محبوب‌ترین لوازم جانبی آیپد پرو ۱۱ اینچی ۲۰۲۱ در دیجی کالا

اگر به دنبال یک تبلت قدرتمند و همه‌فن‌حریف هستید، معمولا انتخاب اول بسیاری از کاربران سری آیپد پرو است. این تبلت‌ها از نمایشگر غول‌پیکر و امکانات سخت‌افزاری بسیار جذابی بهره می‌برند و در نتیجه می‌توانند نیازهای کاربران را به خوبی برطرف کنند. اپل تقریبا هر ساله نسل جدید مدل‌های آیپد پرو را راهی بازار می‌کند و اگرچه از مدل ۲۰۲۲ آن‌ها هم رونمایی کرده، ولی واقعیت این است که تفاوت زیادی با مدل‌های ۲۰۲۱ ندارند. به همین خاطر در این مطلب قصد داریم محبوب‌ترین لوازم جانبی آیپد پرو ۱۱ اینچی مدل ۲۰۲۱ را در دیجی‌کالا معرفی کنیم زیرا نسبت به مدل ۱۲.۹ اینچی طرفداران بیشتری دارد.

مشخصات آیپد پرو ۱۱ اینچی ۲۰۲۱

همانطور که احتمالا می‌دانید، آیپد پرو ۲۰۲۱ در دو مدل ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی راهی بازار شده است که در این مطلب مدل ۱۱ اینچی در مرکز توجه ما قرار دارد. این تبلت از پنل پشتی آلومینومی بهره می‌برد و به همین خاطر بدنه‌ی جذابی دارد و در ضمن فریم هم از جنس آلومینیوم است. در پنل جلویی شاهد نمایشگر ۱۱ اینچی LCD هستیم که رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت را ارائه می‌کند. این نمایشگر از رزولوشن ۱۶۶۸ در ۲۳۸۸ بهره می‌برد و تراکم پیکسلی آن به ۲۶۵ پیکسل در هر اینچ می‌رسد.

آیپد پرو 2021

قلب تپنده‌ی آن چیپست قدرتمند M1 است که این تراشه در بسیاری از کامپیوترهای مک تعبیه شده و می‌تواند توان سخت‌افزاری بسیار بالایی را برای کاربران آیپد پرو به ارمغان بیاورد. ارزان‌ترین مدل این تبلت مبتنی بر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۸ گیگابایتی است و گران‌ترین مدل از رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۲ ترابایتی بهره می‌برد. در پنل پشتی به غیر از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید ۱۰ مگاپیکسلی هم تعبیه شده و در ضمن نباید سنسور LiDAR را از قلم بیندازیم که برای تشخیص عمق مورد استفاده قرار می‌گیرد. به منظور عکاسی سلفی هم باید از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کنید. این تبلت مجهز به سیستم فیس آی‌دی است و باتری آن ۷۵۳۸ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که از شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر با پرداخت حدود ۳۰ میلیون تومان می‌توانید مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی این تبلت را از دیجی‌کالا خریداری کنید.

خرید آیپد پرو ۱۱ اینچی مدل ۲۰۲۱ از دیجی‌کالا

کیف‌های محافظ آیپد پرو ۲۰۲۱

کیف کلاسوری لوکسار مدل Magnetic Smart Case

آیپد پرو 2021

آیپد پرو تبلت ارزان‌قیمتی نیست و بنابراین اصلا دوست ندارید که آسیبی به بدنه‌ی آن وارد شود. بیشتر کاربران برای تبلت‌ها از کیف‌های کلاسوری بهره می‌برند و این مدل هم با وجود اینکه قیمت مناسبی دارد، ولی می‌تواند به خوبی از آیپد پرو شما محافظت کند. از امکانات این کیف باید به بهره‌گیری از یک استند ۴ حالته هم اشاره کنیم که با توجه به نیاز شما در شرایط مختلف می‌تواند تغییر حالت دهد. از دیگر امکانات آن نباید مگنتی بودن این کیف را از قلم بیندازیم که این یعنی در صورت بسته شدن، نمایشگر هم به طور خودکار خاموش می‌شود. در چهار جهت آن پلاستیک سخت تعبیه شده که این پلاسیتک‌ها می‌توانند فشار ناشی از ضربات مختلف را به خوبی دفع کنند. در صورتی که این کیف کلاسوری توجه شما را جلب کرده، با قیمت حدود ۳۵۰ هزار تومان و در ۴ رنگ مختلف می‌توانید آن را از دیجی‌کالا خریداری کنیدو

خرید کیف کلاسوری لوکسار از دیجی‌کالا

کیف کلاسوری جی سی پال مدل DuraPro

آیپد پرو 2021

این کیف کلاسوری وزن مناسبی دارد و به همین خاطر آیپد شما را اصلا سنگین‌تر از حد انتظار نمی‌کند. مواد استفاده شده برای کیف، جذابیت آن را دوچندان کرده‌اند و تا حدی استفاده از کیف‌های سیلیکونی را تداعی می‌کند. خوشبختانه آیپد پرو ۱۱ اینچی ۲۰۲۱ به خوبی درون آن به صورت محکم قرار می‌گیرد و اگر اهل استفاده از قلم اپل پنسل هستید، باید بگوییم که در صورت قرارگیری این قلم در جایگاه موردنظر تعبیه شده در کیف، از نظر شارژ مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود. مانند دیگر قاب‌های مشابه شاهد بهره‌گیری از استند هم هستیم. در نهایت برای نقطه ضعف باید بگوییم آهنربای استفاده شده برای آن کمی ضعیف است ولی به غیر از این موضوع، ضعف خاصی ندارد. این محصول تنوع رنگی بالایی دارد و در ۹ رنگ با قیمت حدود ۸۰۰ هزار تومان در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

خرید کیف کلاسوری جی سی پال از دیجی‌کالا

کیف کلاسوری گرین مدل Premium Vegan Lether

آیپد پرو 2021

شرکت گرین در زمینه‌ی ساخت کیف‌ها و قاب‌های محافظ سابقه‌ی زیادی دارد و در این زمینه محصولات متنوعی را راهی بازار کرده است. این کیف کلاسوری از TPU و پلاستیک سخت ساخته شده و می‌تواند سرتاسر آیپد پرو ۲۰۲۱ شما را به خوبی محافظت کند. به دلیل بهره‌گیری از بافت خاص بدنه، در برابر لغزش مقاومت بالایی دارد و در نتیجه لازم نیست نگران لیز خوردن از دست خود باشید. مانند دیگر کیف‌های مشابه، این مدل هم از استند بهره می‌برد و در کل این مشخصه به یک ویژگی فراگیر تبدیل شده و دیگر یک مزیت مهم محسوب نمی‌شود. خوشبختانه برای خرید این محصول می‌توانید از بین ۱۰ رنگ دست به انتخاب بزنید و با قیمت حدود ۸۵۰ هزار تومان در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

خرید کیف کلاسوری گرین از دیجی‌کالا

کیف کلاسوری اسپیگن مدل Rugged Armor Pro

آیپد پرو 2021

این کیف کلاسوری قیمت بسیار بالایی دارد ولی در عوض به‌شدت محکم است و می‌تواند به خوبی از آیپد پرو شما محافظت کند. اول از همه باید به طراحی خاص پنل پشتی آن اشاره کنیم که همین موضوع جذابیت آن را دوچندان کرده است. علاوه بر اینکه در بدنه شاهد جایگاه مخصوص قلم اپل پنسل هستیم، بر روی آن یک نوار برچسبی هم قرار می‌گیرد تا خیال کاربران بابت جدا نشدن قلم از کیف کاملا راحت باشد. برای خرید این کیف باید به رنگ مشکی بسنده کنید و با پرداخت حدود ۲ میلیون تومان می‌توانید آن را برای آیپد پرو ۱۱ اینچی مدل ۲۰۲۱ خریداری کنید.

خرید کیف کلاسوری اسپیگن از دیجی‌کالا

محافظ لنز آیپد پرو ۲۰۲۱

محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل GL

iPadPro 2021 7

بیشتر آیپدها از یک دوربین اصلی بهره می‌برند ولی مدل‌های سری آیپد پرو در کنار دوربین اصلی، مجهز به دوربین اولترا واید و سنسور LiDAR هم هستند. همین موضوع باعث شده برجستگی ماژول دوربین افزایش پیدا کند. اگر از جمله کاربرانی هستید که نمی‌خواهید به هیچ عنوان روی دوربین و ماژول دوربین خط و خش بیفتد، پس بهتر است به فکر خرید محافظ لنز دوربین باشید. در این زمینه محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل GL را معرفی می‌کنیم که همراه با آن پد الکلی، چسب و دستمال مخصوص هم ارائه می‌شود. این محافظ مقاومت بسیار بالایی ارائه می‌کند و در نتیجه دیگر نگرانی کمتری بابت خط و خش دوربین‌های آیپد پرو خواهید داشت. این محصول در حال حاضر با قیمت حدود ۱۲۵ هزار تومان در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

خرید محافظ لنز دوربین بادیگارد از دیجی‌کالا

گلس محافظ آیپد پرو ۲۰۲۱

محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل TabG

iPadPro 2021 8

آیپد پرو ۲۰۲۱ تبلت ارزان‌قیمتی نیست و بنابراین اگر نمایشگر آن آسیب ببیند، متحمل هزینه‌ی بسیار سنگینی خواهید شد. محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل TabG یکی از بهترین گلس‌های محافظ برای این تبلت است که خوشبختانه قیمت مناسبی دارد. همراه با این گلس، پد الکلی، چسب مخصوص و دستمال مخصوص هم ارائه می‌شود تا بتوانید بدون مشکل و بدون روبرو شدن با حباب‌ها، آن را بر روی نمایشگر قرار دهید. خوشبختانه این محافظ نمیشگر فاصله‌ی تقریبا نیم میلی‌متری با لبه‌ها دارد و بنابراین با کاور تبلت درگیر نمی‌شود. با توجه به اینکه این گلس خوش‌ساخت فقط حدود ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد، انتخاب بسیار خوبی برای آیپد پرو ۲۰۲۱ شما محسوب می‌شود.

خرید محافظ صفحه نمایش بادیگارد از دیجی‌کالا

شارژرهای آیپد پرو ۲۰۲۱

شارژر دیواری ۲۰ وات اپل مدل B/A

Ipad Air 5 8 1

آیپد پرو ۲۰۲۱ همراه با شارژر ۲۰ واتی ارائه می‌شود ولی اگر به هر دلیلی قصد دارید یک شارژر برای این تبلت بخرید، این مدل را پیشنهاد می‌دهیم که یکی از پرفروش‌ترین کالاها در دیجی‌کالا محسوب می‌شود. این شارژر توان خروجی ۲۰ وات را ارائه می‌دهد و از این نظر تفاوتی با شارژر اصلی ارائه شده با آیپد پرو ۲۰۲۱ ندارد. البته توجه داشته باشید این شارژر با پریزهای برق در ایران سازگار نیست و به همین خاطر در کنار آن باید تبدیل ۳ به ۲ هم خریداری کنید. این شارژر با قیمت حدود ۷۰۰ هزار تومان در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد که با توجه به کیفیت بالای آن، این قیمت اصلا عجیب نیست.

خرید شارژر دیواری ۲۰ وات اپل مدل B/A از دیجی‌کالا

شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل ۲۵W EP-TA800

iPadPro 2021 9

همانطور که گفتیم، آیپد پرو ۲۰۲۱ از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند و بنابراین بهتر است یک شارژر با سرعت بالاتر از این سرعت خریداری کنید. برند سامسونگ طبیعتا نیازی به معرفی ندارد و در زمینه‌ی شارژر هم از سابقه‌ی زیادی بهره می‌برد. این شارژر دارای پورت USB-C است و با توجه به اینکه آیپد پرو ۲۰۲۱ هم از پورت USB-C بهره می‌برد، باید در کنار این شارژر یک کابل USB-C به USB-C را خریداری کنید. وزن این شارژر به ۶۳ گرم می‌رسد و در کل اندازه‌ی کوچکی دارد.

خرید شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ از دیجی‌کالا

قلم مناسب آیپد پرو ۲۰۲۱

قلم لمسی اپل مدل Pencil 2nd Generation

Ipad Air 5 10 1

یکی از جذابیت‌های آیپدهای اپل، همین پشتیبانی آن‌ها از قلم لمسی این شرکت است. البته پشتیبانی آیپد پرو از قلم لمسی اپل جذابیت بیشتری دارد زیرا این قلم به طور مغناطیسی به بدنه وصل می‌شود و از این طریق انرژی خود را تامین می‌کند. بدنه این قلم همچنان پلاستیکی بوده و طول ۱۶.۶ سانتی‌متری با قطر کمتر از ۱ سانتی‌متری دارد. وزن نسبتا سبک حدودا ۲۱ گرمی آن هم به کاربر اجازه می‌دهد بدون خستگی دست، ساعت‌ها امکان کار با قلم را داشته باشد. اما مهمترین تفاوت این قلم نسل دوم با نسل قبلی خود در طراحی بدنه است. به طوری که یک وجه این قلم به صورت تخت طراحی شده و در همین قسمت هم آهنربا تعبیه شده است. در حال حاضر برای خرید این قلم از دیجی‌کالا باید حدود ۴ میلیون تومان بپردازید.

خرید قلم لمسی اپل از دیجی‌کالا

سخن آخر

در این مطلب به طور مختصر و مفید به تعدادی از محبوب‌ترین لوازم جانبی آیپد پرو ۱۱ اینچی مدل ۲۰۲۱ در دیجی‌کالا پرداختیم. اگر شما از این تبلت استفاده می‌کنید یا قصد خرید آن را دارید، به نظرتان کدام‌یک از لوازم جانبی ارزش خرید بیشتری دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link