گوشی آنر X6 با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

پس از انتشار شایعات و گمانه‌زنی‌های متعدد، بالاخره آنر از گوشی میان‌رده‌ی جدیدش با نام آنر X6 در عربستان سعودی رونمایی کرد. ظاهراً این شرکت چینی همچنان به اضافه کردن گوشی‌های جدید به سری X خود ادامه می‌دهد و این ششمین یا هفتمین گوشی معرفی شده از این سری در سال جاری است. این گوشی هوشمند جدید از قابلیت‌های خوبی نظیر باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و قیمت باورنکردنی بهره می‌برد که در ادامه به بررسی سایر مشخصات آن خواهیم پرداخت.

آنر X6 که جدیدترین محصول این شرکت است، طراحی زیبایی دارد و با قیمت مناسب روانه‌ی بازار گوشی‌های هوشمند خواهد شد. در سمت راست بدنه‌ای این گوشی دکمه‌ی پاور و کم و زیاد کردن صدا دیده می‌شود و روی پنل جلویی آن نیز حفره‌ی نمایشگر میزبان دوربین سلفی خواهد بود.

آنر X6

اگرچه آنر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی هوشمند میان‌رده منتشر نکرده، اما شایعات حاکی از آن است که این گوشی هوشمند قیمتی ۱۳۰ دلاری خواهد داشت. با این حال، اگر شایعات صحت داشته باشند، به احتمال زیاد مشتریان در اروپا و احتمالاً سایر مناطق نیز باید کمی بیشتر برای خرید آنر X6 هزینه کنند.

آنر X6 مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD است که از رفرش ریت ۹۰ هرتزی، رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۵۰۰ نیت، نسبت بدنه به تصویر ۱۶:۹ و تراکم پیکسلی ۴۰۳ ppi پشتیبانی می‌کند. گوریلا گلس نیز وظیفه مراقبت از این نمایشگر را بر عهده دارد. ابعاد این گوشی هوشمند ۱۶۳.۶۶ در ۷۵.۱۳ در ۸.۶۸ میلی‌متر و وزن آن نیز ۱۹۴ گرم است. ظاهراً این گوشی هوشمند میان‌رده از پردازنده‌ی Helio G25 مدیاتک به عنوان قلب تپنده استفاده می‌کند. باید خاطر نشان کنیم که این پردازنده‌ی شرکت مدیاتک دارای ۸ هسته کورتکس A53 با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز است. این تراشه همچنین از پردازنده گرافیکی IMG PowerVR GE8320 برخوردار بوده و از حافظه eMMC 5.1، وای فای ۵ دو بانده و بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کند.

در کنار این تراشه کاربران می‌توانند از بین پیکربندی ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم + ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دست به انتخاب بزنند. سیستم‌عامل اندروید ۱۲ روی این گوشی هوشمند جدید به صورت پیش‌فرض نصب شده و رابط کاربری Magic UI 6.1 را اجرا می‌کند. روی قاب پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین دوگانه تعبیه شده که سنسور اصلی آن دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است و در کنار آن نیز یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی به انجام وظیفه می‌پردازد. سیستم دوربین آنر X6  قابلیت‌هایی نظیر حالت پرتره، پانوراما، عکاسی تایم لپس و فیلمبرداری ۱۰۸۰p را ارائه می‌دهد.

آنر X6

روی پنل جلویی این گوشی هوشمند حفره‌ی نمایشگر میزبان دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. این دوربین نیز از قابلیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰p پشتیبانی می‌کند. آنر برای این گوشی هوشمند جدید خود از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به عنوان منبع تغذیه بهره برده که با شارژ ۱۰ واتی، انرژی مجدد آن تأمین خواهد شد. از دیگر قابلیت‌های آنر X6 می‌توان به پورت شارژ USB-C، حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه‌ی پاور و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد. این گوشی هوشمند در رنگ‌های آبی، سفید و نقره‌ای روانه‌ی بازار گوشی‌های هوشمند خواهد شد.

منبع: Gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.