گوشی هواوی Nova 10z با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

انتظار می‌رفت که هواوی امروز گوشی‌های سری میت ۵۰ را معرفی کند. این در حالی است که در سکوت خبری گوشی هواوی Nova 10z در کشور چین با قیمت ۲۳۰ دلار عرضه شده است.

بهترین گوشی های موبایل از برند Huawei در فروشگاه اینترنتی تکنولایف موجود است: قیمت گوشی هواوی

هواوی Nova 10z ؛ مشخصات و قیمت

گوشی جدید هواوی از نظر ظاهری بسیار شبیه به Nova 8 SE Youth است با این تفاوت که تنظیمات گسترده‌تری برای بخش دوربین دارد. هواوی نوا ۱۰z مجهز به نمایشگری ۶.۶ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ است. هنوز تراشه بکار رفته در تولید این گوشی مشخص نیست و هواوی هم خبری اعلام نکرده است. تنها می‌دانیم که تراشه مبتنی بر پردازنده ۸ هسته‌ای است. این گوشی در دو نسخه عرضه می‌شود که ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارند. باید بگوییم که اطلاعاتی در مورد رم این گوشی فاش نشده است.

گفته می‌شود دوربین سه گانه تعبیه‌شده در بخش پشتی نقطه مثبت این گوشی است. دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسل و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل در کنار دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی روی این گوشی قرار گرفته شده است. برای ثبت تصاویر سلفی هم از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پنل جلویی نمایشگر استفاده شده است.

هواوی Nova 10z از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار است و از شارژر ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری HarmonyOS 2.0، جک ۳.۵ میلی‌متری و بلوتوث نسخه ۵.۱ را هم به دیگر مشخصات این گوشی اضافه کنید.

رنگ‌های محتلف گوشی Nova 10z

در حال حاضر در کشور سازنده، این گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز به فروش می‌رسد و قیمت‌ها بسته به حافظه داخلی این گوشی‌ها متفاوتند. مدلی که ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد با قیمت ۲۳۰ دلار و مدلی که با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم با ۲۶۰ دلار عرضه می‌شود. هنوز مشخص نیست که این گوشی هوشمند در چه تاریخی در خارج از چین و از جمله ایران عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

هواوی Mate Xs 2 با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ برای بازار جهانی معرفی شد

گوشی هواوی میت ۵۰ با تراشه اسنپ‌دراگون ۸ پلاس نسل ۱ معرفی شد

برای امتیاز به این مطلب کلیک کنید

[تعداد امتیازات: ۱ امتیاز میانگین: ۵]

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link