آواتارهای سه بعدی به واتس اپ خواهند آمد

آواتارهای سه بعدی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ در فیس بوک راه اندازی شدند، سرانجام توانستند به یکی دیگر از پلتفرم‌های متا راه پیدا کنند و آن هم جایی نیست به غیر از WhatsApp – واتس اپ خودمان.

واتس‌اپ در این مورد گفته است که:

«آواتار شما نسخه دیجیتالی از شما است که می‌تواند از میلیاردها ترکیب از مدل‌های مختلف مو، ویژگی‌های صورت و لباس‌ها ایجاد شود. از آن به عنوان عکس نمایه استفاده کنید، یا یکی از ۳۶ برچسب سفارشی را انتخاب کنید که احساسات و اعمال مختلف را منعکس می‌کند.”

بیان حس و حال کاربر از طریق آواتارهای سه بعدی در وضعیت واتس اپ

هرچند که جزئیات اندک است، اما بر اساس تصویری که توسط واتس اپ به اشتراک گذاشته شده است، مردم می‌توانند انتظار داشته باشند که وقتی آواتارها در دسترس آنها قرار می‌گیرد، یک اعلان پاپ آپ دریافت کنند. احتمالاً به یک به‌روزرسانی برنامه نیاز دارد، در این مرحله یک صورتک باید در سمت چپ جعبه‌های متنی چت WhatsApp ظاهر شود. برای باز کردن ردیفی از گزینه‌های صفحه‌کلید، از جمله شکلک‌ها، GIF، برچسب‌های پلتفرم، و اکنون آواتار، تنها کافیست بر روی آن ضربه بزنید.

به گفته واتس اپ:

«برای بسیاری از افراد این اولین باری است که یک آواتار ایجاد می‌کنند و ما به ارائه بهبودهای سبک از جمله نورپردازی، سایه‌زنی، بافت‌های مدل مو و موارد دیگر ادامه می‌دهیم که به مرور زمان آواتارها را بهتر می‌کند.»

3d avatar

فیس‌بوک حداقل از سال ۲۰۱۸ رقیب Bitmoji خود را توسعه داده است – اولین بار در سال ۲۰۱۹ استیکرهای سه بعدی را به کاربران استرالیایی معرفی کرد و یک سال بعد دامنه آنها را گسترش داد. در ژانویه ۲۰۲۲ (دی ۱۴۰۰)، آواتارها از طریق استوری‌ها و پیام‌های DM با شکل‌های صورت و رنگ پوست تنظیم‌شده، و دستگاه‌های کمکی جدید مانند کاشت حلزون، سمعک‌های روی گوش، و ویلچر در اینستاگرام منتشر شدند.

مارک زاکربرگ در اعلامیه‌ای جداگانه قول داد که سبک‌های آواتار بیشتری در تمام برنامه‌های متا از جمله فیس‌بوک و پیام‌رسانی که «به زودی» منتشر می‌شود، در دسترس کاربران قرار بگیرد.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.