«ابرها» دلیل انحصاری شدن Horizon Forbidden West: Burning Shores برای PS5‌ بوده‌اند

«ابرها» دلیل انحصاری شدن Horizon Forbidden West: Burning Shores برای PS5‌ بوده‌اند

گوریلا گیمز در پاسخ به اینکه چرا بسته الحاقی Burning Shores از بازی Horizon Forbidden West را تنها برای پلی استیشن ۵ عرضه می‌کند، گفته یکی از دلایل اصلی آن استفاده از تکنولوژی پیشرفته«ابرها» در این DLC است.


مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید

توسعه‌دهندگان طی پستی در بلاگ پلی استیشن جزئیاتی از این سیستم و تکنولوژی جدید ارائه کردند و اینکه چگونه بازی از زمان عرضه دچار تغییرات گسترده‌ای شده است. نارائه لی، یکی از اعضای ارشد استودیو، توضیح داد بازیکنان حین سفر روی ربات پرنده داخل ابرها می‌توانند با انواع و اقسام شگفتانه‌ها نظیر غار، تونل و غیره مواجه شوند.

بهترین بخش ماجرا این است که بسته به زمان روز، تجربه شما از فضای داخل این ابرها و نمای بیرونی‌شان متفاوت خواهد بود.

همچنان که ساعات روز سپری می‌شوند، کیفیت و زاویه تابش نور به ابرها تغییر می‌کند و با نمایان یا پنهان کردن قابلیت‌ها و بخش‌های مختلف، حس ماجراجویی و سفر را برایتان متمایز خواهد کرد.

در بسته الحاقی Burning Shores، ایلوی به جنوب سرزمین‌های قبیله Tenakth می‌رود و تهدید جدیدی را بررسی می‌کند که مخفی مانده بود. محیط این سرزمین به دلیل فوران‌های آتشفشانی و فعالیت‌های لرزه‌ای بسیار آشفته است، اما شخصیت‌های جدیدی برای ملاقات، داستان‌هایی برای تجربه کردن و موارد بسیار دیگری وجود خواهد داشت. دشمنان جدیدی نیز برای شکار در دسترس خواهند بود.

بسته الحاقی بازی Horizon Forbidden West تحت عنوان Burning Shores در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) از راه می‌رسد و ۲۰ دلار قیمت خواهد داشت.


مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید [تماشا کنید]

بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید [تماشا کنید] - ویجیاتوبازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید [تماشا کنید] - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.