محبوب‌ترین لوازم جانبی آیفون ۱۳ پرو مکس در دیجی کالا

بسیاری از کاربران خرید لوازم جانبی برای گوشی خود را دوست دارند زیرا به‌خصوص با خرید کاور‌های محافظ متنوع، می‌توانید جذابیت گوشی را افزایش دهید. آیفون ۱۳ پرو مکس گوشی گران‌قیمتی محسوب می‌شود و بنابراین آسیب رسیدن به آن، به معنای متحمل شدن هزینه‌های سنگین برای تعمیر گوشی خواهد بود. در دیجی کالا برای آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانید از بین لوازم جانبی متعدد دست به انتخاب بزنید که در ادامه به تعدادی از محبوب‌ترین این لوازم جانبی می‌پردازیم.

مشخصات آیفون ۱۳ پرو مکس

این گوشی مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی است که رزولوشن ۱۲۸۴ در ۲۲۷۸ را ارائه می‌دهد. وزن آیفون ۱۳ پرو مکس به ۲۴۰ گرم می‌رسد و بنابراین گوشی سنگینی محسوب می‌شود. قلب تپنده آن چیپست A15 است که در کنار ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ تا ۱ ترابایت حافظه داخلی انجام وظیفه می‌کند.

لوازم جانبی آیفون 13 پرو مکس

در پنل پشتی شاهد ماژول دوربین بزرگی هستیم که درون آن ۳ دوربین به شکل مثلث در کنار یکدیگر تعبیه شده‌اند. برای ثبت عکس‌های سلفی با این گوشی باید از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهره ببرید. ظرفیت باتری ۴۳۵۲ میلی‌آمپر ساعت است که از شارژ سیمی ۲۷ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین در صورت استفاده از شارژ بی‌سیم مگ‌سیف، قادر به بهره‌گیری از سرعت شارژ ۱۵ وات هستید. در صورت استفاده از شارژرهای بی‌سیم معمولی هم سرعت شارژ به حداکثر ۷.۵ وات می‌رسد.

خرید آیفون ۱۳ پرو مکس از دیجی‌کالا

قاب‌ محافظ آیفون ۱۳ پرو مکس

کاور نیلکین مدل C8m 5hi1d برای آیفون ۱۳ پرو مکس

لوازم جانبی آیفون 13 پرو مکس

بسیاری از کاربران آیفون برای خرید قاب فقط به برند نیلکین اعتماد می‌کنند زیرا در این زمینه حرف زیادی برای گفتن دارد. مهم‌ترین ویژگی این کاور، ارائه‌ی یک قاب جداگانه برای ماژول دوربین است که به راحتی می‌توانید آن را حرکت دهید. بنابراین دیگر عملا نیازی به خرید محافظ لنز دوربین نخواهید داشت. از نظر کیفیت مواد استفاده شده و دقت برش هم این کاور عالی است. این کاور را با پرداخت حدود ۳۰۰ هزار تومان می‌توانید از دیجی‌کالا خریداری کنید.

خرید کاور نیلکین مدل C8m 5hi1d از دیجی‌کالا

کاور مدل ژله‌ای کپسول‌دار برای آیفون ۱۳ پرو مکس

لوازم جانبی آیفون 13 پرو مکس

اگر به استفاده از کاورهای شفاف برای آیفون خود علاقه دارید، پس خرید این قاب را توصیه می‌کنیم که کاملا شفاف است و جنس مناسبی هم دارد. در ۴ گوشه‌ی این قاب شاهد برجستگی هستیم که به عنوان ضربه‌گیر عمل می‌کند و جلوی آسیب به بدنه‌ی گوشی را می‌گیرد. از طرف دیگر باید به قیمت پایین این کاور هم اشاره کنیم که جذابیت آن را دوچندان کرده است. در حال حاضر این محصول با قیمت حدودا ۳۰ هزار تومانی در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

خرید کاور مدل ژله‌ای کپسول‌دار از دیجی‌کالا

کاور سامورایی مدل Classico PRO برای آیفون ۱۳ پرو مکس

لوازم جانبی آیفون 13 پرو مکس

برند سامورایی در زمینه‌ی ساخت کاورهای گوشی‌های هوشمند شهرت زیادی دارد و در کل کاورهای این برند بین پرفروش‌ترین لوازم جانبی آیفون ۱۳ پرو مکس دیده می‌شود. این کاور طراحی بسیار ساده‌ای دارد و می‌توانید از بین ۴ رنگ مختلف با توجه به سلیقه‌ی خود انتخاب کنید. همچنین باید به بهره‌گیری از محافظ لنز دوربین هم اشاره کنیم که این موضوع برای برخی کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد. این محصول با قیمتی در حدود ۱۷۰ هزار تومان در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

خرید کاور سامورایی مدل Classico PRO از دیجی‌کالا

کاور مدل MG-Safe برای آیفون ۱۳ پرو مکس

لوازم جانبی آیفون 13 پرو مکس

اگر برای آیفون خود از شارژر مگ‌سیف استفاده می‌کنید، بهتر است قابی را بخرید که از این مشخصه پشتیبانی کند. در صورت قرار دادن شارژر مگ‌سیف بر روی برخی قاب‌ها، ممکن است بدنه‌ی آیفون بیش از حد انتظار داغ شود. اما این قاب شفاف چنین مشکلی را ندارد و با خیال راحت می‌توانید از آن بهره ببرید. در حال حاضر این محصول حدود ۱۱۰ هزار تومان قیمت دارد.

خرید کاور مدل MG-Safe از دیجی‌کالا

کاور لیکگاس مدل Borderline برای آیفون ۱۳ پرو مکس

لوازم جانبی آیفون 13 پرو مکس

این قاب از پنل پشتی شفاف و لبه‌ی پلاستیکی بهره می‌برد و بنابراین می‌توانید از بین رنگ‌های مختلف لبه‌ی پلاستیکی آن دست به انتخاب بزنید. خوشبختانه برای این قاب از برش بسیار دقیقی استفاده شده و گوشی به خوبی درون آن قرار می‌گیرد. لبه‌ی پلاستیکی آن هم می‌توانید به خوبی در برابر ضربات جانبی به بدنه محافظت کند و با خرید این قاب، نگرانی کمتری بابت آسیب به آیفون خود خواهید داشت. اگر این قاب توجه شما را جلب کرده، با پرداخت حدود ۱۸۰ هزار تومان می‌توانید آن را از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

خرید کاور لیکگاس مدل Borderline از دیجی‌کالا

کاور کی-دوو مدل Ares برای آیفون ۱۳ پرو مکس

لوازم جانبی آیفون 13 پرو مکس

کاور‌هایی که تنوع رنگ بالایی دارند، معمولا مورد توجه زیادی قرار می‌گیرند. خوشبختانه این قاب در بیش از ۲۰ رنگ مختلف عرضه شده که البته این تنوع رنگ مربوط به لبه‌ی قاب است. با وجود اینکه پنل پشتی شفاف است، اما اصلا اثر انگشت را جذب نمی‌کند و در این زمینه لازم نیست نگران باشید. گفتنی است این قاب به‌خوبی از ماژول دوربین هم محافظ می‌کند. در حال حاضر برای خرید این قاب از دیجی‌کالا باید حدود ۳۰۰ هزار تومان بپردازید.

خرید کاور کی-دوو مدل Ares از دیجی‌کالا

کاور سامورایی مدل SPC برای آیفون ۱۳ پرو مکس

لوازم جانبی آیفون 13 پرو مکس

این کاور هم طراحی بسیار ساده‌ای دارد و برای آن از پلاستیک باکیفیتی استفاده شده است. ساختار قاب از دو بخش اصلی مربوط به پنل پشتی و بامپر تشکیل شده و همین ساختار جذابیت آن را افزایش داده است. لبه‌ی پلاستیکی استفاده شده برای آن به لطف ضخامت بالایی که دارد، می‌تواند از گوشی در برابر سقوط و ضربه‌های شدید محافظت کند. این کاور در حال حاضر با قیمت حدودا ۱۷۰ هزار تومانی در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

خرید کاور سامورایی مدل SPC از دیجی‌کالا

کاور سامورایی مدل elect برای آیفون ۱۳ پرو مکس

لوازم جانبی آیفون 13 پرو مکس

در نگاه اول طراحی جذاب این کاور که مبتنی بر پنل پشتی شفاف است، توجه را جلب می‌کند. لبه‌ی استفاده شده برای آن مبتنی بر دو نوع بافت است که به همین خاطر هنگام در دست گرفتن گوشی، حس خوبی به شما منتقل می‌شود. در کنار جذابیت بالا، این کاور در برابر ضربات هم به خوبی می‌تواند از بدنه محافظت کند. البته بهتر است در کنار این قاب، یک محافظ برای لنزهای دوربین هم خریداری کنید. برای خرید این قاب از دیجی‌کالا باید حدود ۱۶۰ هزار تومان بپردازید.

خرید کاور کاور سامورایی مدل elect از دیجی‌کالا

گلس‌‌های محافظ آیفون ۱۳ پرو مکس

محافظ صفحه نمایش و اسپیکر کوکونات مدل UD Glass برای آیفون ۱۳ پرو مکس

لوازم جانبی آیفون 13 پرو مکس

بعد از انتخاب قاب برای آیفون ۱۳ پرو مکس، حالا باید به یکی دیگر از مهم‌ترین لوازم جانبی یعنی محافظ نمایشگر بپردازیم. این محافظ نمایشگر در بخش فوقانی از توری مختص اسپیکر بهره می‌برد و می‌تواند از این بخش هم محافظت کند. خوشبختانه قرار دادن آن روی نمایشگر بسیار راحت است و می‌توانید بدون هیچ مشکل و دردسری چنین کاری را انجام دهید. با توجه به چربی‌گریز بودن آن، دیگر نگران قرارگیری چربی و اثر انگشت روی نمایشگر نخواهید بود. این محافظ نمایشگر با قیمت حدود ۱۴۰ هزار تومان در فروشگاه دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

خرید محافظ صفحه نمایش و اسپیکر کوکونات از دیجی‌کالا

محافظ صفحه نمایش حریم شخصی گلس استار مدل PRF برای آیفون ۱۳ پرو مکس

iPhone 13 Pro max 12

اگر حریم خصوصی برای شما اهمیت زیادی دارد، پس باید به فکر خرید چنین محافظی برای نمایشگر آیفون خود باشید. این نوع محافظ‌ها به غیر از محافظت از نمایشگر گوشی، زاویه‌ دید را محدود می‌کنند تا اطرافیانتان نتوانند محتوای گوشی شما را مشاهده کنند. این محافظ از درجه سختی ۹H بهره می‌برد و بنابراین می‌تواند در برابر ضربات مقاومت بالایی از خود نشان دهد. اگر به دنبال خرید این محافظ نمایشگر هستید، با پرداخت حدود ۴۰ هزار تومان می‌توانید آن را از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه نمایش حریم شخصی گلس استار از دیجی‌کالا

محافظ دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس

محافظ لنز دوربین مدل COLP to برای آیفون ۱۳ پرو مکس

iPhone 13 Pro max 13

با وجود اینکه لنز‌‌های آیفون ۱۳ پرو مکس در برابر ضربات دوام بسیار بالایی دارند، اما در هر صورت هیچ کاربری دوست ندارد روی لنز دوربین آیفون خود خط و خش ایجاد شود. برخی محافظ‌های دوربین در کنار محافظت، به لطف بهره‌گیری از بامپرهای مبتنی بر رنگ‌های مختلف، جذابیت گوشی را افزایش می‌دهند. این مدل هم در کنار محافظ در برابر ضربات، در رنگ‌های متنوعی عرضه شده که می‌توانید مدل دارای بامپر رنگ مورد علاقه‌ی خود را خریداری کنید. این محافظ لنز دوربین با قیمتی در حدود ۲۰ هزار تومان در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

خرید محافظ لنز دوربین مدل COLP to از دیجی‌کالا

شارژرهای مناسب آیفون ۱۳ پرو مکس

شارژر دیواری ۲۰ وات اپل مدل B/A

iPhone 13 Pro max 14

اگر از جمله کاربرانی هستید که استفاده از شارژرهای ساخت اپل برای شما اهمیت زیادی دارد، پس برای آیفون ۱۳ پرو مکس باید این شارژر را خریداری کنید. این شارژر خروجی ۲۰ واتی را ارائه می‌دهد و تا سال‌های سال با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. در فروشگاه دیجی‌کالا این محصول با قیمت حدود ۶۲۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

خرید شارژر دیواری ۲۰ وات اپل مدل B/A از دیجی‌کالا

شارژر بی‌سیم اپل مدل MagSafe

iPhone 13 Pro max 15

در حال حاضر برای بهره‌گیری از فناوری مگ‌سیف می‌توانید از بین شارژرهای مختلف انتخاب کنید ولی این مدل که ساخت خود اپل است، طرفداران زیادی دارد. با استفاده از این شارژر بی‌سیم، می‌توانید از حداکثر سرعت شارژ آیفون یعنی ۱۵ وات بهره ببرید. البته در این میان باید به قیمت بسیار بالای این شارژر هم اشاره کنیم که با قیمت حدودا ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در فروشگاه دیجی‌کالا فروخته می‌شود.

خرید شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe از دیجی‌کالا

شارژر دیواری انکر مدل B2019-L به همراه کابل تبدیل لایتنینگ

iPhone 13 Pro max 16

اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید شارژرهای ساخت اپل را بخرید، خرید این شارژر را توصیه می‌کنیم که توسط شرکت مشهور انکر ساخته شده و با کابل لایتنینگ ارائه می‌شود. در حال حاضر این محصول با قیمت حدود  ۵۴۰ هزار تومان در دیجی‌کالا فروخته می‌شود.

خرید شارژر دیواری انکر مدل B2019-L از دیجی‌کالا

سخن آخر

در این مطلب فقط به تعدادی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی آیفون ۱۳ پرو مکس در دیجی‌کالا پرداختیم و با جستجو در این سایت، می‌توانید تعداد بسیار بیشتری از این محصولات را پیدا کنید. به نظر شما کدام‌یک از این محصولات ارزش خرید بیشتری دارد؟ در بخش کامنت‌ها نظرات خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.