آیا در رویداد بعدی اپل هدست واقعیت ترکیبی معرفی می‌شود؟

Apple VR 2 1 768x488 1

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اپل در ماه‌های باقی مانده از سال ۲۰۲۲ محصول جدیدی معرفی نخواهد کرد. با توجه به این موضوع، حالا برنامه‌ی اپل برای سال ۲۰۲۳ مورد توجه رسانه‌ها و کارشناسان قرار گرفته است. اپل در سال ۲۰۲۲ از چندین محصول مانند سری آیفون ۱۴، اپل واچ اولترا، نسل جدید مک‌بوک ایر و دیگر موارد رونمایی کرد. اما در این میان خبری از هدست واقعیت ترکیبی این شرکت نشد.

در رابطه با این هدست در سال‌های گذشته گزارش‌های متعددی منتشر شده است. اما طی ماه‌های اخیر حجم شایعات مربوط به این هدست که احتمالا اپل Reality Pro نام دارد، به طور قابل توجهی افزایش یافته است. مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، بر این باور است که در اولین ماه سال ۲۰۲۳ یعنی ماه ژانویه، اپل یک رویداد ویژه برای معرفی این هدست برگزار خواهد کرد.

دیگر افشاگران هم به معرفی این هدست در سال ۲۰۲۳ اشاره کرده‌اند ولی هیچکدام از آن‌ها زمان‌ مشخصی را برای این رویداد اعلام نکرده‌اند. اگر پیش‌بینی آقای کو صحت داشته باشد، باید بگوییم که از سال ۲۰۱۰ این اولین باری خواهد بود که اپل در ماه ژانویه محصول جدیدی معرفی می‌کند. برای یادآوری باید بگوییم که در این سال اولین نسل آیپد در ماه ژانویه توسط استیو جابز معرفی شد.

اپل سال‌هاست که نسل‌های جدید محصولات قدیمی خود را راهی بازار می‌کند و بعد از اپل واچ در این زمینه دست به نوآوری نزده است. اما حالا بعد از سال‌ها انتظار قرار است با یک محصول کاملا جدید و نوآورانه روبرو شویم که از یک سیستم‌عامل اختصاصی به نام realityOS بهره می‌برد.

گفته می‌شود این هدست واقعیت ترکیبی یکی از گران‌ترین محصولات اپل خواهد بود. به طور مشخص، احتمالا کاربران برای خرید این محصول باید حدود ۳۰۰۰ دلار بپردازند. اپل همچنین مشغول توسعه‌ی یک هدست ارزان‌تر است و همچنین چند سال دیگر با عینک هوشمند اپل هم روبرو خواهیم شد. به نظر شما رویداد بعدی اپل مربوط به این هدست خواهد بود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: MacRumors

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.