آوازخوانی بهرام افشاری با آهنگی از سیاوش قمیشی به مناسبت تولدش + ویدئو

بهرام افشاری بازیگر محبوب که به یکی از ستارگان پولساز سینمای کمدی ایران بدل شده، به مناسبت تولد ۳۶ سالگی اش در اینستاگرام خود ویدئویی از خوانندگی و نوازندگی خود با آهنگی از سیاوش قمیشی، خواننده ی مشهور ایرانی به نام «پنجره» منتشر کرده است.

فعالیت بازیگری بهرام افشاری از سال ۹۷ به دنبال حضور موفقش در نقش بهتاش فریبا در سریال «پایتخت ۵» اوج گرفت که شهرت و محبوبیت فراوانی برایش به ارمغان آورد. از آن زمان او در فیلم ها و سریال های کمدی زیادی حضور یافته و به گواه آمار و ارقام یکی از پولسازترین ستارگان سینمای کمدی ایران بوده است.

او این روزها فیلم کمدی «فسیل» را بر روی پرده دارد که یکی از نقش های اصلی آن را ایفا کرده است، فیلمی که با استقبال فراوان مخاطبان مواجه شده و با فروش بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان، با فاصله ای زیاد از باقی فیلم های در حال اکران، در صدر گیشه قرار گرفته است.

خوانندگی بهرام افشاری

فیلم کمدی «فسیل» به کارگردانی کریم امینی، داستان سه دوست با نام‌های اسی (با بازی بهرام افشاری)، سعید (با بازی هادی کاظمی) و صفا (با بازی ایمان صفا) است که در سال‌های پیش از انقلاب گروه موسیقی به نام بلک داگز تاسیس کرده‌اند. آن‌ها در برنامه تلویزیونی آهنگی را می‌خوانند که باعث دستگیری آن‌ها می‌شود. بازجوی آن‌ها در ساواک یعنی سرهنگ خسروی (با بازی بابک کریمی) به آن‌ها قول می‌دهد در صورت همکاری آن‌ها را آزاد می‌کند. بعد از آزادی این سه نفر تمام دستورات سرهنگ خسروی را انجام می‌دهند. غافل از این‌که قرار است سرنوشت متفاوتی برای این سه دوست رقم بخورد…

بیوگرافی بهرام افشاری

بهرام افشاری متولد سال ۱۳۶۶ در همدان و دارای لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد تهران است.

از کودکی به سینما علاقمند شد و بازیگری را از سال ۸۲ در ۱۶ سالگی به صورت آماتور از تئاتر همدان آغاز کرد، تا اینکه در سال ۸۸ در ۲۲ سالگی برای پیشرفت در کار بازیگری به تهران رفت.

در تهران ابتدا در کلاس های بازیگری حمید سمندریان شرکت کرد و سپس به طور حرفه ای وارد کار تئاتر شد.

خوانندگی بهرام افشاری

در اجراهای زیادی حضور یافت و توانمندی اش در بازیگری خیلی زود مورد توجه و تحسین قرار گرفت، به طوری که در سال ۹۰ موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر مرد از جشنواره تئاتر فجر شد.

در سال ۹۲ با نقشی کوتاه در فیلم «عصبانی نیستم» ساخته ی رضا درمیشیان برای نخستین بار جلوی دوربین رفت.

همان سال به واسطه ی احمد مهران فر به تیم سریال «پایتخت» معرفی شد. در نهایت برای بازی در نقشی کوتاه در فصل دوم این سریال به نام شیرافکن فریبا (برادر معتاد بهبود فریبا) انتخاب شد و برای اولین بار وارد تلویزیون شد.

خوانندگی بهرام افشاری

بعد از نقش آفرینی در چند اثر سینمایی و تلویزیونی کمدی و غیر کمدی، در سال ۹۷ با بازی در نقش بهتاش فریبا در فصل پنجم سریال «پایتخت» به شهرت زیادی رسید.

از دیگر آثار مشهور بهرام افشاری که می توان به فیلم های سینمایی لانتوری، کارگر ساده نیازمندیم، رحمان ۱۴۰۰ و سگ بند و سریال های تلویزیونی علی البدل، شرایط خاص و پایتخت ۶ اشاره کرد.

او شبکه نمایش خانگی را هم با سریال های دل، میدان سرخ و راز بقا تجربه کرده است و کماکان در تئاتر نیز فعالیت دارد.

بهرام افشاری با ۱۹۸ سانتیمتر قد به عنوان بلند قدترین بازیگر مرد سینمای ایران شناخته می شود.

او مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link