ادعایی تأییدنشده در شبکه‌های اجتماعی: نمایشگر آیفون ۱۳ پس از نصب iOS 16.1 سبز می‌شود

به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری عمده گاهی اوقات یک‌سری مشکلات در خود دارند و این موضوع سال‌ها است در iOS دیده می‌شود. نسخه‌های جدید iOS غالباً به هنگام انتشار، روی باتری اثر منفی می‌گذارند، اما اپل با انتشار به‌روزرسانی دیگری، سریعاً مشکلات را رفع می‌کند. گروهی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی، مشکل عجیبی را در iOS 16 گزارش کرده‌اند.

براساس نوشته‌ی گیزموچاینا، باگ‌های موجود در iOS 16 صرفاً محدود به آیفون ۱۴ نیستند و ظاهراً گوشی‌های قدیمی‌تر مثل آیفون ۱۳ را هم تحت تأثیر قرار می‌دهند. تعداد انگشت‌شماری از کاربران آیفون ۱۴ و آیفون ۱۳ می‌‌گویند پس از نصب جدیدترین به‌روزرسانی اپل، صفحه‌نمایش گوشی آن‌ها فریز شده است. گاهی اوقات انیمیشن‌های iOS باگ دارند و در برخی مواقع دستگاه به‌طور کامل از کار می‌افتد. ظاهراً این مشکل در iOS 16.1 دیده شده است.

سبز شدن نمایشگر آیفون ۱۳ اپل پس از نصب iOS 16.1

شماری از کاربران آیفون ۱۳ می‌گویند مشکل iOS 16.1 برای آن‌ها جدی‌تر است. به ادعای این کاربران، نمایشگر گوشی پس از نصب سیستم‌عامل جدید به رنگ سبز درمی‌آید. پس از سبز شدن نمایشگر، عملاً استفاده از گوشی غیرممکن می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط:

زومیت نمی‌تواند به‌طور مستقل، ادعای بروز مشکل در نمایشگر آیفون را تأیید کند. تعداد بسیار کمی از کاربران چنین مشکلی را گزارش کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد با باگی گسترده طرف نیستیم. اپل تاکنون هیچ واکنشی نشان نداده است. ممکن است آنچه در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده، نتیجه‌ی شیطنت یک‌سری از کاربران برای بدنام کردن اپل باشد.

شما کاربران چه دیدگاهی درباره‌ی مشکلات منتسب به نمایشگر آیفون دارید؟

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link