محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A53 سامسونگ در دیجی کالا

گوشی‌های هوشمند سامسونگ در بازار موبایل ایران محبوبیت بالایی دارند و این موضوع به‌ویژه در سری A که جزو گوشی‌های میان‌رده آن‌ به شمار می‌رود، به دلیل تنوع بالا و قیمت مناسب بیشتر دیده می‌شود. گلکسی A53 سامسونگ، که یکی از پرفروش‌ترین گوشی هوشمند حال حاضر فروشگاه اینترنتی دیجی کالا به شمار می‌رود، توانسته‌ با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمت‌ مقرون به‌صرفه، کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. از این رو، در این مقاله قصد داریم محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A53 را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید آن را دارید، به راحتی به بهترین لوازم جانبی آن نیز دسترسی داشته باشید.

مشخصات گلکسی A53 سامسونگ

A53 1

A53 سامسونگ مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی Super AMOLED است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۸۰۰ نیت، نسبت بدنه به تصویر ۲۰:۹ و تراکم پیکسلی ۴۰۵ پیکسل بر اینچ پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند سامسونگ تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ سامسونگ است که همراه با پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G۶۸ می‌پردازد. کاربران می‌توانند از بین ۴ یا ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است و در کنار آن، سنسور ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض و دو سنسور با رزولوشن ۵ مگاپیکسل از نوع ماکرو و عمق میدان دیده می‌شوند.

A53 3

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره‌ی نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. گلکسی A53 سامسونگ به یک باتری پر ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر ۲۵ وات، انرژی مجدد خود را تأمین می‌کند. سیستم‌عامل اندروید ۱۲ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ را اجرا می‌کند. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از شبکه ۵G به همراه استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار بهره می‌برد.

خرید گلکسی A53 از دیجی‌کالا


در ادامه به معرفی محبوب‌ترین لوازم جانبی این گوشی هوشمند پرفروش در چهار بخش می‌پردازیم:

۱. قاب‌ محافظ

۲. گلس‌

۳. محافظ دوربین گوشی

۴. شارژر


قاب‌های محافظ گلکسی A53 سامسونگ

۱. کاور لوکسار مدل Silca برای گلکسی A53

A53 1 1

کاور Silca از برند لوکسار، یک قاب با کیفیت‌ ساخت بسیار بالا برای گوشی گلکسی A53 سامسونگ است که در بلند‌مدت به هیچ عنوان تغییر شکل نخواهد داد. این قاب با بهره‌گیری از مواد اولیه گرید A+ رنگ ثابت خود را بر خلاف بسیار از قاب‌های موجود در بازار حفظ خواهد کرد. از ویژگی‌های مهم قاب Silca لوکسار می‌توان به داشتن تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر، محافظت ۳۶۰ درجه‌ای و حرارت‌پذیری بسیار بالا اشاره کرد. شما کاربران می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۶۸,۵۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور لوکسار از دیجی‌کالا

۲. کاور قاب‌تک طرح سیلیکونی مدل Guard-05 برای گلکسی A53  

A53 2 1این کاور محصول شرکت «قاب‌تک» ضخامت مناسبی داشته و از تمام زوایای گوشی در برابر ضربات و خط و خش احتمالی محافظت می‌کند. ساختار ژله‌ای این قاب، نصب و خارج کردن آن را از روی گوشی نیز سهولت بخشیده و کاربر می‌تواند بدون هیچگونه فشاری قاب را از روی گوشی خود جدا سازد. برآمدگی اطراف لنز دوربین سبب خواهد شد تا در زمان قرار گرفتن گوشی بر روی سطوح صاف و مسطح لنز دچار خط و خش نشود. سطح این گارد مانند پاک‌کن نرم است تا بتواند یک حس عالی را به کاربر منتقل نماید. شما کاربران می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۱۲۲,۱۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور قاب‌تک طرح سیلیکونی از دیجی‌کالا

۳. کاور گارد ایکس مدل Pheonix برای گلکسی A53

A53 3 1

کاور گارد ایکس مدل Pheonix به گونه‌ای طراحی شده که همه لبه‌های آن، با ارتفاع قابل توجهی گوشی را در بر گرفته و مانع از آسیب دیدن گوشی شما می‌شود. گرچه این قاب با لبه‌های ژله‌ای هر چهار طرف گوشی را پوشانده اما به دلیل انعطاف‌پذیری لبه‌ها، کاربران برای نصب و جداسازی این قاب روی گوشی مشکلی نخواهند داشت. ژله‌ای بودن دور کاور باعث می‌شود در صورت سقوط گوشی روی زمین، شوک ناشی از ضربه در همه زوایای کاور پخش شده و آسیبی به گوشی وارد نشود. یکی از مهمترین ویژگی‌های این قاب وجود پایه فلزی نگهدارنده در پشت قاب است که شما می‌توانید گوشی را به صورت عمودی یا افقی روی میز قرار دهید. در نهایت باید به خاصیت آهنربایی پایه‌ نگهدارنده آن اشاره کرد. شما کاربران می‌توانید این لوازم جانبی گلکسی A53 را با قیمت ۱۴۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور گارد ایکس مدل Pheonix از دیجی‌کالا

۴. کاور نیلکین مدل CamShield Pro برای گلکسی A53

A53 4

این قاب محافظ یک تیکه، در قسمت پشت از مواد سخت مرغوب PC و در قسمت دور تا دور و لبه‌ها از مواد TPU که کمی انعطاف‌پذیر هستند ساخته شده است. همچنین کاور نیکلین دارای محافظ لنز دوربین کشویی بسیار با کیفیتی نیز است. برش‌های این کاور در قسمت پورت‌ها و دوربین با دقت بسیار بالایی انجام شده و همچنین پوششی از همان جنس منعطف TPU بر روی دکمه‌ها تعبیه شده تا آن‌ها را نیز مورد محافظت قرار دهد. درب کشویی محافظ دوربین، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این قاب محافظ است که نگرانی کاربران را در برابر آسیب‌های احتمالی به سیستم دوربین برطرف می‌کند. شما کاربران می‌توانید این کاور محافظ را با قیمت ۲۶۳,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور نیلکین از دیجی‌کالا

۵. کاور قاب‌تک طرح آبرنگی مدل Guard-14A برای گلکسی A53

A53 5

قاب آبرنگی با طراحی زیبا و جذابی که دارد، یکی از پرطرفدارترین قاب‌های گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود که با برند قاب‌تک به بازار عرضه شده است. این قاب آبرنگی از سیلیکون بسیار نرم و لطیف ساخته شده که وقتی آن را لمس می‌‌کنید، این نرمی و لطافت به شما القا خواهد شد. این قاب محافظ سیلیکونی به گونه‌ای طراحی شده که به خوبی بر روی دکمه پاور، دکمه‌های صدا و برجستگی‌ها این گوشی قرار گرفته و دسترسی به پورت‌های آن را آسان نموده است. سیلیکونی بودن این قاب، قابلیت ضد تعریق بودن به آن داده که هنگام گرفتن گوشی در دست، داخل دستتان عرق نمی‌کند. شما کاربران می‌توانید این کاور محافظ را با قیمت ۱۰۸,۷۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور قاب‌تک طرح آبرنگی از دیجی‌کالا

۶. کاور بادیگارد مدل BatMan برای گلکسی A53

سامسونگ

طراحی خاص قاب بادیگارد مدل بتمنی به گونه‌ای است که دارای دو بخش نرم و سخت است. قسمت نرم قاب، بخشی است که گوشی درون آن قرار می‌گیرد و قسمت سخت و محکم بیرونی باعث می‌شود تا مقاومت قاب در مقابل ضربات و صدمه‌های احتمالی به گوشی هوشمند چندین برابر شود. کناره‌های قاب یا دور لنز دوربین در این قاب تقویت شده‌اند و با لبه‌های ۰.۵ میلی‌متری، اطمینان لازم جهت محافظت از سیستم دوربین گوشی را به مخاطب ارائه می‌دهد. شما کاربران می‌توانید این کاور محافظ را با قیمت ۹۳,۷۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور بادیگارد مدل BatMan از دیجی‌کالا

۷. کاور موناکو مدل AOFFS برای گلکسی A53

لوازم جانبی گلکسی A53

قاب موناکو مدل AOFFS از مواد سیلیکونی TPU تولید شده و ساختاری ژله‌ای و انعطاف‌پذیر دارد. این کاور ضخامت مناسبی داشته و از تمام زوایای گوشی در برابر ضربات و خط و خش محافظت می‌کند. ساختار ژله‌ای این قاب امر نصب و خارج کردن قاب از روی گوشی را نیز سهولت بخشیده است. برآمدگی اطراف لنز دوربین سبب خواهد شد تا در زمان قرار گرفتن گوشی بر روی سطوح صاف و مسطح لنز دچار خط و خش نشود. وزن و ضخامت کم این محافظ حس خوشایندی را به کاربران پس از در دست گرفتن منتقل می‌کند. شما کاربران می‌توانید این لوازم جانبی گلکسی A53 را با قیمت ۹۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور موناکو مدل AOFFS از دیجی‌کالا

۸. کاور اپیکوی مدل Sport-Leather برای گلکسی A53

لوازم جانبی گلکسی A53

کاور چرمی اپیکوی مدل Sport-Leather از قاب‌های لوکس و در عین حال بسیار مقاوم شرکت اپیکوی است که کناره‌های آن از پلاستیک نرم (Tpu) و پشت قاب از ترکیب پلاستیک سخت و چرم مصنوعی (PU) ساخته شده است. این قاب با پوشش کامل پشت، نمایشگر و دور تا دور گوشی به خوبی از آن در برابر آسیب‌هایی مانند خراشیدگی، ضربات احتمالی و گردوغبار محافظت می‌کند. ارتفاع میان قاب و لنز دوربین پشت باعث می‌شود تا هنگامی که گوشی را روی میز یا سطح صاف قرار می‌دهید، لنز آن دچار خراشیدگی نشود. شما کاربران می‌توانید این کاور محافظ را با قیمت ۱۶۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور اپیکوی مدل Sport-Leather از دیجی‌کالا

گلس‌های محافظ گلکسی A53 سامسونگ

۱. محافظ صفحه‌نمایش وایلی‌نایس مدل Pergas Glass MIX برای گلکسی A53

A53

محافظ صفحه‌نمایش وایلی‌نایس با برشی دقیق، لبه‌های گرد گوشی را کاملا پوشش می‌دهد و محافظت و زیبایی را در کنار هم برای شما فراهم می‌آورد. طراحی منحصر به فرد این محصول باعث شده تا بخش‌هایی مثل سنسورها عملکرد خوبی داشته باشند و محدودیتی از بابت استفاده این محافظ نداشته باشید. گلس کوکونات به راحتی روی نمایشگر نصب می‌شود و پس از جداسازی نیز اثری از چسب روی نمایشگر باقی نخواهد ماند. این محافظ صفحه‌نمایش چربی‌ گریز است و اثر انگشت شما را به خود جذب نمی‌کند. شما کاربران می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۵۰,۶۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه‌نمایش وایلی‌نایس از دیجی‌کالا

۲. محافظ صفحه‌نمایش ایکس‌گلس مدل فول پرایوسی برای گلکسی A53

گلکسی A53

این گلس یک محافظ سرامیکی با مقاومت بالا بوده و از ایجاد خط و خش و آسیب‌دیدگی نمایشگر گوشی شما جلوگیری می‌کند. انعطاف‌پذیری این محافظ سرامیکی جلوی خرد شدن و شکستن آن را می‌گیرد و باعث دفع ضربات وارد شده به صفحه گوشی و در نتیجه محافظت هر چه بیشتر آن می‌شود. یکی از قابلیت‌های بسیار جالب این گلس سرامیکی، حفظ حریم خصوصی شما در هنگام کار کردن با گوشی است. در حالی که از زاویه روبرو به طور کاملا واضح شاهد محتویات نمایشگر گوشی خود هستید، سایر افراد از زوایای دیگر قادر به مشاهده نمایشگر گوشی شما نیستند. شما کاربران می‌توانید این لوازم جانبی گلکسی A53 را با قیمت ۶۲,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه‌نمایش ایکس‌گلس از دیجی‌کالا

محافظ‌های دوربین گلکسی A53 سامسونگ

۱. محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل Blk برای گلکسی A53 سامسونگ

لوازم جانبی گلکسی A53

این روزها انواع مختلفی از محافظ بخش‌های مختلف گوشی‌های هوشمند در بازار دیده می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، محافظ لنز دوربین گوشی‌های هوشمند است. محافظ لنز دوربین بادیگارد با طراحی باریک و سبک خود و در عین حال محکم، نه تنها وزن کلی گوشی را تغییری نمی‌دهد، بلکه به دلیل طراحی بسیار باریک و شفافیت بالا، روی کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی نیز تاثیری نمی‌گذارد و عکس‌های ثبت شده، مانند قبل با کیفیت و شفاف هستند. شما کاربران می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۳۶,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ لنز دوربین بادیگارد از دیجی‌کالا

۲. محافظ لنز دوربین اسپریگ مدل LNSP برای گلکسی A53

لوازم جانبی گلکسی A53

این لنز فلزی با ایجاد یک فاصله، از دوربین گوشی مراقبت می‌کند. در این نوع محافظ محل قرارگیری دوربین‌ها برش خورده و هیچگونه پوششی بر روی آن نیست و تنها با ایجاد فاصله از لنز محافظت می‌کند. بنابراین کیفیت دوربین‌ها بطور کامل و ۱۰۰% حفظ می‌گردد و هیچگونه افتی در کیفیت عکس‌های شما به‌ وجود نخواهد آمد. اصلی‌ترین مزیتی که این محافظ نسبت به سایر محافظ‌های لنز دوربین دارد، جنس فلزی آن است که مقاومت آن را بسیار بالا می‌برد. شما کاربران می‌توانید این لوازم جانبی گلکسی A53 را با قیمت ۳۶,۵۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ لنز دوربین اسپریگ از دیجی‌کالا

شارژرهای مناسب گلکسی A53 سامسونگ

۱. شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800

 سامسونگ

شارژر سریع سامسونگ EP-TA800، با وزن سبک و کم‌حجم خود می‌تواند در هر جایی همراه شما باشد تا گوشی هوشمند خاموش نماند. این شارژر دیواری سامسونگ از سرعت شارژ تا ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند، بنابراین برای گوشی‌های هوشمند سازگار با استاندارد PD 3.0 حداکثر سرعت شارژ ۲۵ وات را دریافت خواهید کرد. برای دریافت نتیجه‌ی بهتر هنگام استفاده از این شارژر دیواری پیشنهاد می‌شود که از کابل USB-C اصلی این شرکت بهره ببرید. شما کاربران می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۳۵۶,۱۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید شارژر دیواری ۲۵ وات از دیجی‌کالا

۲. شارژر دیواری لیتو مدل LH-15 به همراه کابل تبدیل MicroUSB

لوازم جانبی

شارژر دیواری مدل LH-15، یکی از محصولات خوب شرکت لیتو است که از فناوری QUiCK CHARGE 3.0 بهره می‌برد. این شارژر همچنین با حفاظت از شدت جریان برق از فشار بالای ولتاژ جلوگیری می‌کند، می‌تواند دمای پایین خود را حفظ کرده و از قابلیت فست شارژ نیز پشتیبانی می‌کند. این شارژر دیواری به همراه یک کابل MicroUSB با کیفیت، در قالب یک پک به شما ارائه می‌شود. شما کاربران می‌توانید این لوازم جانبی گلکسی A53 را با قیمت ۱۹۸,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید شارژر دیواری لیتو از دیجی‌کالا

سخن آخر

لوازم جانبی گلکسی A53

در این مقاله به معرفی طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی یکی از پرفروش‌ترین گوشی هوشمند دیجی کالا یعنی گلکسی A53 سامسونگ پرداختیم. به نظر شما خرید کدام‌ یک از این لوازم جانبی گلکسی A53 اهمیت بیشتری دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link