نسخه پنجم Midjourney تصاویر بسیار واقعی ایجاد می‌کند و حتی دیگر مشکل به تصویر کشیدن دست‌ها را هم ندارد

نسخه پنجم Midjurney این هفته، جدیدترین مدل از مولد تصویر تحسین‌شده هوش مصنوعی را در اختیار ما گذاشت و خبر خوب این است که حالا انسان‌ها در تصاویر ایجاد شده با آن پنج انگشت دارند!

علاقه‌مندان قبلاً مهارت تولیدکنندگان متن به تصویر را به نمایش گذاشته‌اند. با این حال، در حال حاضر نسخه جدید فقط  برای مشتریان پولی در دسترس است.

جولی ویلند، طراح گرافیک، برخی از خلاقیت‌های عکاسی شگفت‌انگیز خود را که با Midjourney نسخه پنجم تولید شده‌اند، به اشتراک گذاشته است.

ویلند می‌گوید: «آخرین نسخه Midjourney هم فوق‌العاده ترسناک و هم بسیار جذاب است. توانایی آن در بازآفرینی جزئیات و بافت‌های پیچیده، مانند بافت واقعی پوست / ویژگی های صورت و نور، بی نظیر است.»

«این دوره پساعکاسی، یا آن‌طور که ترجیح داده می‌شود گفته شود: «سینتوگرافی» synthography، نشان‌دهنده پایان عکاسی سنتی نیست، بلکه یک ابزار توسعه‌یافته و جدید در جعبه ابزار هنرمندان و عکاسان است.»

«این ابزار می‌تواند ایده های جدیدی را باعث شود و تخیل را فراتر از آنچه قبلاً ممکن بود گسترش دهد. در نهایت، نتیجه نهایی و تأثیر عاطفی آن چیزی است که در هر دو رسانه عکاسی سنتی و هوشمند مهم‌تر از ابزار است.»

نیک سنت پیر خالق تصویر هوش مصنوعی مجموعه‌ای از تصاویر خارق‌العاده از نسخه ۵ را منتشر کرده است که هر روز به عنوان عکس‌های واقعی نزدیک‌تر می‌شوند.

تصویری از گروهی از زنان در نگاه اول به نظر می رسد که به دست یک عکاس گرفته شده است.نسخه جدید به وضوح پیشرفت داشته است.

آخرین نسخهMidjurney  دارای “محدوده سبکی بسیار گسترده‌تری” است و به درخواست پاسخگوتر است و تنوع گسترده ای از خروجی ها را ارائه می‌دهد. نکته کلیدی این است که شما باید سعی کنید متن طولانی‌تر و واضح‌تری درباره آنچه می‌خواهید بنویسید.

هولز هشدار می‌دهد که Midjourney جدید «می‌تواند تصاویر واقعی‌تر از هر چیزی که قبلا منتشر کرده‌ایم ایجاد کند». بنابراین، این شرکت تعداد ناظران را افزایش داده است و “استانداردهای جامعه ما را با سختگیری بیشتر اعمال خواهد شد.”

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.