۷ فاکتور مهم که هنگام خرید شیشه شیر نوزاد باید در نظر بگیرید

یکی از مهم‌ترین اقلامی که پس از بچه‌دار شدن حتما به آن نیاز خواهید داشت شیشه شیر نوزاد است؛ اما با وجود تعداد زیادی شیشه‌های مختلف در بازار و کودکانی که ترجیحاتی متفاوتی دارند، چگونه می‌توان بطری شیر مناسبی را انتخاب کرد؟ در همین راستا چندین نکته‌‌ی مهم وجود دارد که با توجه به آن می‌توانید سلامت کودک خود را تضمین کنید. دقت داشته باشید که لوازم مخصوص کودکان از جمله مواردی هستند که نیاز به دقت و بینش خاصی در خرید دارند، چراکه هرگونه انتخاب اشتباهی می‌تواند اثرات جبران‌ناپذیری را به نوزاد تحمیل کند!

بنابراین، قبل از اینکه در فضای اینترنت یا راهروی فروشگاه‌های مخصوص نوزادان دست به جست‌و‌جو بزنید، باید بدانید که از وسیله‌ی مدنظر خود چه توقعی دارید. این راهنمای خرید جامع به شما کمک خواهد کرد که حداقل یک یا دو شیشه شیر باکیفیت و مناسب برای نوزاد را انتخاب و خریداری کنید، پس تا انتها با دیجی‌کالا مگ همراه باشید!

انواع شیشه شیر از نظر جنس ماده‌ی سازنده

همانطور که احتمالا در بازار به چشمتان خورده است، شیشه‌های شیر نوزادان از مواد مختلفی همچون پلاستیک، سیلیکون، شیشه و فولاد ضد زنگ ساخته شده است. در این بخش انواع مختلفی از شیشه‌های شیر با توجه به جنس آن‌ها را معرفی و مزایا و معایب هر یک را بررسی می‌کنیم.

۱. شیشه شیر پلاستیکی (Plastic Bottles)

انواع شیشه شیر از نظر جنس ماده‌ی سازنده

به طور کلی اغلب شیشه شیرهای نوزادان در بازار ایران از جنس پلاستیک ساخته شده‌اند که اتفاقا گزینه‌های خوبی برای استفاده‌ی روزمره‌ی نوزاد است؛ چراکه این مدل‌ها هم برای والدین ارزان‌قیمت و راحت‌اند و هم سبک وزن هستند و به راحتی با پرت کردن نوزاد به این‌ور و آن‌ور نمی‌شکنند. با این حال، اگر قصد دارید که به طور منظم از بطری برای تغذیه نوزاد استفاده کنید، باید هر چند وقت یک‌بار آن را تعویض کنید.

نشتی، ترک، خراش، تغییر رنگ، ظاهر کدر یا بوی بد همگی نشانه‌هایی مهم برای زمان تعویض شیشه شیر کودک است!

به منظور درک زمان تعویض بطری بهتر است به دنبال نشتی، ترک، خراش، تغییر رنگ، ظاهر کدر یا بوی بد محصول باشید و بعد از مشاهده‌ی هر یک از موارد فوق آن را عوض کنید! یک گزینه‌ی عالی، در بین شیشه‌های شیر مختلف بازار محصولی با برند (ننوببی) «Nanobébé» است که در صورت یافتن مدل‌ اصل آن می‌توانید با خیال راحت از آن برای فرزند خود استفاده کنید، هرچند که نمونه‌های داخلی و خارجی باکیفیت هم در کنار این برند وجود دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

۲. شیشه شیر شیشه‌ای (Glass Bottles)

راهنمای خرید شیشه شیر نوزاد همراه با 7 فاکتور مهم در زمان خرید

در بین اغلب گزینه‌‌های خرید شیشه شیر، مدل‌های شیشه‌ای مایه‌ی آرامش‌خاطر والدین هستند، چراکه به طور طبیعی عاری از هرگونه مواد شیمیایی و سمی هستند، از مواد طبیعی ساخته شده‌اند و قابل شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی‌اند.

شیشه شیر شیشه‌ای نسبت به بطری‌های پلاستیکی خراش‌های کمتری بر می‌دارند و در هنگام شست‌وشو یا جوشاندن (به منظور ضدعفونی کردن)، می‌توانند دماهای بالا را تحمل کنند. همچنین محصولات شیشه‌ای نسبت به تغییرات سریع دما مقاوم هستند. مزیت دیگر شیشه شیر شیشه‌ای این است که هیچ‌گونه آلودگی‌ای به شیر مادر یا شیر خشک داخل آن نفوذ نمی‌کند. این مدل‌ها به ندرت نیاز به تعویض دارند (مگر اینکه بشکنند) و برای سال‌ها در کنار فرزند شما خواهند بود!

البته اگر شیشه شیر شیشه‌ای بادوام و محکم‌اند، اما سنگین و شکستنی هستند. همچنین ممکن است در زمان شست‌وشو سُر بخورند و بلغزند که برای رفع این مشکل، می‌توانید از پدها سیلیکونی محافظ، برای چسبندگی بهتر و محافظت در برابر شکستن استفاده کنید.

۳. شیشه شیر سیلیکونی (Silicone Bottles)

امروزه شیشه شیرهای سیلیکونی به دلیل سبکی، شکستنی نبودن، انعطا‌ف‌پذیری و احساس راحتی بیشتر در زمان استفاده به گزینه‌هایی محبوب تبدیل شده‌اند. این دسته از محصولات از سیلیکون فودگرید ساخته شده‌اند و فاقد BPA هستند، لازم به ذکر است که سیلیکون فودگرید (food-grade) کاملا پزشکی و بهداشتی است.

شیشه شیر سیلیکونی سنگین یا شکستنی نیست، به اندازه‌ی مدل‌های پلاستیکی متخلخل و مستعد لک هم نیستند. بنابراین با وجود المان‌های بهداشتی و قیمت پایین‌تر نسبت به مدل‌های شیشه‌ای انتخابی مناسب برای اغلب والدین است.

شیشه شیر سیلیکونی به اندازه شیشه‌ی استریل، سنگین یا شکستنی نیست، با این حال، به اندازه‌ی مدل‌های پلاستیکی متخلخل و مستعد لک هم نیستند. اگر به دنبال گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به بطری‌های شیشه‌ای هستید اما همچنان مشخصه‌های ایمنی مانند غیر سمی بودن و طبیعی بودن کالا برای شما مهم است، بطری‌های سیلیکونی گزینه‌ای عالی برای شما و فرزند شما هستند!

۴. شیشه شیر استیل ضدزنگ (Stainless Steel Bottles)

بطری‌های استیل و ضدزنگ غیرسمی، سبک وزن و بادوام هستند و همچون بطری‌های شیشه‌ای نمی‌شکنند، همچنین آلودگی‌ها و مواد شیمیایی به راحتی وارد غذای کودک شما نمی‌شود. البته این گزینه‌ها معمولا گران‌قیمت هستند! یکی دیگر از مواردی که این مدل‌ها چندان برای والدین جذاب نیست این است که نمی‌توان از بیرون دید که چه مقدار شیر یا شیر خشک در بطری استیل کودک وجود دارد؛ همین مساله هم عاملی برای اندازه‌گیری و آماده‌سازی شیر با دردسر بیشتری است!

بازگشت به فهرست

۷ نکته‌ی مهم برای خرید شیشه شیر نوزاد

در همین ابتدا لازم دانستیم که به شکلی جامع هفت نکته‌ی کلیدی برای خرید شیشه شیر نوزاد را به شما ارائه دهیم تا در نگاه اول بتوانید فاکتورهای مهم برای خرید را به خوبی در نظر داشته باشید!

۱. توجه به متریال سازنده‌ی شیشه شیر

جدا از اینکه چه متریالی برای شیشه شیر کودک خود انتخاب می‌کنید، ایمنی و عاری بودن آن از مواد شیمیایی سمی و مضر (BPA (بیسفنول A)، فتالات، سرب و PVC) مساله‌ی بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.

شیشه شیر نوزاد باید عاری از موادی همچون BPA (بیسفنول A)، فتالات، سرب و PVC باشد، چراکه این ماد نه‌تنها برای نوزادان بلکه برای بزرگسالان هم مضر است!

۲. اهمیت شکل بطری شیر نوزاد

7 نکته‌ی مهم برای خرید شیشه شیر نوزاد

هنگامی که در بازار یا فروشگاه‌های آنلاین به انواع شیشه شیرهای بچه نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که این دسته از محصولات در اشکال متنوعی وجود دارند، اما وجه تمایز مدل‌های مختلف با یکدیگر در چیست؟

  • شیشه شیر استاندارد؛ این مدل‌ها بطری‌های بلند، باریک و مستقیم هستند!
  • شیشه شیرهای پهن؛ این مدل‌ها معمولا کوتاه‌تر و پهن‌تر از مدل‌های استاندارد هستند؛ همچنین نوک سری آن‌ها اغلب کوتاه و پهن است تا به اندازه‌ی کافی به نوک سینه‌ی مادر شبیه باشد. لازم به ذکر است که بطری‌های پهن راحت‌تر تمیز می‌شوند و نوزاد می‌تواند آن را زودتر از بقیه‌ی مدل‌ها در دست بگیرد!
  • شیشه شیر ضدنفخ یا زاویه‌دار؛ این بطری‌ها دارای گردنی خم هستند بنابراین شیر در پایین بطری جمع می‌شود، درواقع چنین ساختاری به عدم ورود هوا به شیر و در نتیجه عدم نفخ کودک کمک می‌کند. نقطه ضعف شیشه شیر ضدنفخ یا زاویه‌دار این است که ممکن است تمیز کردن آن چندان راحت نباشد!
  • شیشه‌شیرهایی به شکل سینه؛ این طراحی منحصر‌به‌فرد در این دسته از بطری‌ها اجازه می‌دهد تا شیر به سرعت خنک شود و در نتیجه رشد باکتری‌ها در آن کاهش پیدا کند. همچنین سرعت و گرم شدن یکنواخت این محصول کمک می‌کند تا افزایش دما باعث تخریب مواد مغذی شیر نشود. شیشه‌شیرهایی به شکل سینه دو برابر سریع‌تر از بطری‌های دیگر گرم می‌شود و تمیز کردن و سرهم‌کردن آن آسان است.

قبل خرید هر نوع شیشه شیری حتما تصمیم بگیرید که آیا قصد شیر دادن به نوزاد خود را دارید یا خیر، چراکه اگر قصد شیردهی دارید، توصیه می‌شود که شیشه شیر و سری آن را تا حد امکان شبیه به سینه انتخاب کنید!

۳. اندازه‌ی شیشه شیر نوزاد

وقتی صحبت از اندازه به میان می‌آید، بطری‌های نوزاد در دو اندازه‌‌ی کوچک (حدود ۱۱۳ تا ۱۴۲ میلی‌لیتر) و بزرگ (حدود ۲۲۷ الی ۲۵۵ میلی‌لیتر) دسته‌بندی می‌شوند. اندازه‌های کوچک شیشه شیر برای چند ماه اول زندگی نوزاد مناسب هستند. اما همان‌طور که نوزادان رشد می‌کنند، مسلما شما به گزینه‌های بزرگ‌تر نیاز خواهد داشت.

اگر قصد دارید که از همان روزهای اول کودک خود را به شیشه شیر عادت دهید و مرتب با بطری به او غذا دهید، برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها بهتر است که از مدل‌های کوچک صرف نظر کنید و مستقیماً به سراغ بطری‌های بزرگ بروید. به خاطر داشته باشید که برخی از بطری‌های بزرگتر دارای سَری‌هایی هستند که شیر را سریع‌تر خارج می‌کنند؛ بنابراین قبل از خرید، سطح نوک یا سَری شیشه شیر را به دقت بررسی کنید، به‌ویژه اگر قصد استفاده از شیشه شیرهای بزرگ‌تر برای نوزاد خود را دارید.

۴. توجه به نوع سَری شیشه شیر نوزاد

توجه به نوع سَری شیشه شیر نوزاد

به طور کلی، سَری شیشه شیر معمولا از لاتکس یا سیلیکون ساخته می‌شود.

  • سَری لاتکس؛ سری‌های لاتکس نرم‌تر، ارزان‌تر و انعطاف‌پذیرتر از مدل‌های سیلیکونی هستند. با این حال، به اندازه‌ی سری‌های سیلیکونی بادوام نیستند و سریع‌تر فرسوده می‌شوند. همچنین در برخی موارد ممکن است حاوی ماده‌ی سرطان‌زایی به نام نیتروزامین «Nitrosamines» باشند، نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که برخی از نوزادان به لاتکس حساسیت دارند، بنابراین در زمان خرید باید تمام موارد یاد شده را به خوبی در نظر داشته باشید!
  • سَری سیلیکونی؛ سَری‌های سیلیکونی از سیلیکون فودگرید و بهداشتی ساخته شده‌اند و نسبت به مدل های لاتکس سفت‌تر، عاری از مواد سمی و بادوام‌تر هستند، به این معنی که عمر طولانی‌تری دارند.
  • سری‌های طبیعی؛ این نوع از محصولات سری‌هایی با مواد لاستیکی طبیعی، غیرسمی، نرم و انعطاف‌پذیر هستند و نسبت به دو مورد قبلی گران‌تراند.

۵. توجه به شکل سَری بطری شیر نوزاد

سَری‌های شیشه‌ی شیر نوزاد را می‌توان در سه دسته‌ی اصلی در نظر گرفت که شامل موارد زیر است:

  • سَری‌های معمول (Traditional)؛ این نوع از سَری‌ها بلند و با پهنایی کم هستند.
  • سَری‌های پهن (Wide)؛ این مدل از سری‌ها کوتاه و پهن هستند و بسیار شبیه به سینه‌ی مادراند. به طور کلی نوزادانی که با شیر مادر تغذیه می‌شوند، ممکن است با این نوع از سری‌های شیشه شیر راحت‌تر باشند.
  • سری‌های ارتودنسی (Orthodontic)؛ سری‌های ارتودنسی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با شکل کام و لثه کودک شما مطابقت بالایی داشته باشند و به رشد دهان و هضم سالم در نوزاد کمک می‌کنند.

اینکه آیا قصد شیر دادن به نوزاد خود را دارید یا خیر، عامل مهمی در انتخاب شکل شیشه شیر و سری آن است. در حالت ایدئال، اگر قصد شیردهی دارید، توصیه می‌شود که شیشه شیر و سری آن را تا حد امکان شبیه به سینه انتخاب کنید!

۶. میزان خروج شیر از سَری

میزان خروج شیر از سَری شیشه‌ی شیر نوزاد در سه سطح مختلف در بازار وجود دارد. سطح ۱ در سری‌ها شامل خروج شیر به صورت آهسته، سطح ۲، خروج شیر به صورت متوسط و سطح ۳ به شکل سریع است. به طور معمول، نوزادان تازه متولد شده و سالم نیاز به جریان آهسته‌ای از شیر دارند، که سری‌های سطح ۱ می‌تواند این نیاز را برطرف کند.

از طرفی اگر قصد شیردهی با سینه و با شیشه را دارید، توصیه می‌شود سری‌هایی با جریان آهسته‌تر را انتخاب و خریداری کنید؛ چراکه این مدل‌ها کاری که هنگام شیر دادن از سینه انجام می‌دهید را تقلید می‌کند. یک نشانه‌ی خوب برای تست سری‌های شیشه شیر توجه به سرعت جریان آن است، اگر متوجه شدید که کودک شما دائما شیر در گلویش می‌پرد، احتمالا به دلیل سرعت بالای جریان آن است و باید با نمونه‌ای آهسته‌‌تر جایگزین کنید.

۷. امکان تخلیه‌ی هوا در شیشه شیر

امکان تخلیه‌ی هوا در شیشه شیر

یکی از ویژگی‌های عالی که برخی از شیشه‌ها یا سری‌ها به آن مجهز هستند قابلیت تخلیه‌ی هوا است که می‌تواند به کاهش قولنج، نفخ و گیجی در نوزادان کمک کند. گاهی چنین امکانی در شیشه‌های شیر نوزادان با قطعات اضافی همراه است، بنابراین این قطعات هم همچون دیگر بخش‌های شیشه شیر نیاز به شستن، ضدعفونی کردن و مونتاژ دارد. در برخی موارد هم هواکش یا دریچه‌هایی بر روی بطری یا سری وجود دارد که هوا را پشت شیشه نگه می‌دارند تا نوزادان آن را نبلعند، در چنین حالتی قی و گاز معده‌ی نوزاد کم می‌شود.

بازگشت به فهرست

امکانات اضافی مورد نیاز در شیشه شیر نوزاد

برخی از شیشه‌ شیرها امکاناتی را ارائه می‌دهند که ممکن است به شما در تصمیم‌گیری خرید مدلی بهتر کمک کند و برای شما اغواکننده باشد!

سهولت در تمیز کردن بطری

نوزادان تازه متولدشده در طول ۲۴ ساعت، ۸ تا ۱۲ بار شیر می‌خورند؛ بنابراین باید به تعداد کافی شیشه شیر داشته باشید. اگر قصد دارید کودک خود را با شیر مادر یا شیر خشک (ولی به دور از سینه) تغذیه کنید، مسلما به تعداد زیادی شیشه شیر نیاز خواهید داشت که دائما باید شسته و ضدعفونی شوند. در همین راستا بهتر است در هنگام خرید به این موضوع دقت داشته باشید که بطری چند قسمت دارد و تمیز کردن هر قطعه چقدر آسان است، همچنین به این فکر کنید که آیا برای تمیز کردن بطری‌ها نیاز به برس دارید یا خیر!

ظرفیت شیشه‌های شیر

همان‌طور که اشاره شد، در صورتی که چندین شیشه شیر داشته باشید، باید به طور مداوم آن‌ها را بشویید. بنابراین بهتر است گزینه‌هایی را خریداری کنید که ظرفیت بالایی داشته باشند و خیلی کوچک نباشند، در چنین حالتی مجبور نیستید که همه‌ی بطری‌ها را با شیر پر کنید!

دوشیدن شیر به شکل مستقیم

امکانات مورد نیاز در شیشه شیر نوزاد

اگر استفاده از شیردوش بخشی از روال شیردهی شماست، ممکن است برای شما جذاب باشد که مستقیماً شیر سینه‌ی خود را به شیشه شیر کودک خود پمپ کنید.

دوشیدن شیر به شکل مستقیم از سینه با بطری یکی از روش‌های راحت به منظور شیردهی با دردسر کمتر است!

در این میان برخی از بطری‌ها می‌توانند مستقیماً به شیردوش متصل شوند و به شکل دستی هستند در حالی که برخی مدل‌ها با آداپتورهایی همراه هستند که کار دوشیدن شیر را برای شما راحت‌تر می‌کند.

بازگشت به فهرست

پرفروش‌ترین مدل‌های بطری شیر نوزاد در بازار ایران

در این قسمت به سراغ پرفروش‌ترین مدل‌های شیشه شیر نوزاد در بازار ایران می‌رویم تا با آگاهی و دقت‌نظر بیشتری خرید کنید!

ست نوزادی اونت مدل SCF301/01 مجموعه ۶ عددی

ست نوزادی اونت مدل SCF301/01 مجموعه 6 عددی

ست نوزادی اونت مدل SCF301/01 محصولی هلندی، ۶ تایی با درجه‌بندی و همراه با عملکرد ضدنفخ است که سری‌های آن از جنس سیلیکون (با سایز ۲) است. جنس بطری‌های این ست شیشه شیرها پلی‌پروپیلن است و هر یک از بطری‌ها حدودا ۲۰۰ گرم وزن دارد. ست نوزادی اونت مدل SCF301/01 برای رده‌ی ۰+ مناسب و گنجایش آن ۱۶ میلی‌لیتر است و همراه با ۱ پستانک و ۱ شیشه‌شور به بازار عرضه شده است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

آبمیوه‌خوری بیبی‌لند مدل ۳۸۰ ظرفیت ۳۰۰ میلی‌لیتر

آبمیوه‌خوری بیبی لند مدل 380 ظرفیت 300 میلی‌لیتر

بطری‌های بیبی‌لند مدل ۳۸۰ با ظرفیت ۳۰۰ میلی‌لیتر و عملکرد ضدنفخ گزینه‌ای مناسب برای اغلب والدین دارای کودکان بالای ۱۲ ماه است. آبمیوه‌خوری بیبی لند مدل ۳۸۰ سری‌هایی از جنس سیلیکون دارد که با سایز ۳ و فاقد BPA به بازار عرضه شده است. به طور کلی بدنه‌ی این بطری‌ها از جنس پلی‌کربنات بوده و به رنگ سرخابی شفاف است. همچنین در قسمت بالایی آن، یک درپوش تعبیه شده که به خوبی نی را پوشانده و نوشیدنی را در برابر هرگونه آلودگی‌ای محافظت می‌کند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

شیشه شیر بیبی‌لند مدل ۴۰۸ ظرفیت ۱۵۰ میلی‌لیتر

شیشه شیر بیبی لند مدل 408 ظرفیت 150 میلی‌لیتر

شیشه شیر بیبی‌لند مدل ۴۰۸ محصولی باکیفیت و ارزان‌قیمت است که با ظرفیت ۱۵۰ میلی‌لیتر به بازار عرضه شده است. این کالا سری‌هایی از نوع ارتودنسی و سیلیکونی دارد که سایز آن ۱ است. همچنین بدنه‌ی این محصول پلاستیکی و همراه با درجه‌بندی است. بی‌بی‌لند (Babyland) یکی از تولیدکنندگان تجهیزات و لوازم سیسمونی و کودک است که محصولات گوناگونی خود را با کیفیت بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه عرضه می‌کند، بنابراین کالاهای این برند همواره می‌توانند انتخابی مناسب برای اغلب خانواده‌ها باشند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

شیشه شیر بیبی‌لند مدل ۲۳۹ ظرفیت ۸۰ میلی‌لیتر

شیشه شیر بی بی لند مدل 239 ظرفیت 80 میلی‌لیتر

شیشه شیر بیبی‌لند مدل ۲۳۹ کالایی با کیفیت، ارزان‌قیمت و ضدنفخ است که تنها ۸۰ میلی‌لیتر ظرفیت و ۱۰۰ گرم وزن دارد. سَری این نوع شیشه شیر سایز ۱ و از نوع معمولی است در حالی که جنس بدنه‌ی آن پلی‌پروپیلن است. لازم به ذکر است که این شیشه شیر از برند بیبی‌لند برای رده‌ی سنی ۰ الی ۶ ماه محصولی متناسب است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

شیشه شیر چیکو مدل Nutural Feeling2 ظرفیت ۲۵۰ میلی‌لیتر

شیشه شیر چیکو مدل Nutural Feeling2 ظرفیت 250 میلی‌لیتر

اگر به دنبال کالایی با قابلیت استفاده در ماکروویو هستید، شیشه شیر چیکو مدل Nutural Feeling2 با ظرفیت ۲۵۰ میلی‌لیتر، کالایی متناسب برای شماست. این نوع شیشه شیر با مشخصه‌های ارزشمندی از جمله عملکرد ضدنفخ، درجه‌بندی، سری سیلیکونی، بدنه‌ی پلی‌پروپیلن و مناسب برای رده‌‌ی سنی ۲ ماه به بالا یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند چیکو است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

شیشه شیر اونت مدل SCF030/17 ظرفیت ۱۲۵ میلی‌لیتر

شیشه شیر اونت مدل SCF030/17 ظرفیت 125 میلی‌لیتر

شیشه شیر اونت مدل SCF030/17 محصولی با سرشیشه‌های نرم و بافت مخملی است که می‌تواند احساس گرمای پوست مادر را برای کودک تداعی کند. سر پستانکی نصب شده روی شیشه با جریان یک قطره (نوزادی) است و با جنس سیلیکونی به بازار عرضه شده است. همچنین جنس بطری از پلی‌پروپیلن است و علاوه بر درجه‌بندی همراه با ظرفیت ۱۲۵ میلی‌لیتر ساخته شده است. در کنار این موارد بطری SCF030/17 مشخصه‌های جالب‌توجه دیگری همچون امکان شست‌وشو در ماشین‌لباسشویی، قابلیت استفاده در ماکروویو و عملکرد ضدنفخ را دارد!

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

شیشه شیر بیبی‌لند کد ۳۵۷ حجم ۳۰۰ میلی‌لیتر

شیشه شیر بیبی لند کد 357 حجم 300 میلی لیتر

شیشه شیر بیبی لند کد ۳۵۷ با حجم ۳۰۰ میلی‌لیتر محصولی مقرون‌به‌صرفه و از جنس پلی‌پروپیلن است که تنها ۲۲۰ گرم وزن دارد. رده‌ی سنی این بطری شیر کودک ۶ الی ۱۸ ماه و سری آن معمولی و سایز ۲ است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

شیشه شیر شی ار هی کد ۰۱ ظرفیت ۲۴۰ میلی‌لیتر

شیشه شیر شی ار هی کد 01 ظرفیت 240 میلی‌لیتر

اگر به دنبال بطری شیری انعطاف‌پذیر، ارگانیک، بدون BPA، همراه با عملکرد ضدنفخ، فاقد مواد سمی، با قابلیت استریل کردن و همراه با امکان شست‌وشو با ماشین ظرف‌شویی هستید، ما به شما خرید شیشه شیر شی ار هی کد ۰۱ با ظرفیت ۲۴۰ میلی‌لیتر را توصیه می‌کنیم.

سری این نوع شیشه شیر از نوع ارتودونسی و از جنس سیلیکون طبیعی (تهیه شده از شیره‌ی درخت کاج) است و بدنه‌ی آن تا دمای ۱۸۰ درجه را به منظور استریل کردن تحمل می‌کند. لازم به ذکر است که تمامی شیشه شیرهای این برند آنتی‌کولیک است و سری آن تا حد امکان به سینه‌ی مادر شبیه است که همین مساله هم باعث راحتی بیشتر کودک در زمان خوردن شیر می‌شود.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

شیشه شیر اونت کد ۰۳۳/۳۷ گنجایش ۲۶۰ میلی‌لیتر بسته ۳ عددی

شیشه شیر اونت کد 033/37 گنجایش 260 میلی لیتر بسته 3 عددی

اگر به دنبال ست شیشه شیر هستید، شیشه شیر اونت کد ۰۳۳/۳۷ با گنجایش ۲۶۰ میلی‌لیتر از جمله انتخاب‌های مناسب برای خانواده‌هایی با فرزندان ۴ الی ۸ ماه است. این مجموعه از شیشه شیرها بدنه‌ای از جنس پلی‌پروپیلن دارند و سری‌های آن سایز ۲ و سیلیکونی است. شیشه شیر اونت کد ۰۳۳/۳۷ گنجایش ۲۶۰ میلی لیتر بسته ۳ عددی همراه با دروش مخصوص به بازار عرضه شده است و یکی از کالاهای باکیفیت و پرفروش در سایت دیجی‌کالا است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

شیشه شیر اونت مدل SCF694/27 ظرفیت ۲۶۰ میلی‌لیتر بسته ۲ عددی

شیشه شیر اونت مدل SCF694/27 ظرفیت 260 میلی لیتر بسته 2 عددی

شیشه شیر اونت مدل SCF694/27 محصولاتی با سری سیلیکونی، سایز یک و به شکل بادامی است که برای نوزادان بالای ۱ ماه انتخابی مناسب به شمار می‌رود. این مجموعه‌ی دو تایی از شیشه شیرها ظرفیتی ۲۶۰ میلی‌لیتری دارد و بدنه‌ی آن‌ها با درجه‌بندی و درپوش همراه شده است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

بازگشت به فهرست

جمع‌بندی

در پایان این راهنمای خرید ذکر دو نکته‌ی به عنوان حسن خطام لازم است. اول اینکه اگر سعی کنید در هنگام انتخاب و خرید شیشه شیر به سراغ مدل‌های دسته‌دار بروید؛ چراکه در چنین حالتی لازم نیست که همیشه خودتان شیر را در دهان نوزاد بگذارید، بلکه خودش به تنهایی می‌تواند شیشه را با دو دستش بگیرد و شیر را در دهانش قرار دهد. نکه‌ی دوم اینکه به رنگ و ظاهر جذاب بطری توجه داشته باشید، زیرا هر چقدر شیشه‌ی انتخابی شما دارای طرح و نقش رنگی رنگی باشد، توجه نوزاد (البته ۴ ماه به بالا) بیشتر به آن جلب می‌شود و به خوردن شیر تمایل بیشتری نشان می‌دهد!

منبع: baby chick

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link