پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندرویدی در ویندوز ۱۱ به کشورهای بیشتری می‌آید

Untitled 3 14

با اعلام رسمی مایکروسافت، پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندرویدی در ویندوز ۱۱ در ۲۱ کشور دیگر هم در دسترس قرار گرفته است.

مایکروسافت وقتی از ویندوز ۱۱ رونمایی کرد، قابلیت‌های بسیار کاربردی را هم به آن اضافه کرد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها باید به پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندرویدی اشاره کنیم؛ قابلیتی که باعث شده کاربران بدون نیاز به نصب یک شبیه‌ساز بتوانند از اپ‌های اندرویدی روی سیستم خود استفاده کنند. البته هنوز تمام اپلیکیشن‌های اندرویدی را نمی‌شود با روشی که مایکروسافت در نظر گرفته روی ویندوز ۱۱ نصب کرد اما هر بار شاهد ارتقای آن هستیم؛ همچنین فعلا هم این قابلیت برای کاربران تمام کشورها در دسترس قرار ندارد اما اکنون خبری منتشر شده مبنی بر اینکه این شرکت آمریکایی پشتیبانی از اپ‌های اندرویدی در این ویندوز را برای مناطق بیشتری هم در دسترس قرار داده است.

با اعلام رسمی مایکروسافت، پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندرویدی در ویندوز ۱۱ قرار است برای کاربران ۲۱ کشور دیگر هم در دسترس قرار بگیرد. WSA یا همان (Windows Subsystem for Android) که پیش‌نیاز نصب اپ‌های اندرویدی در ویندوز ۱۱ است، در حال حاضر برای بسیاری از این کاربران هم در دسترس قرار گرفته و آن‌ها می‌توانند با دانلود و نصب آن، اپ‌های اندرویدی را درون سیستم خود نصب کنند.

به لطف این آپدیت، کاربران بیشتری قادر خواهند بود از طریق مایکروسافت استور به اپلیکیشن‌های اندرویدی دسترسی داشته باشند. البته تعداد این اپ‌ها فعلا محدود است. مایکروسافت اعلام کرده سیستمی که کاربران می‌خواهند اپ‌های اندرویدی را روی آن نصب کنند باید حداقل ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم (۱۶ گیگابایت توسط شرکت توصیه شده است)، یک SSD برای افزایش سرعت سیستم و پردازنده‌ی اینتل Core i3 نسل ۸ به بعد داشته باشد. همچنین قابلیت Virtual Machine Platform هم باید فعال باشد تا بشود اپلیکیشن‌های اندرویدی را روی سیستم نصب کرد.

اگر می‌خواهید اپلیکیشن‌های اندرویدی را روی سیستم مجهز به ویندوز ۱۱ خود نصب کنید در ابتدا دقت کنید که باید این پیش‌نیازها را حتما داشته باشید. اگر همه‌ی شرایط فراهم بود، به مایکروسافت استور رفته و Amazon Appstore (فروشگاه اپلیکیشن آمازون) را دانلود کنید. سپس Windows Subsystem for Android را نصب کرده و در نهایت با مراجعه به اپ استور آمازون و ورود به آن با حساب کاربری آمازون خود، به دانلود و نصب اپ‌های مورد نیاز خود اقدام کنید. در فروشگاه آمازون اپ‌های زیادی در دسترس قرار ندارند و شاید نتوانید آنچه را که می‌خواهید پیدا کنید اما روش‌هایی برای سایدلود اپ‌های اندرویدی هم وجود دارد که در مطلبی جداگانه به صورت کاملا مفصل و کامل به آموزش آن پرداخته‌ایم.

Windows Subsystem for Android در حال حاضر برای کاربران کشورهایی نظیر اتریش، بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، اسپانیا، سویس، انگلستان، آمریکا و… در دسترس قرار دارد.

منبع: GSMArena

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.