گلکسی A53 5G یا A33 5G؛ کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد؟

در این مطلب به مقایسه دو گوشی گلکسی A53 5G با گلکسی A33 5G می‌پردازیم تا ببینیم کدام محصول ارزش خرید بیشتری از دیگری دارد.

گوشی‌های میان‌رده این روزها به لطف بهره‌مندی از قدرت سخت‌افزاری بالا و کیفیت ساخت عالی، از پرفروش‌ترین دسته‌های موبایل در بازار به حساب می‌آیند. در این بین گوشی‌های سامسونگ به لطف بهره‌مندی از قابلیت‌های بسیار زیاد نظیر پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی مدت، استاندارد ضد آب و پردازنده‌های قدرتمند، بسیار مورد توجه قرار دارند. از جمله بهترین و جدیدترین میان‌رده‌های این شرکت کره‌ای می‌توان به گلکسی A53 G و گلکسی A33 5G اشاره کرد که در این مطلب قصد داریم آن‌ها را با هم مقایسه کنیم.


گلکسی A53 5G در مقابل گلکسی A33 5G؛ شباهت‌ها و تفاوت‌ها در یک نگاه

  • بدنه‌ی پلاستیکی
  • گلکسی A53 5G حواشی کمتری اطراف نمایشگر دارد
  • نمایشگر گلکسی A53 5G نمایشگر ۱۲۰ هرتزی ولی A33 5G نمایشگری ۹۰ هرتزی دارد
  • پردازنده‌ی مشابهی در هر دو گوشی استفاده شده است
  • هر دو گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند
  • دوربین اصلی، فوق عریض و سلفی گلکسی A53 رزولوشن بیشتری دارد
  • سرعت شارژر هر دو گوشی برابر است
  • هر دو گوشی با اندروید ۱۲ راهی بازار شده‌اند و تا ۴ سال پشتیبانی می‌شوند

گلکسی A53 گلکسی A33

چرا گلکسی A53 5G؟

  • نمایشگر ۱۲۰ هرتزی باکیفیت
  • بلندگوی استریوی قدرتمند
  • توانایی بالا در زمینه‌ی عکاسی و فیلم‌برداری
  • طول عمر باتری عالی
  • طراحی ساده و جذاب با بهره‌مندی از استاندارد مقاومتی IP67
  • امکان افزایش حافظه از طریق کارت MicroSD
  • پشتیبانی نرم‌افزاری ۴ ساله
چرا گلکسی A53 5G نه؟

  • قیمت بالا در مقایسه با بسیاری از میان‌رده‌های ارزشمند بازار
  • لرزشگیر دوربین فقط در وضوح ۱۰۸۰P کار می‌کند
  • عدم بهره‌مندی از جک هدفون
  • عدم بهره‌مندی از شارژر درون جعبه
  • تجربه‌ی گیمینگ خیلی لذت‌بخش نخواهد بود

خرید گلکسی A53 از دیجی‌کالا

گلکسی A53 گلکسی A33

چرا گلکسی A33 5G؟

  • افزایش چشمگیر کیفیت نمایشگر در مقایسه با نسل قبل
  • طراحی ساده و جذاب با بهره‌مندی از استاندارد مقاومتی IP67
  • طول عمر باتری عالی
  • سبک
  • قدرت سخت‌افزاری بالا با در نظر گرفتن قیمت
  • طراحی ساده اما جذاب
  • امکان افزایش حافظه از طریق کارت MicroSD
  • پشتیبانی نرم‌افزاری ۴ ساله
چرا گلکسی A33 5G نه؟

  • عدم بهره‌مندی از شارژر درون جعبه
  • لرزشگیر دوربین فقط در وضوح ۱۰۸۰P کار می‌کند
  • عدم بهره‌مندی از جک هدفون

خرید گلکسی A33 از دیجی‌کالا


گلکسی A53 5G در مقابل گلکسی A33 5G


طراحی و نمایشگر؛ تفاوت خاصی دیده نمی‌شود

گلکسی A53 گلکسی A33

نام گوشی گلکسی A53 گلکسی A33
ابعاد و وزن ۸٫۱ × ۷۴٫۷ × ۱۵۹٫۹ میلی‌متر / ۱۸۹ گرم ۸٫۱ × ۷۴٫۰ × ۱۵۹٫۷ میلی‌متر / ۱۸۶ گرم
جنس بدنه پلاستیک پلاستیک
استاندارد مقاومتی IP67 – مقاومت در عمق ۱ متری آب تا ۳۰ دقیقه IP67 – مقاومت در عمق ۱ متری آب تا ۳۰ دقیقه
اندازه‌ی نمایشگر ۶٫۵ اینچ ۶٫۴ اینچ
فناوری نمایشگر Super AMOLED – رفرش‌یت ۱۲۰ هرتزی – ۴۰۵ پیکسل بر هر اینچ – پوشش گوریلاگلس ۵ Super AMOLED – رفرش‌یت ۹۰ هرتزی – ۴۱۱ پیکسل بر هر اینچ – پوشش گوریلاگلس ۵

از لحاظ طراحی تقریبا سخت است که بخواهیم با نگاهی به پنل پشتی تفاوت بین گلکسی A53 و A33 را تشخیص دهیم. هر دو محصول از یک ماژول مشابهی بهره می‌برند که درون آن چهار سنسور به همراه یک لنز قرار گرفته است. در تصویری که مشاهده می‌کنید، گلکسی A53 در سمت راست قرار دارد و گلکسی A33 هم در سمت چپ. تنها عاملی که باعث می‌شود به‌سادگی این دو گوشی را در کنار هم تشخیص دهید (از روی پنل پشتی)، اندازه‌ی بزرگ‌تر گلکسی A53 است. هرچند این تفاوت فقط ۰.۱ میلی‌متر است.

با نگاه به پنل جلو اما می‌شود به‌سادگی تفاوت بین دو گوشی را تشخیص داد. چون گلکسی A33 از دوربین سلفی قطره‌ای بهره می‌برد و گلکسی A53 هم از دوربین سلفی حفره‌ای. در نتیجه A53 ظاهر مدرن‌تر و پریمیوم‌تری دارد و گلکسی A33 بیشتر شبیه به گوشی‌های اقتصادی است.

از لحاظ کیفیت ساخت هر دو گوشی وضعیت مشابهی دارند. برای ساخت پنل پشتی و فریم هر دو گوشی، سامسونگ از پلاستیک استفاده کرده که با توجه به میان‌رده بودن هر دو گوشی کاملا قابل پیش‌بینی و قابل درک است. در نتیجه نمی‌توان از این بابت به این دو محصول ضعفی وارد کرد خصوصا اینکه هر دوی آن‌ها از استاندارد ضد آب IP67 بهره می‌برند که یعنی می‌توانند در عمق ۱ متری آب تا ۳۰ دقیقه از نفوذ آن به درون مقاومت کنند. البته هر دو گوشی به واسطه‌ی همین بدنه‌ی پلاستیکی است که وزن بسیار کمی هم دارند و حمل نقل یا در دست داشتن آن‌ها حتی به مدت طولانی باعث خستگی نمی‌شود.

گلکسی A53 گلکسی A33

از لحاظ رنگ‌بندی، هر دو گوشی به اندازه‌ی کافی تنوع دارند. سامسونگ آن‌ها را در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی آسمانی و نارنجی راهی بازار کرده که البته بسته به بازار عرضه ممکن است این گوشی‌ها در رنگ‌های مختلفی در دسترس قرار بگیرند.

یک قابلیت خوب که از این دو گوشی حذف شده، جک هدفون است. در حالی که در ابتدا فقط گوشی‌های بالارده از این قابلیت محروم بودند اما حالا در گوشی‌های میان‌رده هم خبری از آن نیست تا کاربران برای اتصال هندزفری به گوشی یا به مدل‌هایی با USB-C متوسل شوند یا از ایربادز استفاده کنند.

گلکسی A53 گلکسی A33

در بخش نمایشگر، تفاوت واقعا اندک است. از این حیث، گلکسی A33 واقعا شاهکار بوده چرا که در مقایسه با نسل قبل خود یک پیشرفت محسوس داشته اما گلکسی A53 تغییر خاصی در مقایسه با گلکسی A52 نداشته است. گلکسی A53 از نمایشگری ۶٫۵ اینچی بهره می‌برد در حالی که گلکسی A33 به نمایشگری ۶٫۴ اینچی مجهز شده است.

گلکسی A53 گلکسی A33

خبر خوب این است که در هر دوی آن‌ها از نمایشگر AMOLED استفاده شده که رفرش‌ریتی بالاتر از ۶۰ هرتز دارند. البته مدل گران‌تر، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی دارد در حالی که مدل ارزان‌تر از نمایشگر ۹۰ هرتزی بهره می‌برد که با توجه به قیمت، باز هم مناسب است.

در هر دو گوشی از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر استفاده شده اما سامسونگ برای هر دوی آن‌ها امکان بازگشایی قفل صفحه از طریق تشخیص چهره را هم قرار داده که البته پیشنهاد می‌شود چون برای این منظور سنسور سه‌بعدی خاصی در نظر گرفته نشده از همان حسگر اثر انگشت استفاده کنید.

باتری و شارژر؛ باز هم همه‌چیز برابر است

نام گوشی گلکسی A53 گلکسی A33
ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
سرعت شارژر ۲۵ وات ۲۵ وات
شارژر درون جعبه ندارد ندارد

در بخش باتری و شارژر هم هیچ تفاوتی بین دو محصول دیده نمی‌شود. در هر دو محصول از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که هم عملکرد فوق‌العاده‌ای در نگه‌داری شارژ دارند و هم به لطف پشتیبانی از شارژر سریع ۲۵ واتی، بسیار سریع شارژ می‌شوند. در زیر می‌توانید تست باتری هر دو گوشی را در انجام کارهای مختلف نظیر وب‌گردی، انجام بازی و استریم ویدیو مشاهده کنید.

نام گوشی گلکسی A53 گلکسی A33
پخش ویدیو ۱۹ ساعت و ۵۸ دقیقه ۱۸ ساعت و ۳ دقیقه
وب‌گردی ۱۵ ساعت و ۴۵ دقیقه ۱۵ ساعت و ۲۶ دقیقه
انجام بازی ۵ ساعت و ۲۸ دقیقه ۷ ساعت
مکالمه ۳۲ ساعت و ۱۱ دقیقه ۲۹ ساعت و ۴۵ دقیقه
امتیاز ۱۱۳ ساعت ۱۰۴ ساعت

همانطور که مشاهده می‌کنید، به صورت کلی عملکرد گلکسی A53 در نگه‌داری شارژ بهتر از گلکسی A33 است اما این تفاوت آنقدر زیاد نیست که به چشم بیاید. در بخش شارژر هم همانطور که گفته شده، هر دو گوشی از شارژر ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کنند اما این شارژر درون جعبه قرار ندارد و باید حداقل ۶۰۰ هزار تومان برای خرید آن به صورت مجزا هزینه کنید. این شارژر سرعت بسیار بالایی دارد و می‌تواند هر دو گوشی را در مدت زمان کمتر از ۹۰ دقیقه شارژ کند.

  • گلکسی A53: شارژ کامل در ۸۴ دقیقه – ۴۵٪ در ۳۰ دقیقه
  • گلکسی A33: شارژ کامل در ۷۵ دقیقه – ۵۰٪ در ۳۰ دقیقه

توجه: تمامی بنچمارک‌ها و اعداد و ارقام مربوط به این گوشی با توجه به نقد و بررسی گلکسی A53 و گلکسی A33 در وب‌سایت GSMArena و PhoneArena در این مقاله ثبت شده‌اند.

دوربین؛ چهار لنز بدون سنسور تله‌فوتو

گلکسی A53 گلکسی A33

نام گوشی گلکسی A53 گلکسی A33
دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال
دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و پوشش ۱۲۳ درجه‌ای، ۵ مگاپیکسلی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و پوشش ۱۲۳ درجه‌ای،
دوربین ماکرو
۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4
دوربین سنجش عمق ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4
کیفیت فیلم‌برداری ۴K@30fps – ۱۰۸۰p@30/60fps ۴K@30fps – ۱۰۸۰p@30/60fps
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2
کیفیت فیلم‌برداری ۴K@30fps – ۱۰۸۰p@30fps ۴K@30fps – ۱۰۸۰p@30fps

سامسونگ اگرچه گفته می‌شود سال آینده تعداد دوربین گوشی‌های میان‌رده‌ی خود را به ۳ کاهش خواهد داد، اما امسال همچنان مثل قبل شاهد تعبیه‌ی ۴ دوربین روی پنل پشتی گوشی‌های میان‌رده‌ی این شرکت هستیم. چهار دوربینی که در نهایت فقط می‌توان از یکی از آن‌ها انتظار ثبت تصاویر باکیفیتی داشت. سایر دوربین‌ها نظیر فوق عریض و سنجش و ماکرو کمتر به کار می‌آیند و سنجش عمق هم که فقط به دوربین اصلی در ثبت تصاویر پرتره کمک می‌کند.

در هر دو گوشی تعداد و نوع دوربین‌ها برابر است با این تفاوت که وضوح آن‌ها با هم فرق می‌کند. عدم حضور دوربین تله‌فوتو در این دو گوشی چیز عجیبی نیست و نمی‌توان آن را ضعف در نظر گرفت اما می‌شد انتظار داشت به‌جای تعبیه‌ی دو دوربین کاملا غیر ضروری، سامسونگ یک دوربین تله‌فوتو حداقل به A53 اضافه می‌کرد. با این حال هیچ گوشی میان‌رده یا اقتصادی با این قیمت از چنین دوربینی بهره نمی‌برند و ما هم عدم وجود آن در گلکسی A53 و A33 را ضعف بزرگی نمی‌دانیم.

اما خبر خوب اینجاست که سامسونگ برخلاف قبل این دو گوشی را به لرزشگیر اپتیکال مجهز کرده تا کاربر بتواند تصاویری با کمترین لرزش و بیشترین میزان جزئیات ثبت کند. در این بخش تفاوت بین دو گوشی وجود دارد که همه‌ی آن‌ها به نفع گلکسی A53 است. با این حال شما می‌توانید در زیر نمونه تصاویر ثبت شده توسط دو گوشی را مشاهده و با هم مقایسه کنید.

دوربین اصلی

دوربین فوق عریض

پرتره

سلفی

از آن‌جایی که هر دو گوشی را سامسونگ تولید کرده و در یک دسته قرار دارند، می‌بینید که رفتار آن‌ها در نمایش رنگ، جزئیات و… شباهت بسیار زیادی با هم دارند. هر دو گوشی تصاویر را بسیار شارپ و بسیار اشباع‌شده در مقایسه با حالت واقعی هستند. البته گلکسی A53 اندکی در این زمینه‌ها زیاده‌روی می‌کند که اگر زیبایی تصاویر برای شما مهم است می‌توانید آن را انتخاب کنید. هرچند در کل تفاوت آنقدر محسوس نیست که بخواهیم بگوییم با انتخاب گلکسی A33 به‌جای گلکسی A53 از داشتن تجربه‌ای لذت‌بخش در زمینه‌ی عکاسی محروم خواهید شد.

شما همچنین می‌توانید ویدیوی ضبط شده توسط این دو گوشی را هم با هم مقایسه کنید.

همانطور که مشاهده می‌کنید، هر دو گوشی عملکرد مشابهی در زمینه‌ی فیلم‌برداری دارند. شما می‌توانید با هر دوی آن‌ها در وضوح ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنید که بیشترین میزان کیفیت آن‌هاست. اما متأسفانه در این وضوح خبری از لرزشگیر نیست و برای اینکه زا این قابلیت بهره ببرید باید به وضوح ۱۰۸۰P بیایید. یکی از برتری‌های گلکسی A53 در این بخش در مقایسه با A33 این است که در وضوح ۴K شما می‌توانید از دوربین فوق عریض هم استفاده کنید. این در حالی است که در گلکسی A33 وقتی به فوق عریض سوییچ می‌کنید، هنگام فیلم‌برداری فقط به وضوح ۱۰۸۰P محدود خواهید بود.

در رابطه با دوربین سلفی هم باید بگوییم اگرچه گلکسی A53 از سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و گلکسی A33 هم از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی اما با این حال هر دوی آن‌ها توانایی ضبط ویدیو در وضوح ۴K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارا هستند.

عملکرد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری؛ اینجا هم تفاوتی نیست!

گلکسی A53 گلکسی A33

در بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار هم هیچ تفاوت خاصی بین دو محصول دیده نمی‌شود. هر دو گوشی از پردازنده‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ به عنوان قلب تپنده بهره می‌برند که از ۸ هسته با ترتیب ۲ + ۶ بهره می‌برد؛ دو هسته از نوع Cortex-A78 و ۶ هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس ۲٫۴ و ۲٫۰ گیگاهرتز.

در هر دو گوشی شما در مدل پایه به ترکیب ۴/۱۲۸ گیگابایت از رم و حافظه‌ی داخلی دسترسی خواهید داشت اما در قدرتمندترین مدل امکان خرید ترکیب ۸/۲۵۶ گیگابایتی هم وجود دارد. در نتیجه از لحاظ توانایی پردازشی و گرافیکی دو گوشی کاملا در شرایط برابری قرار دارند و شما کمترین فرقی را بین دو محصول شاهد نخواهید بود.

نام گوشی گلکسی A53 گلکسی A33
گیک‌بنچ تک هسته‌ای ۷۳۹ ۷۴۱
گیک‌بنچ چند هسته‌ای ۱۸۶۱ ۱۸۶۹
۳DMark Extreme (High) ۶۳۶ ۶۳۵
۳DMark Extreme (Low) ۶۳۱ ۶۳۲
AnTuTu 9 ۳۷۹۳۱۳ ۳۹۴۹۱۸

پرازنده‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ مبتنی بر لیتوگرافی ۵ نانومتری است که همین موضوع باعث شده مصرف آن کم و در نتیجه میزان داغ شدن آن قابل تحمل باشد. این پردازنده اگرچه در مقایسه با نمونه‌ی بکار رفته در گلکسی A52s ضعیف‌تر است اما می‌تواند بازی‌ها را با کیفیت قابل قبولی اجرا کند و در انجام کارهای روزانه هم کم نمی‌آورد. همچنین پنل پلاستیکی هم باعث شده بسیاری از گرمای تولید شده درون خود گوشی بماند و از آن خارج نشود که این یک ضعف به حساب می‌آید. با این حال شما می‌توانید عملکرد نسبتا پایداری را از این دو گوشی شاهد باشید اما نباید انتظار داشته باشید بازی‌های روز را با بالاترین کیفیت برای شما اجرا کنند یا با سرعت بالایی از پس پردازش‌های سنگین بر بیایند.

از این بایت، کاربرانی که برای گلکسی A33 هزینه می‌کنند باید خوشحال باشند چون به میزان قابل توجهی هزینه‌ی کمتری می‌پردازند اما هیچ تفاوتی بین آن و گلکسی A53 وجود ندارد. هر دو گوشی همچنین از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کنند که البته سریع‌ترین نوع موجود نیست. هرچند این مورد برای بسیاری از کاربران فرقی ندارد چون دسترسی به این فناوری همچنان در بسیاری از کشورها ممکن نیست.

از لحاظ نرم‌افزار هم بار دیگر دو گوشی با هم برابر هستند چون در هر دوی آن‌ها اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 را شاهد هستیم. البته هر دوی این‌ها اکنون به اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.0 آپدیت شده‌اند و تا سه سال دیگر هم آپدیت جدید را دریافت می‌کنند. در نتیجه این محصولات یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار از این حیث هستند.

مشخصات فنی گلکسی A53 و گلکسی A33 در یک نگاه

گلکسی A53 گلکسی A33

شما در جدول زیر می‌توانید تفاوت بین گلکسی A53 و گلکسی A33 را به شکل خلاصه مشاهده کنید.

نام گوشی گلکسی A53 گلکسی A33
اندازه و وزن ۸٫۱ × ۷۴٫۷ × ۱۵۹٫۹ میلی‌متر / ۱۸۹ گرم ۸٫۱ × ۷۴٫۰ × ۱۵۹٫۷ میلی‌متر / ۱۸۶ گرم
رنگ‌بندی و کیفیت ساخت مشکی، سفید، آبی آسمانی، نارنجی / پلاستیک مشکی، سفید، آبی آسمانی، نارنجی / پلاستیک
نمایشگر ۶٫۵ اینچی از نوع AMOLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و وضوح +FHD ۶٫۴ اینچی از نوع AMOLED با رفرش‌ریت ۹۰ هرتز و وضوح +FHD
پردازنده اگزینوس ۱۲۰۰ با ۲ هسته از نوع Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۴ و ۶ هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز اگزینوس ۱۲۰۰ با ۲ هسته از نوع Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۴ و ۶ هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز
رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۴، ۱۲۸/۶، ۱۲۸/۸، ۲۵۶/۶، ۲۵۶/۸ گیگابایت ۱۲۸/۴، ۱۲۸/۶، ۱۲۸/۸، ۲۵۶/۸ گیگابایت
دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال – فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و پوشش ۱۲۳ درجه‌ای، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۵ مگاپیکسلی سنجش عمق ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال – فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و پوشش ۱۲۳ درجه‌ای، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی ۱۳ مگاپیکسلی
ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
سرعت شارژر ۲۵ وات ۲۵ وات
قیمت ۴۵۰ دلار ۳۷۰ دلار

گوشی‌های جایگزین

گلکسی A33 و A53 اگرچه از بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ی بازار به حساب می‌آیند و ارزش خرید بالایی دارند اما نمی‌توان از یک سری دیگر از گوشی‌های ارزشمند بازار گذشت. به صورت کلی گوشی‌هایی که می‌توانید به عنوان جایگزین گلکسی A33 و A53 مد نظر داشته باشید به شرح زیر هستند؛

۱. ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G مدل ۸/۱۲۸ با قیمت ۸٫۸۵۰٫۰۰۰ تومان

ceb5c82cced1570b602b4a34c0ee455456ad6ff6 1648644870

  • نمایشگر ۱۲۰ هرتزی
  • دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • خنک‌کننده مایع
  • شارژر سریع ۶۷ واتی
  • پنل پشتی شیشه‌ای

خرید ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G از دیجی‌کالا

۲. شیائومی پوکو F4 مدل ۲۵۶/۹۸ با قیمت ۱۰٫۹۲۹٫۰۰۰ تومان

bc05d208d171283ebd1f9694a6ef5950e274eee9 1661679271

  • نمایشگر ۱۲۰ هرتزی
  • پنل پشتی شیشه‌ای
  • پردازنده‌ی بسیار قدرتمند اسنپدراگون ۸۷۰
  • دوربین باکیفیت
  • شارژر ۶۷ واتی درون جعبه

خرید شیائومی پوکو F4 از دیجی‌کالا

۳. شیائومی پوکو X4 GT مدل ۲۵۶/۸ با قیمت ۱۰٫۱۴۸٫۰۰۰ تومان

75117f21480c493044eda99c790a5755130bdcb1 1661669740

  • نمایشگر ۱۴۴ هرتزی
  • پنل پشتی شیشه‌ای
  • پردازنده‌ی بسیار قدرتمند دایمنسیتی ۸۱۰۰
  • شارژر ۶۷ واتی درون جعبه
  • باتری ۵۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی

خرید شیائومی پوکو X4 GT از دیجی‌کالا

۴. شیائومی ۱۱ لایت ۵G NE مدل ۲۵۶/۸ با قیمت ۹٫۲۱۹٫۰۰۰ تومان

dba91548107c8e19a75ee50a76dac1f7e3476a22 1656429267

  • پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G
  • وزن ۱۵۸ گرم و بدنه‌ی بسیار باریک
  • شارژر ۳۳ واتی درون جعبه
  • قیمت مناسب

خرید شیائومی ۱۱ لایت ۵G NE از دیجی‌کالا

۵. شیائومی ۱۱T 5G مدل ۲۵۶/۸ با قیمت ۱۱٫۴۳۰٫ هزار تومان

ff80f7a8ce838d869968000a18faccb12fa1aeb5 1656427816

  • نمایشگر ۱۲۰ هرتزی
  • فریم آلومینیومی
  • پردازنده‌ی بسیار قدرتمند دایمنسیتی ۱۲۰۰
  • دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۶۷ واتی درون جعبه

خرید شیائومی ۱۱T 5G از دیجی‌کالا


به صورت کلی گلکسی A33‌ با توجه به قیمت پایین‌تر و سخت‌افزار و باتری مشابه، ارزش خرید بیشتری از گلکسی A53 دارد، اما بد نیست نیم‌نگاهی هم به رقبا داشته باشید. با تمام این تفاسیر نظر شما در رابطه با گلکسی A33 و A53 چیست؟ به نظر شما آیا این دو محصول در مقایسه با رقبایی که به آن‌ها اشاره شده، ارزش خرید بالاتری دارند؟

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.