۱۴ ساعت هوشمند سیم‌کارت خور بازار؛ بهترین‌ها برای مکالمه‌‌ی آسان

پیش‌تر فقط تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند بودند که امکان نصب سیم‌کارت و مکالمه‌ی مستقل را داشتند، اما با پیشرفت سریع‌السیر فناوری، ساعت‌های هوشمند نیز به این جمع اضافه شده‌اند و با قابلیت نصب سیم‌کارت، امکان انجام مکالمات را به ساده‌ترین شکل ممکن به کاربران می‌دهند. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی ۱۴ ساعت هوشمند سیم‌‌کارت خور موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا بپردازیم تا اگر قصد خرید ساعت هوشمند سیم‌کارت خور را دارید، با توجه به بودجه‌ی در نظر گرفته‌ی خود، به لیستی از بهترین محصولات فروشگاه دیجی کالا دسترسی داشته باشید و خرید لذت‌بخشی را تجربه کنید.

ساعت هوشمند مدل DT70 Premium

۷,۴۹۰,۰۰۰

۳,۷۹۰,۰۰۰

تومان

ساعت هوشمند مدل AK15 Radiant

۵,۷۹۰,۰۰۰

۲,۸۷۰,۰۰۰

تومان


ساعت‌های هوشمند با فناوری e-SIM


اپل واچ اولترا

ساعت هوشمند سیم‌کارت خور

لیست ساعت‌های هوشمند سیم‌کارت خور موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا را با معرفی و بررسی یکی از گران‌قیمت‌ترین و در عین حال پیشرفته‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار یعنی اپل واچ اولترا آغاز می‌کنیم. اپل واچ اولترا، یک ساعت هوشمند تمام عیار و فوق‌العاده مدرن است که هر آنچه از یک ساعت هوشمند پیشرفته می‌خواهید را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین این اسمارت واچ را می‌توان بهترین ساعت هوشمند سیم‌کارت خور بازار دانست. ساعت هوشمند جان‌سخت و جدید اپل قابلیت پشتیبانی از فناوری e-SIM را دارد، اما باید توجه کنید که در صورت فعال کردن قابلیت LTE آن، این ساعت هوشمند باتری بیشتری مصرف می‌کند و شارژدهی آن در حال عادی کاهش قابل توجهی پیدا خواهد کرد. به جز این قابلیت، اپل واچ اولترا دنیایی از امکانات را به کاربران ارائه می‌دهد. البته امکان استفاده از این فناوری در ایران فراهم نیست، اما شاید در آینده‌ی نزدیک از این قابلیت پشتیبانی شود.

ساعت هوشمند اپل واچ مدل Ultra 49 mm Alpine Loop
ساعت هوشمند اپل واچ مدل Ultra 49 mm Ocean Band

اپل واچ سری ۸

3 46

گجت‌های پوشیدنی اپل از پیشرفته‌ترین امکانات موجود در ساعت‌های هوشمند برتر بازار بهره می‌برند و اپل واچ سری ۸ نیز از این قضیه مستثنی نیست. این ساعت هوشمند جدید اپل که با طراحی مشابه نسل قبلی و با یک سری قابلیت‌های پیشرفته و مدرن جدید روانه‌ی بازار شده، از قابلیت e-SIM پشتیبانی می‌کند و قادر است همه اقداماتی که یک گوشی هوشمند برای شما انجام می‌دهد را در کمترین زمان ممکن برایتان انجام دهد. این ساعت هوشمند سیم‌کارت خور اپل، قابلیت مکالمه نیز دارد که با استفاده از فناوری e-SIM می‌توان بدون نیاز به بهره‌گیری از گوشی، به راحتی به انجام مکالمه پرداخت. اما استفاده از این قابلیت درون ایران میسر نیست. اپل واچ سری ۸، یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۳۰۹ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی دارد که در حالت عادی عمر باتری ۱۸ ساعته و در حالت کم مصرف نیز می‌تواند تا حداکثر ۳۶ ساعت شارژدهی به کاربران ارائه دهد.۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار پردازنده‌ی S8 این محصول تعبیه شده‌اند که عملکرد بسیار خوبی در اجرای روان و سریع اپلیکیشن‌ها دارند.

ساعت هوشمند اپل مدل Series 8 Aluminum 45mm
ساعت هوشمند اپل مدل Series 8 Aluminum 41mm

گلکسی واچ ۵ پرو سامسونگ

ساعت هوشمند سیم‌کارت خور

سامسونگ در زمینه‌ی گجت‌های پوشیدنی پیشرفته نیز با اپل رقابت بسیار سختی دارد و این موضوع را می‌توان از قابلیت‌های بسیار جذاب قدرتمندترین ساعت هوشمند پرچم‌دار این برند یعنی گلکسی واچ ۵ پرو به خوبی تشخیص داد. گلکسی واچ ۵ پرو، از قابلیت e-SIM پشتیبانی می‌کند و این یعنی کاربران می‌توانند به صورت جداگانه و بدون نیاز به اتصال به گوشی، از گجت پوشیدنی پیشرفته خود برای انجام کارهایی نظیر مکالمه، گشتن در اینترنت و موارد دیگر بهره ببرند. شایان ذکر است که از این فناوری در ایران نمی‌توان استفاده کرد. روی دو فریم جانبی این محصول یک میکروفون و دو اسپیکر به صورت خطی تعبیه شده‌اند که کیفیت بسیار خوبی دارند و تجربه‌ی مکالمه‌ی باکیفیت را به کاربران ارائه می‌دهند.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 Pro

اپل واچ SE 2022

ساعت هوشمند سیم‌کارت خور

اپل با عرضه‌ی اپل واچ‌ SE به فکر کاربران با بودجه‌‌های کمتر نیز بوده و نسل دوم ساعت هوشمند اقتصادی خود را با یک سری قابلیت‌های پیشرفته و جذاب در اختیار کاربران قرار داده است. اپل واچ SE 2022، برای کاربران آیفون‌داری که قصد ندارند هزینه زیادی برای خرید ساعت هوشمند بپردازند، کاملاً مناسب است و تقریباً همان کارایی اپل واچ سری ۸ را با قابلیت‌های تخصصی کمتر و البته قیمت پایین‌تر برای کاربران به همراه می‌آورد. این ساعت هوشمند از قابلیت e-SIM پشتیبانی می‌کند و امکان برقراری مکالمات به صورت جدا از گوشی را به کاربران ارائه می‌دهد، اما در ایران نمی‌توانید از این قابلیت کاربردی بهره ببرید. این گجت پوشیدنی اپل بسیاری از قابلیت‌های پیشرفته سری اپل واچ ۸ نظیر حسگر ضربان قلب اپتیکال، تشخیص سقوط فرد و تماس اورژانسی، سیستم تشخیص تصادف را نیز دارد و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم پردازنده S8 این ساعت هوشمند را همراهی می‌کنند.

ساعت هوشمند اپل مدل SE 2022 Aluminum Case 44mm
ساعت هوشمند اپل مدل SE 2022 Aluminum Case 40mm

گلکسی واچ ۵ سامسونگ

ساعت هوشمند سیم‌کارت خور

ساعت‌های هوشمند سامسونگ، همواره جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی موجود در بازار بوده‌اند و از جمله‌ بهترین آن‌ها می‌توان به پرچم‌دار سال ۲۰۲۲ این شرکت یعنی گلکسی واچ ۵ اشاره کرد. این ساعت هوشمند پیشرفته طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های کاربردی را به کاربران ارائه می‌دهد که پشتیبانی از فناوری e-SIM یکی از آن‌هاست. با بهره‌گیری از این فناوری، شما می‌توانید روی ساعت هوشمندتان همانند یک گوشی، حساب باز کنید و برای مکالمه و انجام کارهای مختلف دیگر نیازی به استفاده از گوشی نخواهید داشت. البته که داخل کشور، امکان استفاده از این قابلیت وجود ندارد. علاوه بر آن، گلکسی واچ ۵ سامسونگ باتری ۴۱۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که می‌تواند در استفاده‌های معمولی حداکثر تا یک روز شارژدهی به کاربران ارائه دهد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 44mm
ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 40mm

اپل واچ سری ۷

ساعت هوشمند سیم‌کارت خور

با وجود عرضه‌ی سری جدید ساعت هوشمند اپل یعنی اپل واچ نسل هشتم، اما اپل واچ سری ۷ در بازار ایران همچنان یکی از پرفروش‌ترین‌هاست و قابلیت‌های بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ساعت هوشمند اپل از فناوری e-SIM پشتیبانی می‌کند و این قابلیت را دارد تا به صورت یک گجت پوشیدنی مجزا از ساعت هوشمندتان، از آن استفاده کنید و از امکانات پرشمارش بهره ببرید. متاسفانه امکان استفاده از این قابلیت در ایران میسر نیست. اپل واچ سری ۷ مجهز به یک نمایشگر بسیار شفاف و باکیفیت از نوع Retina LTPO OLED است که ابعادی ۱.۹ اینچی دارد و وضوح تصویر آن به ۳۹۶ در ۴۸۴ پیکسل می‌رسد. تراشه‌ی S7 اپل به عنوان قلب تپنده‌ی این ساعت هوشمند به انجام وظیفه می‌پردازد که ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم آن را همراهی می‌کنند.

ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 مدل 41mm Aluminum Case with Sport silicone Band

گلکسی واچ ۴ سامسونگ

ساعت هوشمند سیم‌کارت خور

سامسونگ با ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ خود، سر‌وصدای زیادی در بازار گجت‌های پوشیدنی به پا کرد و قابلیت‌های کاربردی این محصول توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. این محصول که تقریباً دو سال از زمان عرضه‌ی آن به بازار می‌گذرد، مجهز به فناوری e-SIM است و کاربران خارج ایران می‌توانند بدون نیاز به اتصال به گوشی، از این ساعت هوشمند پیشرفته سامسونگ برای انجام کارهای مختلف نظیر مکالمه و تماس بهره ببرند. علاوه بر این قابلیت، گلکسی واچ ۴ سامسونگ مجهز به یک نمایشگر ۱.۴ اینچی از جنس Super AMOLED با رزولوشن ۴۵۰×۴۵۰ پیکسل است و قابلیت محبوب صفحه‌نمایش همیشه روشن (Always On Display) را نیز دارد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 44mm  بند سیلیکونی
ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 40mm  بند سیلیکونی

ساعت‌های هوشمند با قابلیت نصب سیم‌کارت فیزیکی


ساعت هوشمند زبلاز مدل Thor 4 Pro

ساعت هوشمند سیم‌کارت خور

زبلار را می‌توان یکی از مطرح‌ترین برندهای فعال چینی در حوزه‌ی فناوری دانست که در زمینه گجت‌های پوشیدنی فعالیت می‌کند و محصولات بسیار پیشرفته و باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که یکی از بهترین آن‌ها، ساعت هوشمند مدل Thor 4 Pro است. این محصول که در بازار ایران نیز مورد توجه کاربران خاص‌پسند زیادی قرار گرفته، قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت را دارد و می‌توانید با نصب سیم‌کارت روی آن، به عنوان یک گوشی هوشمند از آن بهره ببرید. میکروفون و اسپیکر تعبیه شده روی بدنه‌ی این ساعت هوشمند، کیفیت بسیار خوبی دارند و تجربه‌ی مکالمه‌ی عالی را به کاربران ارائه می‌دهند. این اسمارت واچ سیم‌کارت خور از یک پردازنده‌ی قدرتمند چهار هسته‌ای به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که به لطف آن، اسکرول بسیار روانی دارد و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم این پردازنده را همراهی می‌کنند.

این گجت پوشیدنی زبلار مجهز به سنسور ضربان قلب و گام شمار است و قابلیت وصل شدن به Wi-Fi را نیز دارد. Thor 4 Pro همچنین از اینترنت نسل چهارم (۴G) نیز پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند زبلار مجهز به یک نمایشگر گرد ۱.۶ اینچی از جنس LTP است که تصاویر را با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل به کاربران نشان می‌دهد. باتری قدرتمند ۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه‌ی این ساعت هوشمند پیشرفته در نظر گرفته شده که شارژدهی خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. این ساعت هوشمند سیم‌کارت خور از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نصب شده روی فریم جانبی بهره می‌برد و سیستم‌عامل اندروید ۷.۱ نیز، امکان نصب اپ‌های کاربردی را به کاربران می‌دهد. پشتیبانی از دستیار صوتی اپل و گوگل نیز، از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند زبلار به شمار می‌رود. قیمت این ساعت هوشمند سیم‌کارت خور دوربین‌دار زبلار نیز کمی بالاست.

ساعت هوشمند زبلاز مدل Thor 4 Pro

ساعت هوشمند میدسان مدل A1

ساعت هوشمند سیم‌کارت خور

می‌رسیم به معرفی و بررسی چند ساعت هوشمند سیم‌کارت‌ خور ارزان قیمت. اولی ساعت هوشمند میدسان مدل A1 است که از جمله‌ ساعت‌های هوشمند طرح اپل واچ موجود در بازار به شمار می‌رود و می‌توان روی آن سیم‌کارت نصب کرد. میدسان مدل A1 قابلیت مکالمه را به لطف میکروفون و اسپیکر تعبیه شده‌ی روی بدنه‌اش به کاربران ارائه می‌دهد و آن‌ها می‌توانند به تماس‌ها و پیامک‌ها بدون نیاز به گوشی هوشمند خود از طریق ساعت پاسخ دهند. این محصول یک نمایشگر ۱.۵ اینچی از جنس LCD دارد و از زبان فارسی در سیستم‌عامل و منو پشتیبانی می‌کند.

میدسان مدل A1 مجهز به یک دوربین نیز است و پشتیبانی از کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت را نیز برای کاربران به ارمغان می‌آورد. قیمت این ساعت هوشمند سیم‌کارت خور مناسب است و از یک باتری ۳۸۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی نیز بهره می‌برد. شارژ شدن این ساعت هوشمند سیم‌کارت خور دوربین دار مدل اپل از طریق درگاه میکرو USB صورت می‌گیرد و رنگ‌های متنوعی نیز دارد.

ساعت هوشمند میدسان مدل A1

ساعت هوشمند وی سریز مدل X6

ساعت هوشمند سیم‌کارت خور

می‌پردازیم به معرفی و بررسی ارزان‌ترین ساعت هوشمند سیم‌کارت خور موجود در فروشگاه دیجی کالا یعنی وی سریز مدل X6. این ساعت هوشمند اقتصادی، از درگاه سیم‌کارت بهره می‌برد و شما می‌توانید به صورت مستقل از آن استفاده کنید. این محصول مجهز به اسپیکر سه‌بعدی و میکروفون داخلی است و قابلیت نصب کارت حافظه را نیز دارد. یک نمایشگر لمسی ۱.۵ اینچی از جنس LCD برای این ساعت در نظر گرفته شده که کیفیت تصویر معمولی دارد و با گوشی‌های اندرویدی دارای اندروید نسخه‌ی ۴.۳ یا بالاتر سازگار است. تراکم پیکسلی نمایشگر این ساعت ۲۵۵ پیکسل بر اینچ و از رزولوشن ۲۴۰ × ۲۴۰ پیکسل نیز پشتیبانی می‌کند.

این ساعت هوشمند سیم‌کارت خور ارزان دیجی کالا، قابلیت نمایش نوتیفیکیشن‌های گوشی هوشمند شما را دارد و وزن سبک ۵۶ گرمی آن به هیچ عنوان در استفاده‌ی طولانی‌مدت، مچ دست کاربران را اذیت نمی‌کند. وی سریز مدل X6 از بدنه‌ای از جنس فلز ساخته شده که در برابر ضربات احتمالی تا حدود مقاوم است، اما به طور کلی خیلی نمی‌توان روی مقاومت آن حساب باز کرد. این محصول از پردازنده‌ی MTK۶۲۶۰ به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد و سیستم‌عامل جاوا نیز روی آن نصب شده است. شارژ شدن این محصول نیز از طریق درگاه میکرو USB صورت می‌گیرد و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به قابلیت ضبط صدا، گام‌شمار، دوربین ۰.۳ پیکسل و پشتیبانی از کارت حافظه‌ی تا ۳۲ گیگابایت اشاره کرد.

ساعت هوشمند وی سریز مدل X6

ساعت هوشمند مدل V9

ساعت هوشمند سیم‌کارت خور

اگر به دنبال خرید ساعت‌ هوشمند دایره‌ای شکل هستید که بتوانید روی آن سیم کارت نصب کنید، ساعت هوشمند مدل V9 را می‌توانید به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های خرید خود در نظر بگیرید. این ساعت هوشمند قابلیت نصب سیم کارت فیزیکی را دارد و از یک نمایشگر ۱.۲ اینچی از جنس IPS بهره می‌برد که تصاویر را با کیفیت ۲۴۰×۲۴۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد. این محصول با گوشی‌های دارای اندروید نسخه‌ی ۴.۴ یا بالاتر سازگار است و در بالای نمایشگر آن یک دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی طراحی شده که می‌تواند برای استفاده‌ی کاربران مفید واقع شود. این ساعت هوشمند ۶۴ مگابایت حافظه‌ی داخلی دارد و کاربران نیز می‌توانند حداکثر تا ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از طریق کارت حافظه‌ی به آن اضافه کنند.

ساعت هوشمند مدل V9 از یک باتری ۳۸۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه بهره می‌برد که در استفاده‌ی عادی می‌تواند تا یک روز برای شما دوام بیاورد. روی بدنه‌ی این ساعت هوشمند سیم‌کارت‌ خور یک اسپیکر و میکروفون تعبیه شده و از زبان فارسی در منو و سیستم‌عامل نیز پشتیبانی می‌کند، اما امکان نمایش پیام‌های گوشی به زبان فارسی میسر نیست. از دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند اقتصادی می‌توان به قابلیت پخش انواع فرمت‌های موسیقی، مشاهده لیست تماس‌ها و دفترچه تلفن، گام‌شمار، پایش کیفیت خواب، هشدار نشستن طولانی و قابلیت ضد سرقت آن اشاره کرد.

ساعت هوشمند مدل V9

ساعت هوشمند مدل سیم کارت‌خور مدل Dz

ساعت هوشمند سیم‌کارت خور

ساعت هوشمند مدل Dz، طراحی منحصر‌به‌فرد و خاصی دارد و از قابلیت نصب سیم کارت نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید با استفاده از آن به راحتی با دیگر افراد مکالمه کنید. این ساعت هوشمند با کلیه سیم‌کارت‌های اپراتورهای ایران از قبیل همراه اول، ایرانسل و رایتل سازگار است و میکروفون و بلندگوی باکیفیتی نیز دارد. این ساعت هوشمند هم به گوشی‌های اندرویدی با ارائه‌ی امکانات بیشتر و هم به گوشی‌های آیفون با ارائه‌ی امکانات محدودتر متصل می‌شود. انرژی این ساعت هوشمند از جانب یک باتری ۳۸۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که می‌تواند بسته به استفاده کاربران حداقل یک روز به طور کامل دوام بیاورد.

برای این ساعت هوشمند سیم‌کارت خور یک نمایشگر ۱.۵ اینچی از جنس IPS در نظر گرفته شده که رزولوشن ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل را به کاربران ارائه می‌دهد. ۶۴ مگابایت حافظه‌ی داخلی برای این محصول تعبیه شده که قابلیت ارتقاء ندارد. همچنین دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی آن نیز عملکرد مناسبی دارد. گام‌شمار، بررسی خواب و پخش موسیقی از طریق بلوتوث بر روی ساعت، پشتیبانی از زبان فارسی و قابلیت ضد سرقت از دیگر ویژگی‌های کاربردی ساعت هوشمند مدل Dz به شمار می‌رود.

ساعت هوشمند مدل سیم کارت‌خور مدل Dz

ساعت هوشمند وی سریز مدل AV 101

13 11

ساعت هوشمند وی سریز مدل AV 101، از دیگر گجت‌های پوشیدنی با قابلیت نصب سیم‌کارت بازار به شمار می‌رود که کیفیت نسبتاً مناسبی دارد و از یک نمایشگر مستطیلی شکل ۱.۵ اینچی از جنس LCD IPS نیز بهره می‌برد. وضوح تصویر نمایشگر این ساعت ۲۴۰ × ۲۴۰ پیکسل است و با گوشی‌های با سیستم‌عامل اندروید و iOS نیز سازگاری دارد. قابلیت نصب سیم‌کارت این ساعت، کاربران را قادر می‌سازد تا بدون استفاده از گوشی، با ساعت هوشمند خود به مکالمه بپردازند. این محصول وزن سبکی دارد و از طریق اپلیکیشن FUN RUN می‌توانید گوشی خود را با آن همگام‌سازی کنید. از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند سیم‌کارت خور می‌توان به دوربین و حسگر گام‌شمار آن اشاره کرد.

ساعت هوشمند وی سریز مدل AV 101

ساعت هوشمند مدل Q19

14 8

اگر برای کودکان خردسال خود به دنبال خرید یک ساعت هوشمند قیمت مناسب هستید که قابلیت نصب سیم‌کارت را نیز داشته باشد، می‌توانید روی ساعت هوشمند مدل Q19 در این زمینه حساب باز کنید. طراحی این ساعت جذابیت خاصی برای کودکان دارد و وزن آن نیز بسیار سبک است. با نصب سیم‌کارت، کودکان می‌توانند با ساعت تماس بگیرند و به تماس‌ها پاسخ دهند. همچنین امکان ذخیره‌ شماره‌ی حداکثر ۱۰ مخاطب در این ساعت هوشمند وجود دارد. این محصول مجهز به یک دوربین HD نیز است که می‌تواند مورد استفاده کودکان قرار گیرد.

روی ساعت هوشمند مدل Q19، شش بازی سرگرم‌کننده از جمله جنگ زنبور عسل، ماریو و موارد دیگر نصب شده تا کودکان با انجام آن‌ها سرگرم شوند. این محصول مجهز به چراغ قوه است و از یک باتری ۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز بهره می‌برد. از دیگر قابلیت‌های کاربردی این ساعت هوشمند سیم‌کارت خور می‌توان به GPS جهت مکان‌یابی در مکان‌های باز، تعیین زمان‌های مجاز تماس (جلوگیری از مزاحمت برای کودک)، قابلیت خاموش کردن ساعت از راه دور توسط نرم‌افزار والدین و قابلیت ارسال پیام صوتی به کودک و چت صوتی اشاره کرد.

ساعت هوشمند مدل Q19

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی و بررسی ۱۴ ساعت هوشمند سیم‌کارت خور موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا پرداختیم. به نظر شما بهترین ساعت سیم‌کارت خور موجود در بازار کدام است؟ حتما نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران دیجی کالا مگ در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ساعت هوشمند مدل DT70 Premium

۷,۴۹۰,۰۰۰

۳,۷۹۰,۰۰۰

تومان

ساعت هوشمند مدل AK15 Radiant

۵,۷۹۰,۰۰۰

۲,۸۷۰,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

ساعت هوشمند سیم‌کارت خور چیست؟

ساعت هوشمند سیم کارت خور ، گجت پوشیدنی است که قابلیت تماس تلفنی و مکالمه را بدون نیاز به گوشی هوشمند در اختیارتان قرار می‌دهد و برای مکالمه نیازی به اتصال ساعت به گوشی از طریق بلوتوث نیست.

بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور کدام است؟

اپل واچ اولترا و گلکسی واچ ۵ پرو و گلکسی واچ ۵ را می‌توان بهترین ساعت‌های هوشمند سیم‌کارت خور معرفی کرد؟

آیا ساعت‌های هوشمند سیم‌کارت خور ضد آب هستند؟

اکثر ساعت‌های هوشمند سیم‌کارت خور پیشرفته و پرچم‌دار در برابر آب مقاوم هستند.

آیا ساعت سیم کارت خور در ایران قابل استفاده است؟

ساعت‌های هوشمندی که از فناوری E-Sim پشتیبانی می‌کنند، قابل استفاده در ایران نیستند، اما یک سری ساعت‌های هوشمندی که می‌توان به صورت فیزیکی سیم کارت درون آن‌ها نصب کرد، مانند زبلاز مدل Thor 4 Pro، در کشور قابل استفاده هستند.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link