات و قابلیت‌های دیگری نیز در این پلتفرم‌ها ارائه می‌شود. با این حال عکس‌های موجود در اینترنت فقط پوشش این سیستم مانیتوری را در قسمت VIP نشان می‌دهد. همین سیستم در صورت استفاده گسترده می‌تواند رابطه تعاملی تماشاگر با بازی ورزشی و لذت نهایی او را افزایش دهد.

MSI استادیوم الثمامه

در همین رابطه شرکت MSI FUNTORO که زیرمجموعه کمپانی اصلی تایوانی MSI است نیز در بخش توسعه سیستم‌های مولتی مدیای خودرو، سرویس‌های مدیریت ابری و همچنین راهکارهای مدیریت و مانیتورینگ حمل نقل عمومی و هتل‌ها تمرکز دارد و پس از کسب جایزه در کامپیوتکس ۲۰۱۸ برای طراحی سیستم‌های مربوطه در استادیوم Vodafone Park استانبول، حالا دستاوردهای این شرکت و کیفیت رده بالای سیستم‌های آن‌ها توسط جام جهانی فوتبال نیز برای کار بر روی استادیوم الثمامه در قطر شناسایی شده و به رسمیت شناخته شده است.

این کمپانی با تخصیص دقیق پورتال محتوا و سرور رسانه‌ای و توسعه مکانیزم‌های بازیابی سیستم در صورت خطا، می‌تواند یکی از بهترین راهکارهای مولتی مدیا برای استادیوم‌های بزرگ و ورزشی را ارائه دهد. علاوه بر این‌ها با کمک یک کنسول هوشمند مرکزی و سیستم مدیریت ابری، تیم مدیریتی حتی با پرسنل بسیار کم در حد یک نفر می‌تواند کنترل کامل خدمات ارائه شده توسط FUNTORO Stadium & Arena را بدست گیرد.

خدمات ارائه شده این شرکت زیرمجموعه MSI، بازخوردهای مثبتی را دریافت کرده و این سرویس‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به تعامل بیشتر تماشاگران در حین بازی ورزشی کمک خواهد کرد.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link