آیفون ۱۵ پرو مکس مشخصات بهتری نسبت به ۱۵ پرو خواهد داشت

1 13

مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، با انتشار چند توییت در مورد سری آیفون ۱۵ اطلاعاتی را فاش کرده است. این افشاگر بر این باور است که سال آینده اپل تمایز بین مدل‌های پرو و استاندارد را افزایش خواهد داد. از سوی دیگر او می‌گوید که اپل به منظور افزایش فروش آیفون ۱۵ پرو مکس، برای این گوشی نسبت به ۱۵ پرو امکانات سخت‌افزاری بیشتری ارائه می‌دهد.

این یعنی به احتمال زیاد، هر ۴ مدل سری آیفون ۱۵ از ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی بهره می‌برند تا کاربران برای خرید آن‌ها انگیزه‌ی بیشتری پیدا کنند. همانطور که احتمالا می‌دانید، در حال حاضر تنها تفاوت بین آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس و همچنین بین آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس، اندازه‌ی نمایشگر و ظرفیت باتری است.

هنوز مشخص نیست که اپل می‌خواهد چگونه این رویکرد را عملی کند و از طرف دیگر برخی افشاگران بر این باور هستند که سال آینده تمام مدل‌های آیفون با نمایشگر حفره‌دار راهی بازار خواهند شد. همچنین احتمالا فقط مدل ۱۵ پرو مکس از دوربین پریسکوپی بهره‌مند می‌شود.

ظاهرا مدیران اپل بر این باور هستند که به دلیل مشکل بودن نوآوری‌های چشم‌گیر در صنعت موبایل، گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی در آینده‌ی نزدیک تهدید مهمی برای آیفون‌ها نخواهند بود. اما از سوی دیگر، کوالکام تلاش خود را برای بهبود عملکرد تراشه‌های پرچم‌دار خود افزایش داده و از طرف دیگر گوشی‌های تاشو تا چند سال دیگر می‌توانند به تهدید مهمی برای اپل تبدیل شوند.

منبع: MacRumors

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.