گوشی‌های ردمی Redmi 11 Prime 5G ، ۱۱ Prime و Redmi A1 معرفی شدند

امروز در رویداد شیائومی که در کشور هند برگزار شد، شیائومی گوشی‌های ردمی ۱۱ پرایم و Redmi 11 Prime 5G و ردمی A1 معرفی شدند. همه مدل‌های این سری به پردازنده Mediatek تجهیز شده‌اند و با قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه طی چند روز آینده عرضه خواهند شد.

Redmi 11 Prime 5G

ردمی ۱۱ پرایم ۵G قدرتمند‌ترین گوشی این سری است. با تراشه Dimensity 700 و در دو نسخه ۴/۶۴ و ۶/۱۲۸ معرفی شده است. نسخه دیگری هم در وب‌سایت شیائومی اضافه شده که هنوز برای به لیست مدل‌هایی که قرار است عرضه شوند اضافه نشده است.

صفحه نمایش Full HD+ با ابعاد ۶.۵۸ اینچی و از نوع LCD، پنل جلویی این نمایشگر را شامل می‌شود. نرخ نوسازی نمایشگر هم ۹۰ هرتز است. ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر یک دوربین ۵MP را در خود جای داده است. ردمی ۱۱ پرایم ۵G دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی در بخش پشتی گوشی است.

Redmi 11 Prime 5G Realesed

شیائومی Redmi 11 Prime با رابط کاربری MIUI 13 و اندروید ۱۲ راهی بازار می‌شود و از باتری ۵۰۰۰ میلی‌‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این باتری از شارژ سریع ۱۸ وات برخوردار است، اما شارژ ۲۲٫۵ وات داخل جعبه آن قرار گرفته است.

از دیگر ویژگی‌های ردمی ۱۱ پرایم می‌توانیم به حسگر تشخیص اثر انگشت که روی لبه گوشی قرار گرفته اشاره کنیم. این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی می کند و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم دارد.

گوشی ردمی ۱۱ پرایم در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز راهی بازار می‌شود. این گوشی با قیمت ۱۶۰ و ۱۸۵ دلار راهی بازار می‌شود.

ردمی ۱۱ پرایم

گوشی ردمی ۱۱ پرایم با تراشه Helio G99 راهی بازار می‌شود که با معماری ۶ نانومتری ساخته شده است. این گوشی از صفحه نمایش ۶٫۵۸ اینچی LCD پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی آن به ۹۰ هرتز می‌رسد. صفحه نمایش این گوشی وضوح تصویر Full HD+ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد و یک ناچ قطره‌ای هم روی آن دیده می‌شود. باید بگوییم که صفحه نمایش ردمی ۱۱ پرایم با یک لایه گوریلا گس محافظت می‌شود.

مشخصات ردمی 11 پرایم

در پشت این گوشی سه دوربین پشت را مشاهده می‌کنید. دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق هم روی این گوشی دیده می‌شود. روی این گوشی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است.

گوشی ردمی ۱۱ پرایم از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و شارژر ۲۲٫۵ واتی دارد. البته خودش گوشی تنها از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. روی ردمی ۱۱ پرایم جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا و بلوتوث ۵٫۳ دیده می‌شود.

قیمت ردمی 11 پرایم

هنوز تاریخ عرضه دقیق این گوشی مشخص نشده، اما این گوشی در رنگ‌های مشکی، سبز، بنقش راهی بازار می‌شود.

Redmi A1

گوشی ردمی A1 هم به عنوان یک گوشی ارزان قیمت معرفی شد. این گوشی با اندروید ۱۲ خالص راهی بازار می‌شود. این گوشی یک مدل مشکی رنگ دارد که کمی به چرم شباهت دارد. داخل گوشی ردمی A1 تراشه Helio A22 را مشاهده می‌کنید. این گوشی ۲ گیگابایت رم ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی شیائومی از کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند.

گوشی ردمی A1

در جلوی این گوشی هوشمند یک صفحه نمایش ۶٫۵۲ اینچی LCD با وضوح تصویر ۷۲۰p را مشاهده می‌کنید. صفحه نمایشی که نسبت تصویر ۲۰:۹ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

در پشت این گوشی دو دوربین پشت دیده می‌شود. دوربین اصلی حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق هم در کنار آن دیده می‌شود. دوربین سلفی ردمی A1 هم ۵ مگاپیکسلی است.

گوشی ردمی A1 از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و با کابل micro USB شارژ می شود. گوشی ردمی A1 با قیمت ۸۰ دلار راهی بازار می‌شود و در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز راهی بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

برای امتیاز به این مطلب کلیک کنید

[تعداد امتیازات: ۰ امتیاز میانگین: ۰]

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.