گوشی تاشوی هواوی Pocket S معرفی شد – مجهز به چیپ Snapdragon 778G

شرکت هواوی به تازگی یک رویداد در کشور چین برگزار کرده و از جدیدترین گوشی تاشوی خود طی این رویداد رونمایی کرده است. با گوشی هواوی Pocket S ملاقات کنید – یک گوشی تاشوی ارزان‌تر از P50 Pocket که المان‌های زیادی را از P50 Pocket به ارث برده، اما به مجموعه دوربین و پردازشگر ضعیف‌تری مجهز شده است.

مشخصات فنی گوشی هواوی Pocket S

نمایشگر داخلی استفاده شده در گوشی تاشوی جدید هواوی، یک نمایشگر ۶.۹ اینچی OLED با رزولوشن ۱۱۸۸ × ۲۷۹۰ پیکسل است. این پنل از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری تاچ ۳۰۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. پردازشگر استفاده شده در این گوشی نیز پردازشگر Snapdragon 778G است که یک پردازشگر ۴G بوده و از اتصال ۵G پشتیبانی نمی‌کند.

pocket s 1

دوربین سلفی استفاده شده در Pocket S همان دوربین ۱۰.۷ مگاپیکسلی استفاده شده در گوشی P50 Pocket است و در یک حفره در بالای نمایشگر قرار دارد. در پشت گوشی و در زیر مجموعه دوربین، یک نمایشگر ۱.۰۴ اینچی OLED با رزولوشن ۳۴۰ × ۳۴۰ پیکسل به چشم می‌خورد.

به سراغ مجموعه دوربین می‌رویم. در پشت گوشی هواوی Pocket S یک حسگر اصلی ۴۰ مگاپیکسلی RYYB با لنز f/1.8 قرار گرفته و در کنار آن نیز یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید قرار دارد. سنسور ۳۲ مگاپیکسلی که در گوشی P50 Pocket استفاده شده بود در این گوشی با یک سنسور برای فوکوس خودکار لیزری جایگزین شده است.

pocket s 2

در داخل گوشی هواوی Pocket S از یک ورق گرافیتی تاشو برای بهبود عملکرد سیستم خنک کننده استفاده شده است. ظرفیت باتری این گوشی نیز ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و توان شارژ آن نیز ۴۰ وات اعلام شده است. طبق اعلام شرکت هواوی، لولاهای این گوشی می‌توانند تا ۴۰۰,۰۰۰ بار بدون مشکل باز و بسته بشوند. رابط کاربری این گوشی نیز HarmonyOS 3.0 بوده که با در نظر گرفتن این نکته که این گوشی ابتدا در کشور چین عرضه می‌شود، کاملاً منطقی است.

شرکت هواوی قصد دارد گوشی تاشوی جدید خود را در پنج رنگ سبز، طلایی، صورتی رز، آبی روشن و مشکی عرضه کند. این رنگ‌ها همگی ساده هستند و خبری از رنگ‌های طیفی جذاب گوشی P50 Pocket برای این گوشی نیست.

pocket s 3

قیمت و دسترسی

شرکت هواوی برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی گوشی Pocket S قیمت ۵,۹۸۸ یوآن (۸۲۰ دلار) و برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن، قیمت ۶,۴۸۸ یوآن (۸۹۰ دلار) را تعیین کرده است. عرضه این گوشی در این دو نسخه قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر آغاز بشود؛ البته در ماه دسامبر نیز یک نسخه از این گوشی با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی و قیمت ۷,۴۸۸ یوآن (۱,۰۲۸ دلار) عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link