کارگردان فیلم سایلنت هیل وجود بازی‌های متعدد جدیدی در سری را تایید کرد

کارگردان فیلم سایلنت هیل به تازگی طی مصاحبه‌ای ساخت چندین بازی از این سری ترسناک محبوب را تایید کرده است.

کریستف گانز (Christophe Gans)، کارگردان اولین فیلم سایلنت هیل که طبق گزارش‌های منتشر شده در حال کار روی سومین فیلم این سری نیز است، در مصاحبه‌ی اخیر خود اطلاعات شگفت‌انگیزی را در مورد این مجموعه به اشتراک گذاشته که شایعات وجود بیش از یک بازی سایلنت هیل در دست ساخت را تایید می‌کند که به نظر می‌رسد یکی از آن‌ها توسط تیم داخلی کونامی در حال تولید است. از طرفی مصاحبه‌ی او همچنین به طور قطع تایید می‌کند که بلوبر تیم در حال کار روی بازسازی سایلنت هیل ۲ است. او با اشاره به این که تا به حال با هیدئو کوجیما همکاری نکرده و به صورت مستقیم روی بازی‌ها فعالیتی ندارد، گفت:

من در حال کار با تیم سایلنت، سازندگان اصلی سری، هستم. در حال حاضر چندین بازی توسط چندین تیم در حال توسعه هستند و آن‌ها این آی‌پی را احیا خواهند کرد. فکر می‌کنم که آن‌ها از موفقیت بازسازی‌های رزیدنت اویل که ظاهرا بازی‌هایی استثنایی هستند، تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

شنیدن نام تیم سایلنت احتمالا برخی از هواداران را هیجان‌زده خواهد کرد. این نام تیم سازنده‌ی چهار بازی اول سری محسوب می‌شود. هرچند این تیم از یک بازی به بازی دیگر تغییر پیدا می‌کرد و آهنگساز این بازی‌ها یعنی آکیرا یامائوکا یکی از تنها افرادی بود که در تیم سایلنت با فرد دیگری جایگزین نشد. با این حال این نشان می‌دهد که برخی از توسعه‌دهندگان قدیمی این سری مانند ماساهیرو ایتو و یامائوکا ممکن است که بار دیگر به این سری بازگردند.

سایلنت هیل

تصویری از بازی معرفی نشده‌ی سایلنت هیل که چند ماه پیش به بیرون درز کرد

همانطور که احتمالا می‌دانید، اولین نسخه از سری فیلم‌های سایلنت هیل به طرز شگفت‌انگیزی به عنوان یک اقتباس سینمایی از بازی کیفیت خوبی داشت و یکی از دلایل آن جلوه‌های صوتی ساخته شده توسط آکیرا یامائوکا و وفاداری به برخی از عناصر بازی‌ها بود. گانس در مورد سومین فیلم این مجموعه نیز بیان کرد:

در این فیلم من وارد چیزی روان‌شناختی‌تر و روانکاوانه‌تر خواهم شد تا سعی کنم به بینندگان بفهمانم که سایلنت هیل نه تنها هزارتویی عجیب و غریب است که شکل خود را تغییر می‌دهد، بلکه نمایشی از روح‌های شکنجه‌شده و عذاب‌کشیده و گاهی اوقات احساسات متناقضی است که می‌تواند بین عشق و خشونت باشد.

گفتنی است که تا به حال تصاویر و جزئیاتی از نسخه‌های مختلف سری سایلنت هیل لو رفته است که فعلا هیچکدام از آن‌ها به طور رسمی تایید نشده‌اند. از بین پروژه‌هایی که بحث سر آن‌ها زیاد است می‌توان به بازسازی سایلنت هیل ۲، اثری با نام به نام The Short Message و یک بازی از این سری که به نظر در بریتانیا جریان دارد، اشاره کرد. در هر صورت با توجه به صحبت‌های گانس می‌توان گفت که سایلنت هیل با چندین بازی در حال بازگشت است.

منبع: Eurogamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.