محبوب‌ترین لوازم جانبی سامسونگ گلکسی A12 ناچو در دیجی کالا

در این مطلب به معرفی بهترین و محبوب‌ترین لوازم جانبی گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی A12 ناچو می‌پردازیم که شامل کاور، برچسب محافظ صفحه، شارژر و برچسب محافظ لنز دوربین می‌شوند.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A12 ناچو

galaxy a12 nacho 1

گلکسی A12 ناچو یکی از گوشی‌های اقتصادی سامسونگ به حساب می‌آید که با قیمت مناسب خود توانسته به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌ها در محدوده‌ی قیمتی تقریبا ۵ میلیون تومان در بازار تبدیل شود. این گوشی که در ماه آگوست سال گذشته راهی بازار شده ۶٫۵ اینچی است و پنلی از جنس PLS LCD دارد. وضوح تصویر هم در آن به ۷۲۰ × ۱۶۰۰ می‌رسد.

به عنوان قلب تپنده، تراشه‌ی اگزینوس ۸۵۰ در این گوشی ایفای نقش می‌کند که ۸ نانومتری است و از هشت هسته‌ی Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز تشکیل شده که در کنار آن از ۴/۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم استفاده شده است. دوربین اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسلی است که دو دوربین ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق و ماکرو هم آن را همراهی می‌کنند. منبع تغذیه‌ی این گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که کاربر می‌تواند با استفاده از شارژر ۱۵ واتی سریع موجود درون جعبه آن را شارژ کند. اگر از کاربران سامسونگ گلکسی A12 ناچو هستید و یا قصد خرید آن را دارید با ما همراه باشید تا بهترین و محبوب‌ترین لوازم جانبی آن را به شما معرفی کنیم.

خرید سامسونگ گلکسی A12 ناچو از دیجی‌کالا


لوازم جانبی که قصد داریم در این مطلب برای گوشی سامسونگ گلکسی A12 ناچو معرفی کنیم در چهار دسته‌ی زیر قرار می‌گیرند:

  1. قاب محافظ
  2. گلس (برچسب محافظ صفحه)
  3. محافظ دوربین
  4. شارژر

قاب محافظ سامسونگ گلکسی A12 ناچو

۱. کاور مدل Kapsooli

5e56bd026359b4cf32f952397155ace8bb7c551d 1649073015 1

نخستین قاب محافظی که قصد معرفی آن را داریم، کاور مدل Kapsooli است که برخلاف تمام قاب‌های دیگر در این لیست، پنل پشتی گوشی شما را پنهان نمی‌کند. به عبارتی دیگر این قاب شفاف است. با وزن تقریبا ۲۵ گرم، کاور مدل Kapsooli می‌تواند در برابر ضربه و خط و خش عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و حتی از دوربین گوشی هم به لطف لبه‌های برجسته‌ای که دارد مراقبت می‌کند. علاوه بر این‌ها این قاب بسیار نرم است و هنگام جداسازی گوشی شما را اصلا به دردسر نمی‌اندازد. این محصول با تخفیف ۲۵ درصدی با قیمت ۸۷ هزار تومان در دسترس قرار دارد.

خرید کاور Kapsooli از دیجی‌کالا

۲. کاور لوکسار مدل Zeus

b2ee8376421e36230fd8bca54bd677e8beb2e4d3 1656582983

دومین قاب محافظ این لیست، کاور لوکسار مدل Zeus نام دارد که به دلیل داشتن قابلیت‌های منحصر به فرد و طراحی فوق‌العاده و همچنین جنس عالی فروش بسیار خوبی هم دارد. در تهیه‌ی این قاب از بهترین مواد اولیه با درجه‌ی کیفی A+ استفاده شده که باعث شده مقاومت آن در برابر ضربه، خط و خش و سقوط دو چندان شود. قاب زئوس لوکسار دارای یک نگه دارنده دوحالته مخفی است که می‌توانید به لطف آن گوشی را در حالت ایستاده افقی و عمودی نگه دارید و یا به عنوان یک هولدر رومیزی از آن استفاده کنید. از جمله قابلیت‌های این قاب می‌توان به تأییده‌ی نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متری، امکان قرار دادن روی هولدر ماشین، وزن مناسب (۳۵ گرم)، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، پوشش نرم و… اشاره کرد. این محصول با تخفیف ۷۲ درصدی با قیمت ۱۰۰ هزار تومان در دسترس قرار دارد.

خرید کاور لوکسار از دیجی‌کالا

۳. کاور سامورایی مدل AF

لوازم جانبی گلکسی A12 ناچو

سری Auto Focus از قاب‌های شرکت Samurai از فیبر کربن پیشرفته ساخته شده و دارای جنسی مقاوم و ضد آب است. این قاب در عین مقاومت بالا، از جنس نرم قابل توجهی برخوردار است و در عین حال فریم‌های TPU منعطف آن در مقابل خط و خش و ضربه مقاوم هستند و از دورتادور گوشی سامسونگ گلکسی A12 ناچو محافظت می‌کند. طراحی خاص پنل پشتی هم باعث می‌شود اصلا دستتان حین نگهداری آن حتی در درازمدت عرق نکند. قالب‌گیری کاملا مکانیزه در تولید این قاب باعث شده تا شکاف‌های تعبیه شده درآن کاملا با بدنه گوشی مورد نظر مطابقت داشته باشد به طوری که پورت‌ها و دیگر اجزای گوشی هم‌تراز هستند. این قاب ۸۰ گرم وزن دارد و شاید همین مورد، تنها نقطه ضعف آن باشد. این محصول با تخفیف ۲۷ درصدی با قیمت ۸۸ هزار تومان در دسترس قرار دارد.

خرید کاور سامورایی از دیجی‌کالا

۴. کاور سامورایی مدل GC

لوازم جانبی گلکسی A12 ناچو

کاور سامورایی سری Glass Case در رنگ‌های متفاوت برای انواع سلیقه‌ها طراحی شده است و ظاهر بسیار زیبایی هم به گوشی می‌بخشد. این قاب از سه قسمت اصلی بامپر سیلیکونی، پنل پلی کربنات و شیشه فشرده شده تشکیل شده که کیفیت ساخت بالایی هم دارد. ویژگی‌ای که این کاور را از سایر کاورهای مشابه متمایز می‌کند جنس شیشه‌ای و آینه مانند پشت آن است که می‌تواند جذابیت گوشی شما را دو چندان کند. شیشه فشرده شده که قسمت بیرونی قاب را تشکیل می‌دهد جنس بسیار با کیفیتی دارد و لمس آن تضمین کننده این امر است. همچنین شیشه پشت کاور مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد و به سختی می‌توان روی آن خراش ایجاد کرد. بامپر سیلیکونی دور کاور نیز روی دکمه‌ها را پوشانده که علاوه بر محافظت از دکمه‌ها استفاده از آن‌ها را هم راحت‌تر می‌کند. این قاب با تخفیف ۱۹ درصدی قیمت ۱۰۹ هزار تومان در دسترس قرار دارد.

خرید کاور سامورایی از دیجی‌کالا

۵. کاور سانی لند مدل Happy

لوازم جانبی گلکسی A12 ناچو

برای نوجوانان (به خصوص دختر) یک قاب بسیار بامزه اما در عین حال باکیفیت وجود دارد تحت عنوان سانی لند مدل Happy که کاوری سبک و مقاوم است. این کاور از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده و در برابر خط و خش و ضربه مقاومت بالایی دارد. لبه‌های گوشی توسط این کاور به‌خوبی پوشانده می‌شود تا نگرانی از بابت آسیب رسیدن به این بخش‌ها وجود نداشته باشد. این قاب همچنین یک بند هم به همراه خود دارد تا از سقوط ناگهانی آن جلوگیری شود. به لطف طراحی خاصی که کاور سانی لند دارد شما از حرید محافظ لنز دوربین هم بی‌نیاز می‌شوید چرا که کاملا لنزها را می‌پوشاند. این محصول همچنین دارای بندی برای جلوگیری از افتادن گوشی از دست شما می باشد. شما می‌توانید کاور پام پام را با قیمت ۱۸۵ هزار تومان خریداری کنید.

خرید کاور سانی لند از دیجی‌کالا

۶. کاور ژنرال کینگ مدل BLU-DAP21

لوازم جانبی گلکسی A12 ناچو

قاب ژنرال کینگ همانطور که از نام و ظاهرش پیداست، برای این منظور ساخته شده که عملا گوشی را ضد ضربه کند. شما با این قاب ۶۰ گرمی قدرتمند اصلا از این بابت که شاید گوشی در اثر ضربه آسیب ببیند نباید نگران باشید. برای اینکه خیالتان را از بابت کیفیت این محصول آسوده کنیم باید بگوییم دارای استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط است. روی پنل پشتی این محصول یک قفل آهنربایی تعبیه شده که می‌توانید از حلقه‌ی دور آن برای تبدیل کردن قاب به استند هم استفاده کنید. این محصول همچنین به لطف لبه‌های برجسته‌ای که دارد از لنز دوربین و نمایشگر هم به‌خوبی مراقبت می‌کند. این قاب با تخفیف ۱۹ درصدی قیمت ۱۲۹ هزار تومان و در چهار رنگ در دسترس قرار دارد.

خرید کاور ژنرال کینگ از دیجی‌کالا

۷. کیف کلاسوری مونیکا

لوازم جانبی گلکسی A12 ناچو

کیف کلاسوری از این جهت که از تمام زوایای گوشی به بهترین شکل ممکن مراقبت می‌کند و مثل یک کلاسور روی گوشی را هم کاملا می‌پوشاند، یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی در دسته‌ی کاور به حساب می‌آید و کیف کلاسوری مونیکا هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در دیجی‌کالا است که می‌توانید آن را برای گلکسی A12 ناچو خریداری کنید. این قاب ۴۰ گرم وزن دارد و از چرم مصنوعی ساخته شده. درون آن محفظه‌ای برای قرار دادن کارت‌های بانکی یا کارت شناسایی وجود دارد و حتی امکان تبدیل کردن آن به استند گوشی هم وجود دارد. این قاب حتی از دوربین گوشی هم به لطف لبه‌های برآمده مراقبت می‌کند تا نیازی به خرید یک محافظ لنز هم نباشد. این قاب با قیمت ۲۰۰ هزار تومان در دسترس قرار دارد.

خرید کاور مونیکا از دیجی‌کالا

۸. کاور طرح رنگ روغن

387fbbd0b3def8feeebb30119b67555cb4e0a65a 1645626062

می‌رسیم به آخرین قاب محافظ گلکسی A12 ناچو که طرح بسیار جالبی دارد و وزن آن هم بسیار کم است (۲۰ گرم). علی‌رغم این موضوع، کیفیت آن بسیار بالا و مقاومت آن هم در برابر ضربه واقعا عالی است به گونه‌ای که هم از لبه‌های پایینی گوشی مراقبت می‌کند و هم از لبه‌های بالایی و کناره‌ها. برای دکمه‌ها هم محافظ‌هایی در نظر گرفته شده که از آسیب رسیدن به آن‌ها جلوگیری شود. این قاب از جنس پلی‌کربنات ساخته شده و بسیار هم نرم است تا فرایند جدا کردن آن از گوشی اصلا کار سخت و طاقت‌فرسایی نباشد. این قاب در حال حاضر با قیمت ۴۴ هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید کاور طرح روغن از دیجی‌کالا


محافظ صفحه نمایش سامسونگ گلکسی A12 ناچو

۱. محافظ صفحه نمایش سرامیکی گلس استار مدل CRGA-Glass

لوازم جانبی گلکسی A12 ناچو

محافظت کردن از نمایشگر گوشی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که بلافاصله بعد از خرید یک گوشی با تهیه‌ی یک گلس محافظ خوب باید صورت بگیرد. محافظ صفحه نمایش سرامیکی گلس استار مدل CRGA-Glass هم یکی از همین گلس‌های باکیفیت و خوبی است که می‌تواند با کیفیت ساخت بالای خود از گلکسی A12 ناچو شما به بهترین شکل ممکن در برابر ضربه و خط و خش مراقبت کند. این گلس چسب قدرتمندی دارد و اصلا حباب نمی‌اندازد. همچنین از شفافیت و کیفیت تاچ گوشی هم اصلا نمی‌کاهد. شما می‌توانید این محصول را با تخفیف استثنائی ۵۲ درصدی با قیمت ۱۴ هزار تومان خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه نمایش گلس استار از دیجی‌کالا

۲. محافظ صفحه نمایش مات شیلد گلس مدل CMT

لوازم جانبی گلکسی A12 ناچو

این روزها قیمت نمایشگر گوشی بسیار بالاست به گونه‌ای که اگر آسیب ببیند مجبور خواهید شد تقریبا نیمی از قیمت خود گوشی با این قیمت را برای تعویض نمایشگر آن بپردازید. یکی از بهترین گلس‌های موجود برای اینکه از گلکسی A12 ناچو شما در این زمینه مراقبت کند، گلس شیلد گلس مدل CMT است که به لطف جنس خاصی که دارد هیچگونه نوری را به چشم شما بازتاب نمی‌دهد تا بدین ترتیب در دراز مدت اصلا از کار با گوشی خسته نشوید. این گلس هنگام ضربه خوردن خرد نمی‌شود و پیوسته باقی می‌ماند که همین موضوع باعث شده در برابر ضربه هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد. با این گلس نه تنها شفافیت صفحه کاسته نمی‌شود بلکه کیفیت لمس هم با کوچک‌ترین مشکلی مواجه نخواهد شد. این گلس با تخفیف ۷۷ درصدی، در حال حاضر با قیمت ۱۲ هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید محافظ صفحه نمایش شیلد گلس از دیجی‌کالا

محافظ لنز دوربین سامسونگ گلکسی A12 ناچو

۱. محافظ لنز دوربین گلس استار مدل PLX

لوازم جانبی گلکسی A12 ناچو

امروزه یکی از مهم‌ترین مسائل در انتخاب گوشی‌های هوشمند دوربین آنهاست که شرکت‌ها سعی در پیشرفت و بهبود عملکرد آن‌ها دارند اما شیشه‌ی دوربین گوشی‌های موبایل پس از مدتی ممکن است دچار خط و خش شوند که باعث کاهش شفافیت لنز دوربین شما می‌شود. یکی از مهم‌ترین مسائل در نگهداری مناسب دوربین‌های قدرتمند گوشی‌های موبایل تهیه‌ی محافظ شیشه‌ی دوربین است که محافظ لنز دوربین گلس استار مدل PLX این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد و آن را از هر گونه خط و خش و لکه‌هایی که باعث کاهش کیفیت دوربین می‌شوند محافظت می‌کند. شما می‌توانید این محصول را همین حالا با قیمت ۱۳ هزار تومان خریداری کنید.

خرید محافظ لنز دوربین گلس استار از دیجی‌کالا

۲. محافظ لنز دوربین تراستکتور مدل L3D-T

لوازم جانبی گلکسی A12 ناچو

یکی دیگر از محافظ‌هایی که می‌توانید خریداری کنید تا لنز دوربین گوشی شما را از خط و خش و لکه محافظت کند، محافظ لنز دوربین تراستکتور مدل L3D-T است که بدون هیچ دردسری می‌توانید آن را روی دوربین گوشی خود نصب کنید. بدون اینکه اصلا حباب تشکیل شود یا با مشکلی در این فرایند دچار شوید. این لنز کاملا شفاف نیست و اطراف آن مشکی هستند که اطراف لنز را به خوبی با چسب مشکی خود پوشش می‌دهد و مقاومت خوبی هم در برابر ضربه دارد. شما می‌توانید این محصول را با تخفیف ۴۳ درصدی با قیمت ۳۰ هزار تومان از دیجی‌کالا خریداری کنید.

خرید محافظ لنز دوربین تراستکتور از دیجی‌کالا


شارژر سامسونگ گلکسی A12 ناچو

۱. شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-TA200 15W به همراه کابل تبدیل microUSB

لوازم جانبی گلکسی A12 ناچو

اگر به دنبال یک شارژر بسیار خوب و باکیفیت با سرعت ۱۵ وات هستید که بتواند گوشی شما را درست مثل همان شارژر اوریجینال موجود درون جعبه شارژ کند، شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-TA200 15W می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. البته شما باید برای این شارژر یک کابل USB-C خریداری کنید چرا که به همراه آن یک کابل MicroUSB قرار دارد که با گلکسی A12 ناچو که از پورت USB-C پشتیبانی می‌کند همخوانی ندارد اما با این حال توانایی شارژ گوشی را بدون هیچ مشکلی دارد. این شارژر در حال حاضر با قیمت ۹۹۰ هزار تومان در دسترس قرار دارد.

خرید شارژر دیواری سامسونگ از دیجی‌کالا

۲. شارژر دیواری سامسونگ مدل TA800XBEGAE به همراه کابل تبدیل USB-C

لوازم جانبی گلکسی A12 ناچو

اگرچه گلکسی A12 ناچو از شارژر ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند، اما شما می‌توانید در صورتی که چنین شارژری در بازار موجود نبود، یک گزینه‌ی سریع‌تر یعنی TA800XBEGAE را خریداری کنید. حال نکته اینجاست که شارژر سریع‌تر دیگر نمی‌تواند گوشی را هم سریع‌تر شارژ کند اما چون این روزها گوشی‌ها با شارژر درون جعبه در دسترس قرار نمی‌گیرند، این شارژر ۲۵ واتی می‌تواند یک گزینه‌ی ایدئال باشد. هم گوشی شما را با سرعت قابل قبول شارژ می‌کند و هم اینکه در صورت خرید یک گوشی جدید دیگر نیاز به شارژر نخواهید داشت. این شارژر با قیمت ۷۰۰ هزار تومان در دسترس قرار دارد.

خرید شارژر دیواری سامسونگ از دیجی‌کالا


سخن پایانی

در این مقاله انواع و اقسام لوازم جانبی مخصوص گوشی سامسونگ گلکسی A12 ناچو را به شما معرفی کردیم. به نظر شما برای یک گوشی هوشمند، کدام لوازم جانبی از اهمیت بیشتری برخوردار است؟

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.