اخراج ناگهانی بیش از ۲۰۰ پلی‌تستر Apex Legends توسط EA

طبق گزارش‌های منتشر شده، شرکت «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) از طریق تماس تصویری «زوم» (Zoom)، ۲۰۰ اعضای تیم آزمایش تضمین کیفیت بازی Apex Legends را در دفتر «باتون روژ» (Baton Rouge) اخراج کرد.

کاربران بازی آنلاین «اپیکس لجندز» (Apex Legends) با دریافت پکیج Revelry، چهارمین سالگرد این بازی را جشن می‌گیرند. متاسفانه، تعداد زیادی از اعضای تیم آزمایش (پلی‌تسترها) این بازی از دفتر «باتون روژ» قادر به شرکت در این جشن نیستند. به گفته خبرگزاری «کوتاکو»، شرکت EA حدود ۲۰۰ پلی‌تستر را امروز اخراج کرد. خبر اخراج شدن این تعداد پلی‌تستر از طریق یک تماس تصویری ناگهانی «زوم» به آن‌ها ابلاغ شد.

برخی پلی‌تسترها، اقدام شرکت EA را «بدون برنامه‌ریزی و اجباری» توصیف می‌کنند. آن‌ها اعلام کردند هیچ اطلاعیه‌ای در آستانه اخراج از دفتر «باتون روژ» از مدیران شرکت EA دریافت نکردند. آن‌ها در زمان مواجهه با پیام تصویری «زوم» EA بسیار شوکه شدند. خبرگزاری «کوتاکو» (Kotaku) فاش می‌کند کارمندان اخراجی تنها در آن زمان فرصت داشتند تا وسایل خود را از روی میزها جمع‌آوری کنند. این کار به طور مستقیم توسط تیم نظارت امنیتی EA انجام می‌شد.

اخراج پلی‌تسترهای بازی Apex Legends

اخراج پلی‌تسترها چه اثراث منفی برای بازی Apex Legends دارد؟

این منبع همچنین اعلام می‌کند پلی‌تسترهای اخراج شده عمدتاً روی بازی بتل رویال Apex Legends کار می‌کردند. آن‌ها در طی ۶۰ روز حقوق بیکاری خود را دریافت خواهند کرد که کم‌تر از مدت زمان قرارداد بسیاری از آن‌ها است. کاربران باید آگاه باشند افرادی که در اداره «باتون روژ» کار می‌کردند، کارمندان رسمی شرکت EA در بخش ضمانت کیفیت بودند. این دفتر مستقل در لوئیزیانا، قبلاً روی عناوین دیگری کار می‌کردند. اما از زمان عرضه بازی بتل رویال Apex Legends در سال ۲۰۱۹، تمرکزشان را به طور کامل روی بازی مذکور گذاشتند.

برخی از منابع به خبرگزاری Kotaku گفتند اخراج پلی‌تسترها می‌تواند به کیفیت بازی Apex Legends آسیب وارد کند. این بازی اخیراً روی یک نسخه به شدت تغییریافته از Source Engine اجرا می‌شود و همچنین باگ‌های زیادی در زمان تجربه بازی مشاهده می‌شود.

شرکت EA هنوز بیانیه رسمی پیرامون اقدام اخیر خود به رسانه‌ها منتشر نکرده است. البته با نگاه به این رفتارها می‌توان فهمید شرکت EA دیگر قرار نیست اهمیتی ویژه به بازی Apex Legends بدهد. استودیو Respawn در ماه گذشته اعلام کرد سرورهای بخش چندنفره نسخه موبایل این بازی را برای همیشه خاموش می‌کند. همچنین این استودیو مطرح کرد توسعه بازی تک‌نفره Titanfall Legends به طور رسمی متوقف شده است. اکنون فصل شانزدهم بازی Apex Legends برای اولین بار بدون معرفی «لجندزی» جدید در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

سرورهای بخش چندنفره نسخه موبایل بازی Apex Legends در تاریخ ۱ مه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) برای همیشه خاموش می‌شوند. این بازی اکنون برای PC و سایر پلتفرم‌ها قابل دسترسی است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.