فهرست بستن

ماشین گیمز با همکاری مایکروسافت قادر به ساخت بازی های بهتری خواهد بود

استودیوی سوئدی MachineGames حالا به عنوان استودیوی جدید کمپانی مایکروسافت شناخته می‌شود. این استودیو که تحت مدیریت کمپانی ZeniMax Media فعالیت می‌کرد، اکنون با تصاحب زنیمکس توسط مایکروسافت، به زودی به عنوان بخشی از استودیوهای مایکروسافت به فعالیت خود ادامه خواهد داد. MachineGames نزد گیمرها بیشتر به واسطه فرنچایز بسیار محبوب ولفنشتاین شناخته می‌شود. حال تعدادی از توسعه‌دهندگان این استودیو با وب سایت رسمی کمپانی بتزدا مصاحبه داشته‌اند و رابطه با آینده گفت و گو کرده‌اند. از صحبت‌های فردریک لیونگدال، کارگردان بازی‌ساز استودیوی سوئدی می‌توان دریافت که برای ملحق شدن به مایکروسافت هیجان زده هستند و معتقدند ماشین گیمز با همکاری مایکروسافت می‌تواند بازی های باکیفیت‌تر و بهتری در آینده بسازد.

کارگردان بازی‌ساز استودیوی ماشین گیمز معتقد است که این استودیو به کمک مایکروسافت می‌تواند در آینده بازی‌های بزرگ‌تری را توسعه دهد. لیونگدال می‌گوید که با وجود افراد با دانش مایکروسافت که تعداد آنها بسیار زیاد هم هست، و توسعه‌دهندگان بزرگ و فناوری و سخت افزارهای عظیم رسیدن به این هدف دور از دسترس نخواهد بود.

ماشین گیمز با همکاری مایکروسافت قدرتمندتر از گذشته می‌شود

زمانی که صحبت از امکانات سخت افزاری کنسول‌های نسل بعد می‎شود، تعدادی از توسعه‌دهندگان استودیو ماشین گیمز از تمرکز بر روی حافظه SSD دستگاه‌ها به عنوان یک نقطه کلیدی می‌گویند. به عقیده جیم کلین، رئیس اداره فناوری MachineGames، حافظه ذخیره سازی فوق‌العاده سریع یکی از کلیدی ترین آیتم‌ها در کنسول های جدید است. در حالی که کاربران باید برای خرید حافظه سریع برای کامپیوترهای شخصی خود جداگانه اقدام کنند، این ویژگی به یک استاندارد در کنسول های نسل بعد تبدیل خواهد شد. کلید معتقد است SSD کنسول های نسل بعد نگرش بازی سازان راجع به طراحی بازی ها را عوض می کند و مشکلات سابق مانند بارگذاری طولانی مدت و کندی‌های آزار دهنده به فراموشی سپرده خواهند شد. امکان ساخت بازی‌هایی با دنیای وسیع‌تر از دیگر قابلیت‌های شاخص به لطف وجود حافظه‌های ذخیره‌سازی فوق سریع خواهد بود.

در نهایت یکی از توسعه‌دهندگان ماشین گیمز در رابطه با جدیدترین اثر این استودیو گفته است که عنوان Wolfenstein: Youngblood مسلما به اندازه قسمت‌های پیشین این فرنچایز مورد استقبال قرار نگرفت که علت این اتفاق می‌تواند ساختار متفاوت بازی نسبت به گذشته باشد. سومین قسمت اصلی از سری ولفنشتاین در حال ساخت است اما فعلا زمان عرضه این بازی مشخص نشده هر چند که ممکن است این اتفاق سال آینده رخ دهد.

بیشتر بخوانید: فیل اسپنسر: هزینه خرید بتزدا بدون نیاز به عرضه عناوین آینده برای PS5 بازخواهد گشت

لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *