محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A73 سامسونگ در دیجی کالا

گلکسی A73 سامسونگ توانسته‌ با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمت‌ مقرون‌به‌صرفه، نظر کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. از این رو، در این مقاله قصد داریم محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A73 را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید آن را دارید، به راحتی به بهترین لوازم جانبی آن نیز دسترسی داشته باشید.

مشخصات گلکسی A73 سامسونگ

A73 6

A33 سامسونگ مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی Super AMOLED است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۸۰۰ نیت، نسبت تصویر ۲۰:۹ و تراکم پیکسلی ۳۹۳ پیکسل بر اینچ پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند سامسونگ تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G کوالکام است که همراه با پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 642L به پردازش تصاویر می‌پردازد. کاربران می‌توانند از بین ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور قدرتمند ۱۰۸ مگاپیکسلی است و در کنار آن، سنسور ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض، سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۵ مگاپیکسلی عمق میدان دیده می‌شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم‌برداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم کرده که قابلیت بسیار خوبی برای این میان‌رده قدرتمند به شمار می‌آید.

A73 7

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره‌ی نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. دوربین سلفی این گوشی نیز همانند سنسور اصلی از فرمت فیلم‌برداری ۴K پشتیبانی می‌کند. گلکسی A73 سامسونگ به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر ۲۵ وات، انرژی مجدد خود را تأمین می‌کند. سیستم‌عامل اندروید ۱۲ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ را اجرا می‌کند. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از شبکه ۵G به همراه استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار بهره می‌برد و از کارت حافظه‌ی میکرو SD نیز پشتیبانی می‌کند.

خرید گلکسی A73 از دیجی‌کالا


در ادامه به معرفی محبوب‌ترین لوازم جانبی این گوشی هوشمند پرفروش در چهار بخش می‌پردازیم:

۱. قاب‌ محافظ

۲. گلس‌

۳. محافظ دوربین گوشی

۴. شارژر


قاب‌های محافظ گلکسی A73 سامسونگ

کاور لوکسار مدل Zeus برای گلکسی A73 سامسونگ

SM A73 12

قاب محافظ Zeus، از جدیدترین لوازم جانبی شرکت لوکسار برای گوشی سامسونگ گلکسی A73 به شمار می‌رود که به دلیل داشتن قابلیت‌های منحصربه‌فرد و طراحی فوق‌العاده ارزش خرید بسیار بالایی دارد. در تهیه این قاب از بهترین مواد اولیه A+ استفاده شده که باعث زیبایی دو چندان آن می‌شود. قاب Zeus لوکسار دارای یک نگهدارنده دو حالته مخفی است که می‌توانید گوشی را در حالت ایستاده افقی و عمودی نگه دارید و یا به عنوان یک هولدر رومیزی از آن بهره ببرید. علاوه بر آن، این قاب قابلیت اتصال مستقیم به هولدر‌های آهنربایی ماشین را دارد. شما کاربران می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۱۳۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور لوکسار مدل Zeus از دیجی‌کالا

کاور لوکسار مدل Silca برای گلکسی A73 سامسونگ

SM A73 11

مدل Silca از برند لوکسار، یک قاب با کیفیت‌ ساخت بسیار بالا برای گوشی گلکسی A73 سامسونگ است که در بلند‌مدت به هیچ عنوان تغییر شکل نخواهد داد. این قاب با بهره‌گیری از مواد اولیه گرید A+ رنگ ثابت خود را بر خلاف بسیار از قاب‌های موجود در بازار حفظ خواهد کرد. از ویژگی‌های مهم قاب Silca لوکسار می‌توان به داشتن تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر اشاره کرد. این قاب محافظ به صورت ۳۶۰ درجه‌ای از گوشی شما محافظت می‌کند و جزبه‌جز قسمت‌های آن را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. شما کاربران می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۵۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور لوکسار مدل Silca از دیجی‌کالا

کاور قاب‌تک مدل Guard-11B برای گلکسی A73 سامسونگ

A73 3

طراحی خاص قاب Guard-11B مات به گونه‌ای است که دارای دو بخش نرم و سخت است. باید اشاره کنیم که قسمت نرم قاب، بخشی است که گوشی درون آن قرار می‌گیرد و قسمت سخت و محکم بیرونی باعث می‌شود تا مقاومت قاب در مقابل ضربات و صدمه‌های احتمالی به گوشی هوشمند چندین برابر شود. این طراحی زیبا و خلاقانه علاوه بر محافظت بهتر گوشی، ظاهر زیباتر و شکیل‌تری به این نوع قاب‌ها داده است. کناره‌های قاب یا دور لنز دوربین در قاب Guard-11B تقویت شده‌اند و با لبه‌های ۰.۵ میلی‌متری، اطمینان لازم جهت محافظت از سیستم دوربین گوشی را به مخاطب ارائه می‌دهد. شما کاربران می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۸۴,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور قاب‌تک مدل Guard-11B از دیجی‌کالا

کاور گارد تک مدل Dcamp2 برای گلکسی A73 سامسونگ

SM A73 10

کاور محافظ گاردتک مدل Dcamp2 که از جنس سیلیکون ساخته شده، نه خیلی منعطف است و نه حالتی خشک و شکننده دارد. این قاب محافظ دور تا دور لنز دوربین را پوشش می‌دهد و لنزها نیز با پوشش کشویی محافظت می‌شوند. لبه‌های این کاور محافظ، به نحوی طراحی شده که روی دکمه‌های گوشی را نیز می‌پوشاند و قسمت‌های مربوط به پورت و درگاه‌های گوشی با دقت کم نظیری به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده‌اند. اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. همچنین دیگر نباید نگران به جای ماندن اثر انگشت بر روی قاب گوشی خود نباشید؛ چرا که اثر انگشت بر روی این قاب نمی‌ماند. شما کاربران می‌توانید این کاور را با قیمت ۸۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور گارد تک مدل Dcamp2 از دیجی‌کالا

کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield Pro برای گلکسی A73 سامسونگ

قاب گلکسی A73

این قاب محافظ یک تیکه، در قسمت پشت از مواد سخت مرغوب PC و در قسمت دور تا دور و لبه‌ها از مواد TPU که کمی انعطاف‌پذیر هستند ساخته شده است. همچنین کاور نیکلین دارای محافظ لنز دوربین کشویی بسیار با کیفیتی نیز است. برش‌های این کاور در قسمت پورت‌ها و دوربین با دقت بسیار بالایی انجام شده و همچنین پوششی از همان جنس منعطف TPU بر روی دکمه‌ها تعبیه شده تا آن‌ها را نیز مورد محافظت قرار دهد. اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. این قاب از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. شما کاربران می‌توانید این کاور را با قیمت ۲۱۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور گارد تک مدل Dcamp2 از دیجی‌کالا

کاور سامورایی مدل Gorgeous برای گلکسی A73 سامسونگ

SM A73 9

کاور سامورایی مدل Leggy به گونه‌ای طراحی شده که همه لبه‌های آن، با ارتفاع قابل توجهی گوشی را در بر گرفته و مانع از آسیب دیدن گوشی شما می‌شود. گرچه این قاب با لبه‌های ژله‌ای هر چهار طرف گوشی را پوشانده اما به دلیل انعطاف‌پذیری لبه‌ها، کاربران برای نصب و جداسازی این قاب روی گوشی مشکلی نخواهند داشت. ژله‌ای بودن دور کاور باعث می‌شود در صورت سقوط گوشی روی زمین، شوک ناشی از ضربه در همه زوایای کاور پخش شده و آسیبی به گوشی وارد نشود. ارتفاع میان قاب و لنز دوربین پشت باعث می‌شود تا هنگامی که گوشی را روی میز یا سطح صاف قرار می‌دهید، لنز آن دچار خراشیدگی نشود. شما کاربران می‌توانید این کاور را با قیمت ۱۴۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور سامورایی مدل Gorgeous از دیجی‌کالا

کاور گاردتک مدل MBC برای گلکسی A73 سامسونگ

SM A73 8

بخش داخلی کاور گاردتک مدل MBC در قسمت بدنه گوشی روکش میکرو فیبر دارد که به نرمی بدنه و لبه‌های گوشی را در بر می‌گیرد؛ بنابراین کاربران می‌توانند از ایمنی بدنه و لبه‌های گوشی خود اطمینان خاطر داشته باشند. لایه بیرونی قاب محافظ نیز، جنسی نرم و لطیف داشته که در دست گرفتن آن احساس خوبی به کاربران القا می‌کند. بدنه‌ی مات این قاب سیلیکونی ضدلک و اثر انگشت است؛ بنابراین در دست گرفتن آن ردی از انگشتان روی قاب باقی نخواهد گذاشت. اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. شما کاربران می‌توانید این لوازم جانبی محبوب گلکسی A73 سامسونگ را با قیمت ۵۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور گاردتک مدل MBC از دیجی‌کالا

کاور سانی لند مدل پامپام قلبی برای گلکسی A73 سامسونگ

 A73

اگر طرفدار کارهای شیک و خاص هستید، خرید قاب سانی لند مدل پامپام قلبی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با این قاب جذاب می‌توانید در محافل و مهمانی‌ها درخشان‌تر از همیشه ظاهر شوید. با بهره‌گیری از این قاب محافظ، شما به صورت هم‌زمان از بدنه و لنز‌های دوربین گوشی خود محافظت خواهید کرد. به لطف طراحی استاندارد این قاب، محل قرارگیری دوربین، سنسور و سایر پورت‎‌های گوشی باز است و کاربران برای کار با این امکانات گوشی مشکلی نخواهند داشت. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این قاب وجود زنجیر نگهدارنده‌ی بسیار ظریف و زیبا در پشت قاب است که شما می‌توانید از آن بهره ببرید. شما کاربران می‌توانید این کاور را با قیمت ۲۱۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور سانی لند مدل پامپام قلبی از دیجی‌کالا

کاور اپیکوی طرح Horse-Leather برای گلکسی A73 سامسونگ

لوازم جانبی گلکسی A73

کاور چرمی اپیکوی مدل Horse-Leather از قاب‌های لوکس و در عین حال بسیار مقاوم شرکت اپیکوی است که کناره‌های آن از پلاستیک نرم (Tpu) و پشت قاب از ترکیب پلاستیک سخت و چرم مصنوعی (PU) ساخته شده است. این قاب با پوشش کامل پشت، نمایشگر و دور تا دور گوشی به خوبی از آن در برابر آسیب‌هایی مانند خراشیدگی، ضربات احتمالی و گردوغبار محافظت می‌کند. ارتفاع میان قاب و لنز دوربین پشت باعث می‌شود تا هنگامی که گوشی را روی میز یا سطح صاف قرار می‌دهید، لنز آن دچار خراشیدگی نشود. شما کاربران می‌توانید این کاور را با قیمت ۲۱۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور اپیکوی طرح Horse-Leather از دیجی‌کالا

گلس‌های محافظ گلکسی A73 سامسونگ

محافظ صفحه‌نمایش گلس استار مدل FUG برای گلکسی A73 سامسونگ

لوازم جانبی گلکسی A73

این محافظ صفحه‌نمایش، تمام قسمت‌های نمایشگر را به صورت کامل پوشش می‌دهد و اجازه نمی‌دهد به صفحه‌نمایش گوشی شما آسیبی برسد. این گلس محافظ دارای قابلیت‌هایی همچون نصب آسان، عدم ایجاد حباب، لمس روان، سریع و همچنین عدم کاهش کیفیت تاچ و شفافیت صفحه نمایش است که کار کردن با گوشی را برای شما راحت‌تر می‌کند. مکانیزم ساخت گلس مدل FUG، از جنس شیشه حرارت دیده است. شما کاربران می‌توانید این گلس محافظ را با قیمت ۲۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه‌نمایش گلس استار مدل FUG از دیجی‌کالا

محافظ صفحه‌نمایش شهر گلس مدل FUL برای گلکسی A73 سامسونگ

 گلکسی A73

گلس WEVA با کیفیت کم نظیری که دارد از نمایشگر شما با قدرت و اطمینان بسیار زیادی محافظت می‌کند و پس از نصب، شفافیت و وضوح تصویر را کاهش نمی‌دهد؛ با این تفاسیر کیفیت تصویر نمایشگر شما تفاوت چندانی با قبل از نصب گلس نخواهد داشت. برش‌های دقیق، منظم و استاندارد گلس WEVA موجب شده تا این محافظ شیشه‌ای صفحه‌نمایش به شکلی کاملا منطبق و راحت بر روی گوشی هوشمند شما نصب شود. همچنین ۱۸ لایه نازک برای محافظت بیشتر درون گلس تعبیه شده است. شما کاربران می‌توانید این گلس محافظ را با قیمت ۱۶,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه‌نمایش شهر گلس مدل FUL از دیجی‌کالا

محافظ‌های دوربین گلکسی A73 سامسونگ

محافظ لنز دوربین گلدن مدل FU-3D برای گلکسی A73 سامسونگ

لوازم جانبی گلکسی A73

این روزها محافظت از لنز دوربین اهمیت بالایی دارد، چرا که در صورت آسیب دیدن شیشه‌ی لنز، کاربران برای تعمیر آن متحمل هزینه‌های گزافی خواهند شد. محافظ لنز دوربین نایت مدل FK-3D با طراحی باریک و سبک خود و در عین حال محکم، نه تنها وزن کلی گوشی را تغییری نمی‌دهد، بلکه به دلیل طراحی بسیار باریک و شفافیت بالا، روی کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی نیز تاثیری نمی‌گذارد و عکس‌های ثبت شده، مانند قبل با کیفیت و شفاف هستند. این محافظ صفحه‌نمایش چربی‌ گریز است و اثر انگشت شما را به خود جذب نمی‌کند. شما کاربران می‌توانید این محافظ دوربین را با قیمت ۴۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ لنز دوربین گلدن مدل FU-3D از دیجی‌کالا

محافظ لنز دوربین گلس ناب مدل LNZ3D برای گلکسی A73 سامسونگ

لوازم جانبی گلکسی A73

این محافظ صفحه‌نمایش، تمام قسمت‌های نمایشگر گلکسی A73 را به صورت کامل پوشش می‌دهد و اجازه نمی‌دهد به صفحه‌نمایش گوشی شما آسیبی برسد. این گلس محافظ دارای قابلیت‌هایی همچون نصب آسان، عدم ایجاد حباب، لمس روان، سریع و همچنین عدم کاهش کیفیت تاچ و شفافیت صفحه نمایش است که کار کردن با گوشی را برای شما راحت‌تر می‌کند. طراحی منحصر به فرد این محصول باعث شده تا بخش‌هایی مثل سنسورها عملکرد خوبی داشته باشند و محدودیتی از بابت استفاده این محافظ نداشته باشید. جنس این گلس از شیشه حرارت دیده است و لبه‌های گرد و منحنی دارد. شما کاربران می‌توانید این محافظ دوربین را با قیمت ۳۶,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ لنز دوربین گلس ناب مدل LNZ3D از دیجی‌کالا

شارژرهای مناسب گلکسی A73 سامسونگ

شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800 برای گلکسی A73

 سامسونگ

شارژر سریع سامسونگ EP-TA800، یکی از اصلی‌ترین لوازم جانبی گلکسی A73 است که با وزن سبک و کم‌حجم خود می‌تواند در هر جایی همراه شما باشد. این شارژر دیواری سامسونگ از سرعت شارژ تا ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند، بنابراین برای گوشی‌های هوشمند سازگار با استاندارد PD 3.0 حداکثر سرعت شارژ ۲۵ وات را دریافت خواهید کرد. برای دریافت نتیجه‌ی بهتر هنگام استفاده از این شارژر دیواری پیشنهاد می‌شود که از کابل USB-C اصلی این شرکت بهره ببرید. شما کاربران می‌توانید این شارژر ۲۵ وات را با قیمت ۳۶۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800 از دیجی‌کالا

شارژر دیواری آرسون مدل AN-W01 برای برای گلکسی A73 سامسونگ

لوازم جانبی

شارژر دیواری آرسون (ARSON) مدل AN-W01 مجهز به یک خروجی USB-C است که درگاه‌ آن، از فناوری پیشرفته Power Delivery یا PD پشتیبانی می کند. فناوریِ شارژِ فوق‌سریعِ Power Delivery به شما این قابلیت را می‌دهد که نحوه‌ی مصرفِ برق و نحوه‌ی شارژ شدنِ گوشی هوشمند خود را مدیریت و بهینه‌سازی کنید. این شارژر همچنین با حفاظت از شدت جریان برق از فشار بالای ولتاژ جلوگیری می‌کند، می‌تواند دمای پایین خود را حفظ کرده و از قابلیت فست شارژ نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به کوچک و سبک بودن آن اشاره کرد. جنس بدنه AN-W01 از پلاستیک مرغوب است که هنگام شارژ داغ نمی‌شود. این شارژر دیواری به همراه یک کابل USB-C با کیفیت، در قالب یک پک به شما ارائه می‌شود. شما کاربران می‌توانید این لوازم جانبی گلکسی A73 را با قیمت ۱۹۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنید.

خرید شارژر دیواری آرسون مدل AN-W01 از دیجی‌کالا

کلام پایانی

خرید قاب گلکسی A73

در این مقاله به معرفی طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی هوشمند دیجی کالا یعنی گلکسی A73 سامسونگ پرداختیم. به نظر شما خرید کدام‌ یک از این لوازم جانبی گلکسی A73 اهمیت بیشتری دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران دیجی کالا مگ در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.