کپکام اکنون به بازی Monster Hunter بیشتر از بازگشت Dino Crisis اهمیت می‌دهد

کاربران در ماه‌های گذشته به احتمال بازگشت سری «داینو کرایسیس» (Dino Crisis) بسیار ایمان داشتند؛ اما اکنون «شینجی میکامی» (Shinji Mikami)، خالق سری نامبرده، این احتمال را رد می‌کند و می‌گوید با وجود موفقیت بازی «مانستر هانتر» (Monster Hunter)، فضا برای بازگشت Dino Crisis برآورده نخواهد شد.

«میکامی» در طی مصاحبه با خبرگزاری «یورو گیمر» (Eurogamer)، از اشتیاق کاربران از مشاهده بازگشت Dino Crisis ابراز خوشحالی کرد. او سپس بیان کرد که موفقیت سری Monster Hunter، وضعیت بازگشت سری Dino Crisis را مبهم نشان می‌دهد. «میکامی» به طور کامل گفت:

ماهیت جذاب دایناسورها و هر کاری که با دایناسورها می‌شود انجام داد، در طی سال‌های اخیر با وجود Monster Hunter تحت‌الشعاع قرار گرفته است. با بزرگ بودن بازی Monster Hunter، من فکر نمی‌کنم فضای زیادی برای ساخت نسخه جدید یا بازسازی Dino Crisis وجود داشته باشد. اما درست است؛ ایده بازگشت Dino Crisis شگفت‌انگیز خواهد بود.

انتظار طرفداران برای بازگشت سری Dino Crisis؛ آن‌ها دایناسورها را می‌خواهند!

عدم فضای لازم برای توسعه بازی Dino Crisis قطعاً برای طرفداران ناامیدکننده خواهد بود. شرکت Capcom به‌تازگی نظرسنجی را به اشتراک گذاشته بود که در آن اکثر شرکت‌کنندگان خواهان بازگشت سری مذکور برای نسل کنونی بودند.

بازگشت Dino Crisis

نسخه اصلی Dino Crisis در سال ۱۹۹۹ برای کنسول PSOne عرضه شد و به نوعی وام‌دار سری «رزیدنت اویل» (Resident Evil) تلقی یافت. دنباله بازی Dino Crisis در سال ۲۰۰۰ روانه بازار شد و به شدت از محیط سری RE اقتباس گرفته بود. نسخه سوم سری Dino Crisis به صورت انحصاری برای کنسول Xbox Originial در سال ۲۰۰۳ منتشر شد که بازیکنان و دایناسورها را در کهکشان‌ همراه می‌کرد و در مجموع مورد استقبال منتقدان نیز قرار نگرفت.

نظر شما درباره بازگشت سری «داینو کراسیس» چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.