نیمی از کارکنان توییتر در آستانه اخراج – ایلان نسخه ۴۰۰۰ نفر را می‌پیچد!

چند روز پیش بود که در خبرها اعلام کردیم اخراج سراسری کارمندان توییتر در دستور کار این شرکت قرار گرفته است. حالا با افشای جزئیات بیشتر از این موضوع به نظر می‌رسد که چیزی نزدیک به ۴۰۰۰ نفر از کارکنان توییتر در آستانه اخراج از این شرکت قرار گرفته‌اند و این رقم در حدود نیمی از جمعیت مشغول در این مجموعه است.

هرچند که اشتغال در شرکت بزرگی مانند توییتر می‌تواند بسیار جذاب باشد، اما احتمالاً در این وضعیت شما هم دلتان نمی‌خواست که بخشی از این مجموعه باشید. کارمندان توییتر از روزی که ایلان ماسک رسماً مدیریت این شرکت را به‌دست گرفت، آماده اخراج شده‌اند و رفته‌رفته جزئیات بیشتری در رابطه با تعداد افرادی که ممکن است تحت تأثیر این جابه‌جایی قرار بگیرند در حال روشن شدن است.

عصر روز چهارشنبه ایلان ماسک ملاقاتی با مشاوران خود از جمله David Sacks، مدیر سابق PayPal داشته است و گفته شده که او در حال نهایی کردن طرحی برای اخراج حدود ۳۸۰۰ نفر از کارکنان توییتر است. این در حالیست که بلومبرگ نیز در گزارشی اعلام کرده این شرکت قصد تعدیل ۳۷۰۰ نیروی خود را دارد.

کارکنان توییتر جمعه از اخراج خود باخبر می‌شوند!

ظاهراً ایلان ماسک تصمیم دارد روز جمعه کارمندان توییتر را از اخراجشان باخبر کند. به کارکنانی که تحت تأثیر این موضوع قرار بگیرند تا ۶۰ روز حقوق پایان کار داده خواهد شد. البته این همه ماجرا نیست. بلومبرگ در گزارش خود اعلام کرده است که ماسک در حال برنامه‌ریزی برای پایان دادن به سیاست دورکاری کارمندان توییتر و فعالیت همیشگی آن‌ها از منزل است. زمانیکه ماسک در تلاش برای خرید توییتر بود و همچنان در دادگاه حضور داشت، این پیام از مشاور دیگر او، Jason Calacanis فاش شده بود. ماسک پیش از این در شرکت تسلا نیز سیاست مشابهی را در پیش گرفته بود.

تیک آبی حساب توییتر ایلان ماسک

از هفته گذشته، یعنی زمانی که توییتر رسما به شرکت ایلان ماسک تبدیل شد تغییرات زیادی در این شرکت آغاز گشت که این موارد تنها چند نمونه از آن‌ها به حساب می‌آیند. Twitter Blue قیمت جدید ۸ دلاری و دسترسی به وریفای حساب‌ها را با خود به همراه خواهد داشت. گزینه ویرایش به‌زودی در هفته‌های پیش رو در دسترس همگان خواهد بود. ماسک همچنین یک شورای نظارت بر محتوا نیز ایجاد خواهد کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.