آیا FIFA 23 قهرمان جام جهانی را درست پیش بینی می کند؟

بی‌شک جام جهانی بزرگترین مسابقات فوتبال است که هر چهار سال یک بار در کشورهای مختلف برگزار می‌شود. هر دوره این رویداد میلیاردها بیننده را به سوی خود جذب می‌کند، آن هم در حالی که ممکن است بسیاری از آنها، اصلا هیچ نماینده‌ای در جام جهانی نداشته باشند. در ای بین، بخش بزرگی از طرفداران همیشه در تلاش هستند تا قهرمان جام جهانی را پیش بیینی کنند، اما EA در حال استفاده از بازی ویدیویی محبوب خود برای پیش بینی قهرمان جام جهانی است، اتفاقی که در سه دوره گذشته به درستی رقم خورده است. آیا آنها موفق خواهند شد با FIFA 23 نیز قهرمان جام جهانی قطر ۲۰۲۲ به درستی پیش بینی کنند؟

شروع پیش بینی جام جهانی توسط EA از سال ۲۰۰۶

۲۶ سال است که EA در حال تولید بازی فوتبال به نام فیفا است، در واقع یک نوع شبیه ساز فوتبال که به کاربران این اجازه را می‌دهد با تیم‌های مورد‌های علاقه‌ی خود در مقابل دوستان و سایر بازیکنان قرار بگیرند و حتی مسابقات جام جهانی را شبیه سازی کنند. از سال ۲۰۰۶ نیز، EA درون بازی یک شبیه‌سازی از جام جهانی آینده انجام داده است و تلاش می‌کند تا نتیجه کل مسابقات را پیش بینی کند.

در حال حاضر آنها رکورد پیش بینی ۳ از ۴ را دارند و توانسته‌اند به درستی اسپانیا، آلمان و فرانسه را برای سه جام جهانی اخیر حدس می زنند. البته اولین پیش‌بینی EA به این خوبی نبود، چراکه آنها جمهوری چک را به عنوان قهرمان جام جهانی ۲۰۰۶ انتخاب کردند، اما این تیم حتی نتوانست از مرحله گروهی صعود کند.

و اما پیش بینی FIFA 23 برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

امروز نیز EA پیش بینی می‌کند که آرژانتین قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد شد و با پیروزی در مقابل برزیل در فینال، این جام را به دست می‌آورد. البته EA خیلی بر روی نتیجه دقیق بازی تمرکز ندارد، ولی با این حال تاکید شده که گل پیروزی بازی توسط کسی جز لیونل مسی به ثمر نخواهد رسید. در ادامه نیز تیم ملی فرانسه در رده سوم قرار گرفت، هرچند نامی از حریف “پلی آف” آنها ذکر نشده است.

FIFA 23

البته این پایان کار نیست و شبیه سازی انتظار دارد که مسی هم جایزه کفش طلا (بازیکن با بیشترین گل) و هم جایزه توپ طلا (بهترین بازیکن ) را از آن خود کند. روی پاتریسیو (پرتغال)، آلیسون (برزیل)، دومینیک لیواکوویچ (کرواسی) و امیلیانو مارتینز (آرژانتین) برای جایزه دستکش طلایی (بهترین دروازه بان) انتخاب شوند.

FIFA 23 USA

در نهایت، اگر علاقه دارید مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ را خودتان شبیه‌سازی کنید، این حالت در به‌روزرسانی اخیر در ۹ نوامبر (۱۸ آبان) به بازی اضافه شده است. اگر یک بازیکن سرسخت در بخش FIFA Ultimate Team (FUT) هستید، می‌توانید با پیش بینی جام جهانی از طریق EA تعدادی کارت جدید را برای حالت FUT به دست بیاورید.

مسابقات مرحله گروهی جام جهانی از ۲۰ نوامبر – ۲۹ آبان – (اکوادور مقابل قطر) آغاز می‌شود و مسابقات تا ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) ادامه دارد.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.