کیبورد محبوب SwiftKey بار دیگر برای کاربران iOS دردسترس قرار گرفت

swiftkey ios

کیبورد SwiftKey مایکروسافت به‌طور غیرمنتظره‌ای دوباره در فروشگاه اپ‌استور منتشر شده است. غول فناوری مستقر در ردموند مدتی قبل به پشتیبانی رسمی این کیبورد در iOS خاتمه داد و از ماه اکتبر آن را از فروشگاه اپلیکیشن اپل حذف کرد، اما اکنون بار دیگر برای کاربران iOS دردسترس قرار گرفته است.

کیتلین رولستون از مایکروسافت در بیانیه‌ای به وب‌سایت ورج گفت:

براساس بازخوردی که از کاربران دریافت کردیم، نسخه‌ی iOS صفحه‌کلید SwiftKey دوباره در اپ‌استور منتشر شده است و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس پشتیبانی این برنامه مراجعه کنید.

مقاله‌ی مرتبط:

با وجود بازگشت SwiftKey به اپ‌استور، تاریخ جدیدترین به‌روزرسانی اعمال‌شده برای این کیبورد به ۱۱ آگوست ۲۰۲۱ باز‌می‌گردد و مشخص نیست نسخه‌ی جدید آن چه زمانی دردسترس قرار خواهد گرفت. تعدادی از کاربران گزارش‌هایی درمورد مشکل متوقف‌شدن کیبورد در برخی سناریوها مطرح کرده بودند و بدین‌ترتیب به‌نظر می‌رسد تغییراتی روی این صفحه‌کلید اعمال خواهد شد.

ویشنو نات، معاون گروه محصولات آفیس، کاربران را به استفاده از برنامه‌ی مورداشاره ترغیب کرد. پدرام رضایی، مدیر ارشد بخش نقشه‌ها و خدمات محلی مایکروسافت نیز گفت این شرکت سرمایه‌های هنگفتی روی SwiftKey انجام خواهد داد.

SwiftKey ابتدا میان کاربران اندروید به محبوبیت رسید و سال ۲۰۱۴ نسخه‌ی iOS آن منتشر شد؛ زمانی‌که اپل با انتشار نسخه‌ی هشتم سیستم‌عامل خود، امکان استفاده از کیبوردهای شخص‌ثالث را فراهم کرد. شایان‌ذکر است مایکروسافت درسال ۲۰۱۶ این برنامه را به تصاحب خود درآورد.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link