آیفون ۱۵ اولترا ویدئوی ۸K ضبط می‌کند و عملکرد باتری بهتری دارد

در حالی که آیفون ۱۴ چند روزی است که راهی بازار شده، شایعات به آیفون ۱۵ اولترا اشاره می‌کنند. شایعاتی که توسط LeaksApplePro منتشر شده است.

شایعات جدیدی درباره آیفون ۱۵ اولترا به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی هوشمند از پورت USB Type C‌ استفاده می‌کند. البته باید بگوییم که اتحادیه اروپا استفاده از پورت USB-C را برای همه گوشی‌های هوشمند اجبار کرده و به همین دلیل آیفون ۱۵ اولترا و سری آیفون ۱۵ از این پورت استفاده می‌کنند.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که احتمالا گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس با نام آیفون ۱۵ اولترا راهی بازار می‌شود. اسم اولترا هم به تراشه M1 شبیه خواهد بود و هم با اپل واچ اولترا هماهنگی خواهد داشت.  برخی شایعات می‌گویند که آیفون ۱۵ اولترا سخت‌افزار منحصر به‌فرد خودش را خواهد داشت.

شایعات می‌گویند که آیفون ۱۵ اولترا امکان ضبط ویدئو با کیفیت ۸K را دارد  و این ویژگی روی آیفون ۱۵ پرو هم قرار خواهد گرفت.  این گوشی به لنز پریسکوپ مجهز شده که زوم ۵ یا ۶ برابری دارد. گفته شده عملکرد باتری آیفون ۱۵ اولترا بهتر از مدل‌های فعالی شده و سه تا چهار ساعت عملکرد بهتری از خود ارائه می‌دهد.

آیفون ۱۵ اولترا قیمت بالایی هم خواهد داشت. شایعات می‌گویند که این گوشی با قیمت ۱۲۰۰ دلار راهی بازار می‌شود.

این گوشی به احتمال با تراشه A17‌ راهی بازار می‌شود و بعید نیست که حسگر فیس ID هم زیر صفحه نمایش قرار گرفته باشد. با این حساب تنها یک ناچ حفره‌ای روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو معرفی شدند

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link