گوشی اینفینیکس نوت ۱۲i 2022 معرفی شد

شرکت اینفینیکس در ماه می گوشی Note 12i را با تراشه Helio G85 و صفحه نمایش LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز معرفی کرد. این شرکت امروز از گوشی دیگری به نام اینفینیکس نوت ۱۲i 2022 رونمایی کرد که از صفحه نمایش بهتر، طراحی جدید و حافظه‌ داخلی بیشتری برخوردار است.

اینفینیکس نوت 12i 2022

مشخصات گوشی اینفینیکس نوت ۱۲i 2022

در حالی که مدل قبلی نوت ۱۲i از صفحه نمایش ۶٫۸۲ اینچی LCD با وضوح تصویر HD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز استفاده می‌کرد، اینفینیکس نوت ۱۲i 2022 از صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی AMOLED با وضوح تصویر Full HD+ استفاده می‌کند.

گوشی اینفینیکس نوت ۱۲i 2022در مدل‌هایی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. البته که این گوشی از کارت حافظه و رم مجازی پشتیبانی می‌کند.

اینفینیکس نوت ۱۲i 2022 از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در کنار دوربین اصلی یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق هم قرار گرفته است. دوربین سلفی این گوشی هم حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد.

دوربین گوشی اینفینیکس نوت 12i 2022

اینفینیکس نوت ۱۲i 2022 با تراشه Helio G85 راهی بازار می‌شود و از اندروید ۱۲ و رابط کاربری XOS 10.6 استفاده می‌کند. این محصول به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و شارژ سریع ۳۵ وات دارد.

برای گوشی اینفینیکس نوت ۱۲i 2022 حسگر تشخیص اثر انگشت هم در نظر گرفته شده که با دکمه پاور ترکیب شده و روی لبه گوشی دیده می‌شود.

این گوشی هوشمند برای اینکه خنک‌تر بماند از سیستم خنک کننده شش لایه ۳D Graphene استفاده می‌کند. دو بلندگو روی این محصول دیده می‌شود که از صدای DTS پشتیبانی می‌کنند. جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا و پورت USB-C هم برای این محصول در نظر گرفته شده است.

اینفینیکس نوت 12i 2022

قیمت اینفینیکس نوت ۱۲i 2022

این گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۵۰ دلار به‌فروش می‌رسد و قیمت مدلی که ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد، هنوز مشخص نشده است.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.