۱۰ مانیتور محبوب در دیجی کالا (۲ آذر ۱۴۰۱)

مانیتور، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اجزای هر کامپیوتر است. بنابراین خرید مانیتور مناسب با کیفیت تصویر خوب  اهمیت بسیار بالایی دارد. در این مقاله قصد داریم نگاهی به ۱۰ مانیتور محبوب در دیجی کالا بیندازیم و آن‌ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

شایان ذکر است که انتخاب‌های این مطلب بسته به محبوبیت مانیتورها در بازه‌ی زمانی یک هفته‌ی گذشته هستند.

مانیتور دیجی کالا

۱. مانیتور گیمینگ سامسونگ سایز ۲۷ اینچ

پنل IPS موجود در صفحه به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویر موجود در صفحه نمایشگر را با وضوح کامل در تمامی صفحه مشاهده کنید. در صورت استفاده از AMD Radeon FreeSync می‌توانید نرخ نوسازی مانیتور با کارت گرافیک را به صورت همگام سازی شده نگه دارید تا با بالاترین میزان، تصاویر را نوسازی و کیفیت رزولوشن تصویر را افزایش دهید. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۲. مانیتور گیگابایت آروس مدل FI25F سایز ۲۵ اینچ

مانیتور ۲۵ اینچی گیگابایت مدل AORUS FI25F یکی از مدرن‌ترین مانیتورهای گیمینگ تولید شده توسط این برند است. ابعاد ۲۵ اینچی این نمایشگر با رزولوشن FHD و نرخ‌ به‌روز‌رسانی ۲۴۰ هرتز، هر گیمری راضی را می‌کند. این محصول از تکنولوژی‌های حفاظت از چشم مانند Flicker-Free و Blue Light Reduction بهره می‌برد و از فناوری‌های AMD Free Sync و Nvidia G-Sync نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید این مانیتور را با قیمت ۱۸,۱۹۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا تهیه نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۳. مانیتور هوآوی مدل MateView GT سایز ۳۴ اینچ

یکی از مانیتورهای بسیار با‌کیفیت هواوی، مدل MateView GT است که با ابعاد ۳۴ اینچ خمیده توانایی ارائه‌ی رزولوشن ۱۴۴۰×۳۴۴۰ پیکسل را دارد. حداکثر روشنایی ۳۵۰ نیت و کنتراست ۱ به ۴۰۰۰ در کنار توانایی ارائه نرخ به‌روزرسانی ۱۶۵ هرتز از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این مانیتور با‌کیفیت است. تماشای محتوای تصویری و فیلم‌های سینمایی مختلف روی این محصول را باید تجربه لذت‌بخشی دانست، زیرا قادر به نمایش ۹۰ درصد رنگ‌­های فضای رنگی DCI-P3 است و از HDR+ نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول با قیمت ۱۸,۳۰۰,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی‌ کالا در دسترس شما قرار دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. مانیتور ام‌اس‌آی سایز ۳۴ اینچ

این مانیتور با ابعاد ۳۴ اینچ و رزولوشن ۱۴۴۰×۳۴۴۰ پیکسل، توانایی ارائه رفرش ریت ۱۶۵ هرتزی را دارد. پنل VA خمیده در نظر گرفته شده برای این مانیتور، هم تاثیر بسیار زیادی در جذابیت بصری این محصول داشته است. پورت‌های در نظر گرفته شده نیز امکان ارتباط بین دستگاه‌های دیگر را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۶,۷۰۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌ کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۵. مانیتور ایسر مدل Predator سایز ۲۴.۵ اینچ

این مانیتور به یک پنل IPS با نور پس‌زمینه LED مجهز شده که می‌تواند تصویری با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل تولید کند. نسبت تصویر در این مانیتور ۲۴.۵ اینچی ایسر ۱۶:۹ است و سرعت پاسخ‌گویی ۲ میلی‌ثانیه‌ای دارد. یک پورت Display Port و ۴ پورت USB 3.0 روی بدنه‌ی این محصول دیده می‌شود و از رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی که مناسب گیمینگ است، پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۸,۰۹۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی‌ کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۶. مانیتور مخصوص بازی سامسونگ سایز ۳۲ اینچ

این محصول با کیفیت مجهز به رزولوشن ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ پیکسل است که در کارهایی که به دقت بالایی نیاز دارند، اهمیت خود را نشان می‌دهد. قابلیت HDR 10 این نمایشگر رنگ سفید را روشن‌تر  و رنگ سیاه را تیره‌تر و عمیق‌تر ارائه می‌دهد. این محصول سامسونگ توانایی ارائه‌ی بیش از ۱۶.۷ میلیون رنگ را دارد و از رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. شما کاربران می‌توانید این محصول شرکت سامسونگ را با قیمت ۱۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۷. مانیتور ایسوس سایز ۳۱.۵ اینچ

مانیتور VG328H1B سری TUF ایسوس، یک نمایشگر خمیده (Curve) 31.5 اینچی با کیفیت تصویر فول اچ دی (۱۹۲۰×۱۰۸۰) ویژه گیمینگ است که با رفرش ریت بسیار سریع ۱۶۵ هرتزی برای علاقمندان حرفه‌ای بازی‌های کامپیوتری که دنبال اجرای بسیار روان بازی هستند، طراحی شده است. این ویژگی در کنار خمیده بودن مانیتور و بهره بردن از فناوری Adoptive Sync و FreeSync Premium، موجب سازگاری با کارت‌های گرافیک مختلف بوده و همچنین تایم پاسخگویی یک میلی‌ثانیه، روند اجرای جریان بازی را بدون هیچ گونه لگ و تاخیری با مطلوب‌ترین کیفیت، ممکن می‌سازد. شما می‌توانید این مانیتور را با قیمت ۱۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

مانیتور دیجی کالا 10

۸. مانیتور گیمینگ ال‌جی سایز ۳۲ اینچ

مانیتور مخصوص بازی ال‌جی مدل ۳۲GN550 سایز ۳۲ اینچ از صفحه‌نمایشی با اندازه ۳۲ اینچ و با پنل VA برخوردار است. محدوده‌ی زمان پاسخگویی این نمایشگر ۳ تا ۶ میلی‌ثانیه بوده و میزان روشنایی آن ۳۰۰ نیت است. این نمایشگر LED ال‌جی از دو پورت HDMI در پشت بدنه خود بهره می‌برد. این محصول با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰، قابلیت نمایش تصاویر اچ دی را داشته و از دقت و صحت رنگ بسیار بالایی در نمایش تصاویر برخوردار (۱۶.۷ میلیون رنگ) است. شما می‌توانید این مانیتور را با قیمت ۱۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۹. مانیتور گیمینگ جی پلاس سایز ۲۷ اینچ

مانیتور مخصوص بازی جی پلاس مدل GGM-L276FN سایز ۲۷ اینچ یکی از مانیتورهایی است که مخصوص بازی و طراحی روانه‌ی بازار شده است. این مانیتور دارای رزولوشن Full HD بوده و می‌تواند تا ۱۶.۷ میلیون رنگ را تشخیص، پردازش، تفکیک و نمایش دهد. تصاویری که این مانیتور نمایش می‌دهد کالیبره است و این بدین‌ معنا است که رنگ تصاویر بسیار نزدیک به دنیای واقعی است. مانیتور جی پلاس دارای پورت‌های HDMI ،USB و خروجی هدفون است. شما می‌توانید این مانیتور را با قیمت ۸,۱۰۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

مانیتور دیجی کالا

۱۰. مانیتور خمیده سامسونگ سایز ۲۷ اینچ

این مانیتور ۲۷ اینچی سامسونگ با ۵.۱ کیلوگرم وزن، در ساختاری باریک و صفحه‌ی منحنی به رنگ مشکی و بسیار سبک طراحی شده که برای کاربری حرفه‌ای مناسب است. این نمایشگر دارای بدنه‌ای از جنس تمام پلاستیک و بسیار مقاوم بوده که به صورت منحنی با میزان انحنای (۱۸۰۰R) و حاشیه‌های آن در اندازه استاندارد طراحی شده است، از سوی دیگر نمای پشتی این نمایشگر نیز دارای یک درگاه نوع (VGA) یا (D-Sub) جهت اتصال به رایانه، یک عدد خروجی هدفون، یک درگاه نوع (HDMI)، یک عدد درگاه (Display Port) و یک پورت ورودی صدا است. شما می‌توانید این مانیتور را با قیمت ۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان از طریق فروشگاه آنلاین دیجی‌ کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link