آموزش نصب گوگل پلی و سرویس های گوگل در گوشی های هواوی با اپلیکیشن GBox

در سال ۲۰۱۹ میلادی ایالات متحده آمریکا، شرکت چینی هواوی را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های گوشی تلفن همراه در لیست تحریم‌های خود قرار داد. به واسطه تحریم‌های ایالات متحده، هواوی دیگر نمی‌تواند روی گوشی‌های خود سرویس‌های گوگل نظیر «گوگل پلی» را داشته باشد. راه‌های متعددی برای نصب گوگل پلی و استفاده از سرویس‌های گوگل در گوشی های هواوی وجود دارند که در این مطلب به معرفی و آموزش یکی از این راه‌ها یعنی «اپلیکیشن GBox» می‌پردازیم.

آموزش نصب گوگل پلی استور در گوشی های هواوی با GBox

اپلیکیشن سنگاپوری GBox در سال ۲۰۱۸ برای اولین بار معرفی شد. این نرم افزار در واقع مثل یک ماشین مجازی عمل می‌کند و موازی با رابط کاربری EMUI، یک محیط جدید روی گوشی های هواوی ایجاد می‌کند که شامل گوگل پلی می‌شود و می‌توان تمام سرویس‌های گوگل را با استفاده از این محیط جدید نصب و استفاده کرد. در واقع اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل فقط در محیط مجازی GBox اجرا می‌شوند، اما کاملاً موازی با رابط کاربری EMUI و بدون تداخل با دیگر نرم افزارها و سرویس‌های شما.

اپلیکیشن GBox از تمام بازی‌ها و نرم افزارهایی که روی گوگل پلی استور باشند به طور کامل پشتیبانی می‌کند و با استفاده از آن، می‌توان هر نرم افزار و بازی که روی گوگل پلی استور موجود باشد را روی گوشی های هواوی نصب و استفاده کرد و هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد. در واقع کافیست سرویس‌های گوگل – نظیر Gmail، Maps، Drive، Sheets یا هر سرویس/نرم افزار دیگر را از طریق GBox نصب و شورت‌کات آن را به محیط کاربری گوشی خود منتقل کنید. از طریق این شورت‌کات، بدون مشکل می‌توانید سرویس‌های گوگل را مستقیماً از روی GBox اجرا کنید.

آموزش نصب GBox روی گوشی های هواوی

۱- برای دانلود و نصب GBox روی گوشی های هواوی دو راه وجود دارد:

  • آخرین ورژن اپلیکیشن GBox را از سایت رسمی آن یعنی Gboxlab.com دانلود و نصب کنید.
  • وارد نرم افزار App Gallery بشوید و در قسمت Settings، به بخش Country/Region بروید و کشور پیش‌فرض را روی امارات متحده عربی یا United Arab Emirates قرار دهید. سپس «GBox» را در اپ‌گالری جست‌وجو، دانلود و نصب کنید.
image 5

۲- پس از اتمام نصب برنامه، آن را اجرا و شرایط استفاده از اپلیکیشن را تأیید کنید.

image 6

۳- بعد از تأیید شرایط استفاده، به صفحه ورود به اکانت گوگل وارد خواهید شد. در این صفحه اطلاعات حساب گوگل خود را وارد کنید و وارد حساب خود شوید.

image 8

۴- پس از ورود موفق به حساب گوگل، هر اپلیکیشن یا سرویسی که نیاز دارید را دانلود و نصب کنید.

۵- بعد از اتمام نصب هر برنامه، شورت‌کات آن را روی صفحه اصلی گوشی Add (اضافه) کنید تا بتوانید به طور مستقیم از رابط کاربری EMUI به آن‌ها وارد شوید.

image 9

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. نظر شما درباره شیوه‌های این چنینی و مبتنی بر ماشین مجازی برای استفاده از سرویس‌های گوگل روی گوشی‌های هواوی چیست؟ آیا اپلیکیشن‌هایی مانند GBox می‌توانند جای خالی سرویس‌های گوگل را روی گوشی‌های هواوی پُر کنند؟ در بخش نظرات حتماً با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link