آخرین تریلر فیلم  The Flash قبل از اکران منتشر شد [تماشا کنید]

آخرین تریلر فیلم  The Flash قبل از اکران منتشر شد [تماشا کنید]

برادران وارنر و استودیوهای دی‌سی به تازگی تریلر پایانی فیلم فلش (The Flash) را منتشر کرده‌اند که فاصله چندانی با اکران در سینماها ندارد. جدیدترین و آخرین تریلر فیلم فلش نگاه تازه‌ای به شخصیت‌های فلش، سوپرگرل و بن افلک به همراه مایکل کیتون در نقش بتمن داشته است.

در این ویدیوی پر اکشن شاهد نبرد سهمگین جنرال زاد (با بازی مایکل شنون) هستیم و همچنین در قسمتی از تریلر جهان‌ها با یکدیگر برخورد می‌کنند و «آینده آغاز می‌شود» و بری آلن (فلش) برای نجات جان مادرش در زمان سفر می‌کند.


مطلب پیشنهادی:۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیوناز «گودزیلا» تا «بازی تاج و تخت»
۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیون۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیون

ازرا میلر در این فیلم نقش دو نسخه از فلش (بری آلن و فلش) را بازی کرده و در کنار او ساشا کایه در نقش سوپرگرل، بن افلک در نقش بتمن و مایکل کیتون نیز نسخه خود را از بروس وین/ بتمن ایفا کرده است. علاوه بر آن‌ها، کرسی کلمونس (در نقش آیریس وست)، ماربیل وردو (نورا آلن/ مادر فلش)، ران لیوینگستون (هنری آلن)، و سورشا مونیکا جکسون دیگر بازیگران این فیلم دی‌سی را تشکیل می‌دهند.

تماشای آخرین تریلر فیلم The Flash از یوتیوب

.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}

 اندی موسکیتی، کارگردان فیلم فلش قبلا در سال ۲۰۲۲ در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که این فیلم پایه و اساس فیلم‌های آینده دی‌سی را تشکیل می‌دهد. با اینکه هنوز مدتی تا اکران فیلم The Flash در سینماها باقی‌ مانده، اولین واکنش‌ها به آن بسیار مثبت بوده و از طرفداران گرفته تا منتقدان بسیاری معتقدند که این فیلم نه‌تنها یکی از بهترین فیلم‌های دی‌سی از زمان اکران فیلم The Dark Knight از سال ۲۰۰۸ تاکنون است، بلکه می‌تواند به راحتی یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی تمام دوران لقب بگیرد.

فیلم فلش در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) راهی سینماها خواهد شد تا دنیای سینمایی دی‌سی را وارد یک عصر جدید کند. عصری که توسط جیمز گان هدایت می‌شود و تغییرات گسترده‌ای در این دنیای گسترش یافته اعمال می‌کند.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنیدروایت حماسه با ترکیب لذت‌بخش ماجراجویی و تاریخ
بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنیدبهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنید


هوش مصنوعی قراره بازی ساز‌ها رو بیکار کنه

گیم‌پلی Mortal Kombat 1 در Summer Game Fest نمایش داده می‌شود - ویجیاتوگیم‌پلی Mortal Kombat 1 در Summer Game Fest نمایش داده می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.