محبوب‌ترین لوازم جانبی شیائومی ردمی ۱۰C در دیجی کالا

در این مطلب به معرفی بهترین و محبوب‌ترین لوازم جانبی گوشی میان‌رده‌ی شیائومی ردمی ۱۰C می‌پردازیم که شامل کاور، برچسب محافظ صفحه، شارژر و برچسب محافظ لنز دوربین می‌شوند.

مشخصات گوشی شیائومی ردمی ۱۰C

لوازم جانبی ردمی 10C

شیائومی ردمی ۱۰C یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های میان‌رده‌ی شیائومی به حساب می‌آید که این شرکت چینی در ماه مارس امسال از آن رونمایی کرد. بنابراین باید آن را یکی از جدیدترین میان‌رده‌های بازار هم به حساب آورد. این محصول به عنوان یک مدل مقرون به صرفه و ارزشمند از سری ردمی ۱۰ رونمایی و راهی بازار شده و قیمت بسیار مناسبی هم دارد. این گوشی ۶٫۷۱ اینچی است که وضوح تصویر در آن به ۷۲۰ × ۱۶۵۰ پیکسل می‌رسد.

به عنوان قلب تپنده، تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ در این گوشی ایفای نقش می‌کند که ۶ نانومتری است و از چهار هسته‌ی Cortex-A73 با فرکانس ۲.۴۰ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی Cortex-A53 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز تشکیل شده که در کنار آن از ۴/۳ و ۱۲۸/۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم استفاده شده است. دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی است که یک دوربین ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق هم آن را همراهی می‌کند. منبع تغذیه‌ی این گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که کاربر می‌تواند با استفاده از شارژر ۱۸ واتی سریع موجود درون جعبه آن را شارژ کند. اگر از کاربران ردمی ۱۰C هستید و یا قصد خرید آن را دارید با ما همراه باشید تا بهترین و محبوب‌ترین لوازم جانبی آن را به شما معرفی کنیم.

خرید شیائومی ردمی ۱۰C از دیجی‌کالا


لوازم جانبی که قصد داریم در این مطلب برای گوشی ردمی ۱۰C معرفی کنیم در چهار دسته‌ی زیر قرار می‌گیرند:

  1. قاب محافظ
  2. گلس (برچسب محافظ صفحه)
  3. محافظ دوربین
  4. شارژر

قاب محافظ شیائومی ردمی ۱۰C

۱. کاور گاردتک مدل Silicamp

b3869741efdff699cd9fe1a7db52e537ace1b3cb 1658986452

نخستین قاب محافظی که قصد معرفی آن را داریم، کاور گاردتک مدل Silicamp نام دارد. این محصول از سیلیکون ساخته شده و در نتیجه بسیار نرم است و دست گرفتن گوشی را بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کند. این قاب نه تنها به لطف استانداردهای نظامی که دارد در برابر ضربه از گوشی مراقبت می‌کند و ضد آب هم هست بلکه در قسمت لنز دوربین هم به گونه‌ای طراحی شده که نیاز به خرید برچسب محافظ لنز را به صورت کامل از بین می‌برد. این قاب به شکل دقیقی برش خورده به گونه‌ای که اصلا مزاحم پورت‌های مختلف گوشی نمی‌شود و به‌راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید همچنین عملکرد شارژ بی‌سیم گوشی هم با وجود آن مختل نمی‌شود. این محصول با قیمت ۵۹ هزار تومان در دسترس قرار دارد.

خرید کاور گاردتک از دیجی‌کالا

۲. کاور بادیگارد مدل BatMan

5509a4355c20304f86ed934376b25719793361dc 1656836438

می‌رسیم به محصول شماره‌ی دو که یک کاور بسیار سبک اما فوق‌العاده محکم و مقاوم است. این قاب جان سخت همانطور که از ظاهرش پیداست به راحتی ضربه‌های وارد شده به گوشی را خنثی می‌کند. این قاب اگرچه ظاهر خشنی دارد اما به‌راحتی می‌توان گوشی را از آن جدا کرد. همچنین برش‌های دقیق آن باعث شده اصلا مزاحمتی برای دسترسی به پورت‌ها به وجود نیاید. محافظت از لنزهای دوربین به لطف یک پوشش کشویی را هم نباید از قلم انداخت که به ارزش خرید آن اضافه کرده است. این قاب همچنین یک حلقه هم روی پنل پشتی خود دارد که قابلیت تبدیل شدن به استند را به آن می‌دهد. این محصول با قیمت ۱۲۵ هزار تومان در دسترس قرار دارد.

خرید کاور بادیگارد از دیجی‌کالا

۳. کاور گاردتک مدل MBC

2fe26e324e5381fb4f1b418938717e639c5a7669 1659535655

اگر به دنبال یک کاور از جنس پلاستیک سخت هستید که بتواند از گوشی به شکل خوبی مراقبت کند، کاور گاردتک مدل MBC را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کاور گاردتک از سیلیکون مقاومی در اطراف و طلق مات در پشت ساخته شده که برای آنکه روی گوشی به راحتی نصب شود دورتادور آن نرم ساخته شده تابه گوشی فشاری وارد نشود. دوام و مقاومت بالای این قاب باعث شده کاربران بتوانند با اطمینان خاطر از آن استفاده کنند. قاب گاردتک MBC طراحی استانداردی دارد و در نتیجه هیچ سختی برای دسترسی به پورت‌ها و کلیدها وجود نخواهد داشت این کاور با پوشش کامل پشت و دورتادور گوشی مانع ایجاد خراشیدگی و ضرب‌دیدگی آن می‌شود و عملکرد خوبی هم در این زمینه دارد. این محصول با قیمت ۵۹ هزار تومان در دسترس قرار دارد.

خرید کاور گاردتک از دیجی‌کالا

۴. کاور کانواس مدل Airbag

7067f4dc8b3fd57acad12dbfc0cfcea3be32713f 1657949186

برخی از کاربران خرید قاب‌های ساده و شفاف را به خرید مدل‌های پر زرق و برق ترجیح می‌دهند که کانواس دقیقا با هدف قرار دادن این دسته از افراد، کاور Airbag خود را طراحی کرده است. محافظ ژله‌‌ای کانواس Airbag در گروه محافظ‌های نرم و منعطف قرار دارد که از TPU بادوام و سازگار با محیط زیست و غیرسمی تولید شده است. این کاور به راحتی نصب می‌شود و تمام بدنه گوشی شیائومی Redmi 10C را دربر می‌گیرد. این قاب تنها ۲۵ گرم وزن و ۲ میلی‌متر ضخامت دارد ولی در عین حال مقاومت آن در برابر ضربه بسیار بالاست، خصوصا برآمدگی آن در گوشه‌ها که باعث می‌شود حتی وقتی گوشی را روی صفحه قرار می‌دهید باز هم برخوردی با زمین صورت نگیرد. این قاب با قیمت ۶۵ هزار تومان در دسترس قرار دارد.

خرید کاور کانواس از دیجی‌کالا

۵. کاور مدل پام پام

d6efe494fa6a4b7d6fc53e5cfc2c8cd33d77ff7f 1660988584

اگر به دنبال یک قاب محافظ دخترانه و بامزه هستید که در عین زیباتر کردن شکل گوشی، از آن در برابر ضربه هم به‌خوبی مراقبت می‌کند، کاور محافظ مدل پام پام را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این کاور از پلاستیک مقاوم ساخته شده و ضخامت زیادی ندارد. پلاستیک به کار رفته نرم بوده که روی دکمه‌ها را می‌پوشاند تا بدین ترتیب حتی از کلیدها هم به‌خوبی مراقبت شود. این کاور همچنین دارای پاپ سوکت و بندآویز خزدار است که جلوه‌ی زیبایی به گوشی موبایل شما می‌دهد. این قاب از لنزهای دوربین هم به لطف طراحی خوبی که دارد مراقبت می‌کند تا نیاز به خرید یک لنز محافظ دوربین را برطرف کند. شما می‌توانید کاور پام پام را با قیمت ۱۲۰ هزار تومان خریداری کنید.

خرید کاور پام‌پام از دیجی‌کالا

۶. کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield

d9f36a24c8b925f8774d542b04a8f49027875d31 1662455286

کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield برای گوشی موبایل شیائومی ردمی ۱۰C طراحی و تولید شده و از پلاستیک سخت ساخته شد است. سطح کاور به‌صورتی طراحی شده که در برابر لغزش و سایش مقاومت دارد، بنابراین احتمال لیز خوردن و افتادن گوشی از دستتان به حداقل خواهد رسید؛ محل قرارگیری درگاه‌ها در این محصول به‌طور دقیق اندازه‌گیری شده‌اند تا دسترسی و استفاده از آن‌ها بدون مانع انجام شود. این کاور فوق‌العاده زیبا، فقط ۱۰ گرم وزن دارد و این یعنی عملا شما با اضافه کردن آن به گوشی چیزی حس نخواهید کرد. این قاب با قیمت ۲۱۰ هزار تومان و در چهار رنگ در دسترس قرار دارد.

خرید کاور نیلکین از دیجی‌کالا

۷. کاور زوبینا مدل Star

لوازم جانبی ردمی 10C

کیف کلاسوری زوبینا مدل Star محافظی زیبا، با کیفیت و کاربردی است که از جنس چرم مصنوعی ساخته شده و با پوشش کامل تمام بخش‌های گوشی، مانع از آسیب رسیدن به آن در برابر ضربه می‌شود؛ قفل آهن ربایی این محصول مانع باز شدن درب این قاب می‌شود تا از خط و خش‌های احتمالی که ممکن است روی صفحه نمایش گوشی بیفتد جلوگیری شود. جنس قسمت اصلی که بدنه تلفن همراه را در بر می‌گیرد از پلاستیک (TPU) ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی هم دارد. علاوه بر این‌ها، درون خود قاب هم محفظه‌هایی برای نگه‌داری کارت بانکی یا حتی وجه نقد قرار دارد که کاربرد قاب را دوچندان می‌کند. این قاب با قیمت ۹۶ هزار تومان در دسترس قرار دارد.

خرید کاور زوبینا از دیجی‌کالا

۸. کاور کانواس مدل DefenderCard

لوازم جانبی ردمی 10C

قاب کانواس مدل DefenderCard ویژه افرادی با روحیه هیجانی طراحی شده است که این موضوع را می‌شود از شکل ظاهری آن کاملا متوجه شد. قاب‌ محافظ کانواس مدل DefenderCard از مواد PU و TPU تولیده شده‌اند. این نوع پلاستیک به دلیل دوام بسیار خوبی که دارد برای ساخت قطعات داخلی اتومبیل مورد استفاده قرار می‌گیرد. مواد پلاستیک PU و TPU به کار رفته در تولید این محافظ‌ها را به صورت دو لایه به کار گرفته تا بدین ترتیب بالاترین استحکام را در برابر ضربه به ارمغان بیاورد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این قاب وجود حلقه نگه‌دارنده در پشت آن است که بخش مربوط به آن را می‌شود برای قرار دادن کارت‌های بانکی و غیربانکی به صورت کشویی حرکت داد. این قاب در حال حاضر با قیمت ۱۳۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید کاور کانواس از دیجی‌کالا


محافظ صفحه نمایش شیائومی ردمی ۱۰C

۱. محافظ صفحه نمایش شهر گلس مدل SUPERD

8c97612900b9043275d84a4cf78ed78547cb6e9b 1658576686

این روزها محافظت از نمایشگر گوشی به خاطر قیمت بسیار بالایی که دارند به امری ضروری تبدیل شده است. در نتیجه خرید یک محافظ صفحه‌ی خوب اهمیت بسیار بالایی دارد. یکی از بهترین محافظ صفحه‌های بازار که می‌توانید به عنوان لوازم جانبی برای گوشی ردمی ۱۰C خریداری کنید، محافظ صفحه نمایش شهر گلس مدل SUPERD است که می‌تواند با کیفیت بالایی که دارد از نمایشگر گوشی شما در برابر صدمات مختلف اعم از خط و خش و ضربه و… مراقبت کند. این محصول به‌خوبی روی صفحه می‌نشیند، حباب نمی‌گیرد، با دقت و ظرافت بالایی برش خورده، کیفیت سختی آن ۹H است و شفافیت بالایی دارد. شما می‌توانید این محصول را با تخفیف استثنائی ۸۱ درصدی با قیمت ۳۱ هزار تومان خریداری کنید.

خرید گلس شهر گلس از دیجی‌کالا

۲. محافظ صفحه نمایش گلس استار مدل SUGA-Glass

لوازم جانبی ردمی 10C

دومین محصول، محافظ صفحه نمایش گلس استار مدل SUGA-Glass است که کیفیت بسیار بالایی دارد و مقاومت آن در برابر ضربه و خط و خش هم خوب است. این محافظ صفحه نمایش، تمام قسمت‌های پنل جلو را به صورت کامل پوشش می‌دهد و اجازه نمی‌دهد به صفحه نمایش گوشی شما آسیبی برسد. حاشیه اطراف آن، ابعاد صفحه گوشی شما را کوچک نمی‌کند و دارای قابلیت‌هایی همچون نصب آسان، عدم ایجاد حباب، لمس روان و سریع و همچنین عدم کاهش کیفیت تاچ و شفافیت صفحه نمایش است که کار کردن با گوشی را برای شما راحت‌تر می کند. این گلس با تخفیف ۴۷ درصدی، در حال حاضر با قیمت ۳۱ هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید محافظ صفحه نمایش گلس استار از دیجی‌کالا

محافظ لنز دوربین شیائومی ردمی ۱۰C

۱. محافظ لنز دوربین شهر گلس مدل LFUL

لوازم جانبی ردمی 10C

از آن‌جایی که این روزها دوربین گوشی‌های هوشمند بسیار بزرگ‌تر از دوربین گوشی‌ها در چند سال قبل شده است، بنابراین نیاز به یک لنز محافظ برای آن‌ها بیش از پیش احساس می‌شود. یکی از این لنزهای خوب و باکیفیت موجود در بازار محافظ لنز دوربین شهر گلس مدل LFUL است که بدون حباب‌گرفتگی روی لنزها می‌نشیند و از آن در برابر خط و خش، چربی، اثرانگشت و ضربه محافظت می‌کند. این گلس چسب‌های مشکی در اطراف حفره‌ی مربوط به لنزها دارد که چسبندگی آن‌ها عالی است و خود پوشش هم تأثیری روی کیفیت تصاویر نمی‌گذارد. شما می‌توانید این محصول را همین حالا با تخفیف ۸۴ درصدی با قیمت ۳۲ هزار تومان خریداری کنید.

خرید محافظ لنز دوربین شهر گلس از دیجی‌کالا

۲. محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل BLK

لوازم جانبی ردمی 10C

یکی دیگر از گلس‌های محافظ لنز دوربین که از لحاظ طراحی و شکل ظاهری تفاوت خاصی با مدل نخست ندارد، محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل BLK است. این گلس حالت شیشه‌ای دارد و روی کیفیت تصاویر هم اصلا تأثیری نمی‌گذارد. طراحی این محصول به گونه‌ای است که به‌راحتی می‌توان آن را روی لنزهای دوربین ردمی ۱۰C نصب کرد. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۳۸ هزار تومان از دیجی‌کالا خریداری کنید.

خرید محافظ لنز دوربین بادیگارد از دیجی‌کالا


شارژر شیائومی ردمی ۱۰C

۱. شارژر دیواری شیائومی مدل ۲۲W به همراه کابل تبدیل USB-C

لوازم جانبی ردمی 10C

از آن‌جایی که شارژر گوشی شیائومی ردمی ۱۰C از سرعت ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند، نیازی نیست برای خرید شارژرهایی با سرعت بالا هزینه کنید. مدل‌های معمولی با سرعت نه چندان بالا هم می‌توانند نیازتان را برطرف کنند که یکی از این شارژرها، شارژر دیواری شیائومی مدل ۲۲ واتی است که به همراه خود یک کابل USB-C هم دارد تا شما را از خرید یک کابل اضافی بی‌نیاز کند. از آن‌جایی که این شارژر اصلی است، جای نگرانی هم ندارد که در طول زمان به گوشی شما آسیب وارد کند بنابراین با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. این شارژر در حال حاضر با قیمت ۱۸۴  هزار تومان در دسترس قرار دارد.

خرید شارژر دیواری شیائومی از دیجی‌کالا

۲. شارژر شیائومی مدل MDY-11-EY 33wfast 3pin original به همراه کابل تبدیل usb-c

لوازم جانبی ردمی 10C

یکی دیگر از شارژرهای بسیار خوب و باکیفیت که به عنوان لوازم جانبی شیائومی ردمی ۱۰C در دسترس است و می‌تواند با سرعت ۳۳ وات گوشی شما را شارژ کند، مدل MDY-11-EY 33wfast 3pin original است. محصولی اوریجینال که از لحاظ سرعت به شکل محسوسی بهتر از مدل نخست است اما ردمی ۱۰C را در نهایت تقریبا با همان سرعت ۱۸ وات شارژ می‌کند چون گوشی یادشده دیگر از سرعت بیشتری از ۱۸ وات پشتیبانی نمی‌کند. این شارژر هم به همراه خود یک کابل USB-C به طول ۱ متر دارد تا مجبور نباشید برای خرید آن به صورت جداگانه هزینه کنید. این شارژر همچنین به صورت خودکار ولتاژ گوشی شما را اندازه می‌گیرد و بر اساس آن گوشی را با نهایت سرعت شارژ می‌کند. این شارژر با قیمت ۴۸۰ هزار تومان در دسترس قرار دارد.

خرید شارژر دیواری شیائومی از دیجی‌کالا


سخن پایانی

در این مقاله انواع و اقسام لوازم جانبی مخصوص گوشی شیائومی ردمی ۱۰C را به شما معرفی کردیم. به نظر شما برای یک گوشی هوشمند، کدام لوازم جانبی از اهمیت بیشتری برخوردار است؟

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.