آیفون ۱۵ اولترا ممکن است جایگزین مدل ۶.۱ اینچی غیرپرو اپل شود

با عرضه سری آیفون ۱۴ اپل، این شرکت رسما مدل آیفون مینی خود را حذف کرد. اکنون اما گزارش جدید حاکی از آن است که این اتفاق می‌تواند برای مدل غیرپرو ۶.۱ اینچی در سری آیفون ۱۵ تکرار و آیفون ۱۵ اولترا جایگزین آن شود.

برای آن دسته از کاربرانی که نمی‌دانند باید بگوییم که بر اساس جدیدترین شایعات منتشر شده، غول کوپرتینویی در حال کار روی مدل اولترا آیفون است. با این حال، این فقط به این معنی نیست که این برند قصد دارد یک گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید را به خط تولید سری آیفون اضافه کند. در عوض گفته می‌شود که این شرکت ممکن است آیفون اولترا را به جای آیفون ۶.۱ اینچی غیر پرو در اختیار کاربران قرار دهد. این شایعه واکنش و حواشی زیادی را به همراه داشته و بسیاری از کاربران در توییتر مخالفت خود را با مدل اولترا آیفون ۱۵ اعلام کرده‌اند.

برخی کاربران اظهار داشته‌اند که مدل‌های پروی آیفون در حال حاضر بیش از حد بزرگ هستند. در حقیقت مدل پایه آیفون تنها پرچم‌دار کامپکت واقعی این برند است که برخی افراد آن را نسبت به مدل‌های پرو ترجیح می‌دهند. بنابراین، آن طور که به نظر می‌رسد اکثر کاربران این برند آمریکایی علاقه‌ای ندارد تا این گوشی هوشمند در سری بعدی آیفون ۱۵ از خط تولید این شرکت حذف شود.

آیفون اولترا

همچنین این احتمال وجود دارد که اپل آیفون ۱۵ اولترا را با برخی از ویژگی‌های انحصاری اولترا روانه‌‌ی بازار گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار کند. این موضوع با وجود شایعات مبنی بر جایگزینی مدل اولترا به جای مدل پرو مکس، نگرانی‌هایی را برای برخی کاربران ایجاد کرده که مایل به حضور مدل پرو مکس دیگری در اکوسیستم گوشی‌های هوشمند اپل نیستند.

امروز علاوه بر همه‌ این‌ها، شایعه‌ای در مورد ساخت آیفون ۱۵ اولترا با بدنه‌ی تیتانیومی مطرح شده است. اگر این شایعه‌ درست باشد، ممکن است برخی از مشکلات کاربران اپل مبنی بر سنگین بودن این گوشی‌ برطرف شود؛ زیرا تیتانیوم ۴۵ درصد سبک‌تر از فولاد ضد زنگ است و در عین حال به همان اندازه مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد. در نهایت باید اشاره کنیم که گزارش صرفاً در حد یک شایعه است و غول فناوری آمریکایی هنوز هیچ خبر رسمی در این باره منتشر نکرده است.

نظر شما درباره‌ مدل اولترای اپل چیست؟ آیا دوست دارید که این مدل جایگزین آیفون ۶.۱ اینچی شود یا نه؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.