آیفون ۱۵ پرو مجهز به دکمه‌ های یکپارچه تنظیم صدا خواهد بود

همانطور که قبلاً شایعه شده بود، براساس تصاویری که در ویدیویی در نسخه چینی تیک‌تاک به اشتراک گذاشته شده و در حساب توییتری ShrimpApplePro نیز منتشر شد، نسل بعدی آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس از دکمه‌ یکپارچه‌ صدا و بی‌صداکردن اعلان‌ها بهره خواهند برد.

انتظار می‌رود که مدل‌های آیفون ۱۵ پرو به‌جای دکمه‌های مجزا برای افزایش و کاهش صدا، دکمه بلندی برای تنظیم صدا داشته باشند. در همین حال، قرار است دکمه‌ دوحالته‌ بی‌صداکردن اعلان‌ها که از زمان معرفی آیفون اصلی در سال ۲۰۰۷ وجود داشته است، طوری تغییر کند که می‌توان آن را برای روشن یا خاموش‌کردن زنگ آیفون فشار داد.

براساس گزارش‌ها، هر دو دکمه‌ تنظیم بلندی صدا و بی‌صدا کردن اعلان‌ها در آیفون ۱۵ پرو از طراحی حالت جامد برخوردار هستند. این دکمه‌ها به‌جای حرکت فیزیکی، با استفاده از موتور Taptic، حس فشردن دکمه را برای کاربر شبیه‌سازی خواهند کرد؛ درست شبیه به دکمه Home در جدیدترین سری iPhone SE یا ترک‌پد Force Touch در مک‌بوک‌های مدرن.

دکمه‌ آیفون 15

همان‌طور که در تصاویر جدید آیفون ۱۵ استاندارد مشاهده می‌کنید، مدل‌های استاندارد آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس همچنان دو دکمه فیزیکی صدا و دکمه‌ دوحالته‌ قطع صدا دارند. اپل طبق معمول باید تمام سری آیفون ۱۵ را در ماه سپتامبر معرفی کند.

در اخبار مرتبط، منتقد فناوری، سانی دیکسون، دیدگاهی درباره پنل‌های شیشه‌ای منتسب به سری آیفون ۱۵ ارائه داده است. او انتظار دارد مدل‌های پرو این سری از گوشی‌های اپل مجهز به حاشیه‌های نازک‌تری نسبت‌ به قبل خواهند بود. علاوه‌ بر این، به نظر می‌رسد که داینامیک آیلند روی همه‌ مدل‌های آیفون ۱۵ ارائه خواهد شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.