نقاشی‌های رنگ روغن از فضای داخلی که معنای خانه را به‌تصویر می‌کشند

اکاترینا پوپووا با نقاشی‌های رنگ روغن خودمانی‌اش ما را به فضای شخصی خود دعوت می‌کند. این نقاش فیلادلفیایی در هر دو پالت رنگی گرم و سرد فضای داخلی را به‌عنوان راهی برای بررسی معنای خانه به تصویر می‌کشد. او در گالری کول پاریس که ۱۷ نوامبر ۲۰۲۲ افتتاح می‌شود، بیننده را به این فضاهای رمانتیک و زندگی‌شده دعوت می‌کند.

یک تخت نامرتب، یک پنجره باز، یک وان حمام پر از آب همه این حرکات ساده زندگی روزمره را در نقاشی‌های پوپووا به سطح جدیدی ارتقا داده است. او با قلم‌موی نقاشی و استفاده قابل توجه از رنگ‌ها قادر است به این اتاق‌ها روح ببخشد و فضایی از رمز و راز و یک حس آشنا ایجاد کند. نقاشی‌های او گرما و زیبایی فضاهای خانگی را برجسته می‌کند، از جمله اقلام و اشیایی که به حضور انسان اشاره می‌کنند، بدون اینکه هیچ‌گونه فیگور در کادر وجود داشته باشد. در هر بوم می‌توانیم خود را در صحنه‌های بسیار واقع‌گرایانه و مرتبط گم کنیم و در عین حال از چشم هنرمند برای ترکیب‌بندی و استعدادهای فنی او قدردانی کنیم. در زمانی که بسیاری از مردم جهان بخش اعظم روز خود را در این نوع فضاهای داخلی می‌گذرانند، نقاشی‌ها به استعاره‌ای برای وقت گذاشتن، حضور و لذت بردن از لحظه‌به‌لحظه زندگی‌ تبدیل می‌شوند.

ازطریق آثار اکارتینا می‌توانیم درک کنیم که یک خانه فقط براساس مکان مشخص نمی‌شود. اتاق‌هایی که ما در آن زندگی می‌کنیم و خانه‌هایی که می‌سازیم دارای لایه‌بندی و ظریف هستند. جوری‌که صبح‌ها ملحفه‌هایمان را روی تخت می‌اندازیم یا آن زمانی که از یک فنجان چای در بالکن لذت می‌بریم؛ ژست‌های کوچک شخصیت فردی ما چیزی است که با هم ترکیب می‌شود تا فضایی از صمیمیت و خانه‌ای واقعاً فردی ایجاد کند.


نقاشی‌های رنگ روغن از فضای داخلی

نقاشی‌های رنگ روغن از فضای داخلی

نقاشی‌های رنگ روغن از فضای داخلی

نقاشی‌های رنگ روغن از فضای داخلی

نقاشی‌های رنگ روغن از فضای داخلی

نقاشی‌های رنگ روغن از فضای داخلی

نقاشی‌های رنگ روغن از فضای داخلی

نقاشی‌های رنگ روغن از فضای داخلی

***

امیدواریم تماشای این قسمت از شاتر برایتان لذتبخش بوده باشد. برای دیدن آثار بیشتر به وب‌سایت اکاترینا پپوا مراجعه کنید. نظر شما در مورد این نقاشی‌ها چیست؟ کدام را بیشتر دوست داشتید؟

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link