مشخصات شارژر گلکسی S23 اولترا فاش شد؛ تغییری در کار نیست

اینطور که به نظر می‌رسد، سامسونگ نمی‌خواهد سرعت شارژر سری گلکسی S23 را در مقایسه با نسل کنونی ارتقا دهد چرا که گفته می‌شود شاهد همان شارژر ۲۵ واتی خواهیم بود.

سامسونگ شاید در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت فعال در زمینه‌ی تولید و فروش گوشی هوشمند باشد اما سرعت شارژر این شرکت خیلی در مقایسه با بهترین نمونه‌های موجود درون بازار بالا نیست. این شرکت کره‌ای در حال حاضر دو شارژر ۲۵ و ۴۵ واتی را در سبد محصولات خود دارد که غالبا برای شارژ کامل محصولاتی که از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند، به ۱ ساعت یا بیشتر زمان نیاز دارند. از طرفی در بررسی‌های مختلف هم دیده‌ایم که مدت زمان نهایی شارژ یک محصول با هر دو شارژر یادشده، تفاوت چشمگیری ندارد. یعنی حتی اگر مدل ۴۵ واتی را هم خریداری کنید، در نهایت یک محصول را تقریبا در همان مدت زمانی شارژ می‌کنید که با مدل ۲۵ واتی شارژ می‌شد.

در حالی که کمتر از شش ماه تا رونمایی از سری گلکسی S23 زمان باقی مانده، به‌تازگی شاهد حضور قدرتمندترین گوشی از این سری یعنی گلکسی S23 اولترا با شماره مدل SM-S9180 در پایگاه داده ۳C بودیم. این نخستین باری است که خبری تا این اندازه موثق در رابطه با گوشی‌های مورد انتظار سامسونگ منتشر می‌شود چون حضور درون وب‌سایت ۳C به این معناست که گوشی یادشده در حال دریافت مجوزها و گواهی‌های لازم برای عرضه است، در نتیجه می‌شود به آن اعتماد کرد.

مشخصات شارژر گلکسی S23 اولترا

طبق اطلاعاتی که از پایگاه داده‌ی ۳C به دستمان رسیده، به نظر می‌رسد تیم بررسی‌کننده‌ی این سازمان در حال تست گلکسی S23 اولترا با شارژر ۲۵ واتی هستند. این بدان معنا نیست که سری گلکسی S23 حتما از شارژر پرسرعت‌تری پشتیبانی نخواهند کرد، اما همانطور که در بالا هم گفته شده، شارژر دیگر سامسونگ ۴۵ واتی است که از لحاظ سرعت شارژ در نهایت تفاوت چشمگیری با مدل ۲۵ واتی ندارد. در شرایطی که یک گوشی معمولی نظیر وان‌پلاس ۱۰T در حال حاضر از شارژر پرسرعت ۱۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند، انتظار داشتیم پرچم‌دار پریمیومی مثل گلکسی S23 اولترا کمی در این زمینه بهتر عمل کند.

با این حال این شرکت کره‌ای توانسته با همین شارژر ۲۵ واتی، در عرصه‌ی رقابت باقی بماند. این شارژر گلکسی S22 اولترا با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در مدت زمان تقریبا ۱ ساعت شارژ می‌کند در حالی که آیفون ۱۴ پرو مکس علی‌رغم بهره‌مندی از باتری با ظرفیت کمتر و پشتیبانی از شارژر سریع ۳۰ واتی که از لحاظ تئوری پرسرعت‌تر از ۲۵ واتی سامسونگ است، دو برابر دیرتر شارژ می‌شود. در واقع عملکرد سامسونگ در این زمینه خیلی ناامیدکننده نیست.

شارژر گلکسی S23 اولترا

گلکسی S23 اولترا قرار است با مودم قدرتمند X70 5G کوالکام و تراشه‌ی ۴ نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در تمامی بازارها در دسترس قرار بگیرد. البته اخیرا خبری منتشر شده مبنی بر اینکه سامسونگ شاید در نهایت تصمیم بگیرد گوشی‌های این سری را در یک سری از بازارهای خاص همچنان با تراشه‌ی اگزینوس ۲۳۰۰ راهی بازار کند که این خبر فعلا نه تأیید شده و نه تکذیب.

در بخش نمایشگر به نظر می‌رسد گلکسی S23 اولترا درخشان ظاهر خواهد شد. این محصول از نمایشگر نسل M12 OLED استفاده خواهد کرد که روشنایی خیره‌کننده‌ای داشته و درون آیفون ۱۴ پرو هم استفاده شده است. محصولی که بیشینه‌ی روشنایی پنل آن به ۲۰۰۰ نیت می‌رسد که یک رکورد محسوب می‌شود. علاوه بر این‌ها، سنسور دوربین اصلی هم ۲۰۰ مگاپیکسلی و از نوع HP2 خواهد بود که گفته می‌شود به صورت انحصاری برای محصولات مدل اولترای شرکت کره‌ای طراحی شده است.

این گوشی در کنار دو مدل استاندارد و پلاس قرار است اوایل سال آینده‌ی میلادی رسما رونمایی و عرضه شوند.

منبع: PhoneArena

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.