ادوبی از هوش مصنوعی جدید برای رقابت با میدجورنی رونمایی کرد

adobe firefly 641a19610749cf5f9cc772cd

در نهایت، ادوبی قصد دارد این ابزارهای مولد را در اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مختلف خود بگنجاند. در فتوشاپ، ویرایش تصویر توسط هوش مصنوعی وجود خواهد داشت، ایلوستریتور می‌تواند تغییرات برداری را روی طرح‌های طراحی شده با دست ایجاد کند و پریمیر به شما این امکان را می‌دهد که فقط با یک فرمان، یک تصویر را درجه‌بندی کنید یا تغییر شکل دهید. ادوبی در مورد زمان عرضه هر یک از این ویژگی‌ها چیزی نگفته اما این‌ها از جمله نمونه‌هایی هستند که به گفته کاستین شرکت در حال کار روی آن‌هاست.

همچنین یک ویژگی برنامه‌ریزی‌شده در فتوشاپ وجود دارد که ممکن است بحث‌برانگیز باشد؛ ادوبی می‌خواهد به هنرمندان اجازه دهد سیستم را بر اساس کار خود آموزش دهند تا بتواند با تولید محتوا به سبک شخصی، به آن‌ها کمک کند. البته این کار پتانسیل سوء‌استفاده را نیز دارد زیرا یک شخص می‌تواند سیستم را بر اساس سبک هنرمند دیگری آموزش دهد تا کار خود را شبیه‌سازی کند.

کاستین می‌گوید ادوبی به این قضیه فکر می‌کند که چگونه با آن برخورد کند. او ایده مقایسه تصاویر آپلود شده را با Behance، شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری هنر که متعلق به ادوبی است، برای دستگیری دزدان هنری مطرح کرد اما در حال حاضر، تصمیم نهایی در مورد نحوه رسیدگی به آن وجود ندارد.

یکی از راه‌هایی که ادوبی امیدوار است این دزدان هنری را به‌طور گسترده‌تر متوقف کند، ارائه راهی برای هنرمندان است تا از آموزش هوش مصنوعی در کارشان جلوگیری کنند. این کار که به یک سیستم «آموزش ندهید» معروف است، به هنرمندان اجازه می‌دهد داده‌های خود را در دیتابیسی جاسازی کنند که سیستم‌های آموزشی اجازه دیدن آن‌ها را ندارند. این امر به طور بالقوه ادوبی را آماده می کند تا بر اساس استانداردهای بدون آموزش رقابت کند.

دو ابزار اول Firefly از امروز به صورت نسخه بتا در دسترس عموم خواهند بود. برای درخواست دسترسی، لازم نیست مشترک Creative Cloud باشید، اما ادوبی تعداد افرادی را که اجازه ورود به نسخه بتا را دارند محدود خواهد کرد.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link