قیمت آیفون های سری ۱۴ چقدر است؟

زمان برگزاری مراسم معارفه آیفون‌‌های سری ۱۴ مشخص شد و در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ اپل به صورت آنلاین این رویداد را برگزار خواهد کرد. اما آیا قیمت آیفون ۱۴ مشخص است؟ آیا آیفون ۱۴ پرو مکس قیمت بیشتری به نسبت نسل قبل خواهد داشت؟ در ادامه بیشتر به این موضوع و قیمت احتمالی آیفون‌های جدید در ایران خواهیم پرداخت.

به محض موجود شدن iphone 14 در ایران، آنرا از فروشگاه گوشی های اپل، تکنولایف خریداری کنید.

قیمت ایفون ۱۴ چقدر است؟

قبل از هر چیز باید اشاره کنیم که آیفون‌های سری ۱۴ عضو جدیدی را میزبانی خواهند کرد و ایفون ۱۳ مینی در نسل جدید جای خود را به آیفون ۱۴ مکس خواهد داد. همین اتفاق باعث می‌شود ارزان‌ترین نسخه از پرچمداران اپل دیگر در دسترس قرار نگیرد و ارزان‌ترین مدل خود ایفون ۱۴ باشد. اگر نگاهی به نسل قبل داشته باشیم آیفون ۱۳ مینی با قیمت پایه‌ای ۶۹۹ دلاری وارد بازار شد و ایفون ۱۳ قیمتی ۷۹۹ دلاری داشت. قیمت نسخه‌های پرو نسل قبل نیز به ترتیب ۹۹۹ و ۱۰۹۹ دلار بود.

امسال اما تغییراتی را شاهد خواهیم بود. آیفون ۱۴ قیمت مشابهی با نسل قبل خواهد داشت و به احتمال قوی همچنان با قیمت ۷۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. ایفون ۱۴ مکس که عضو جدید خانواده است احتمالا با قیمت پایه‌ای ۸۹۹ دلاری به بازار عرضه شود و نظر کاربران زیادی را هم به خود جلب کند؛ چرا که نمایشگری بزرگ و باکیفیت عرضه خواهد شد و همچنان قیمتی مناسب خواهد داشت.

عکس ایفون 14

داستان نسخه‌های پرو اما کمی متفاوت خواهد بود و شما باید برای آیفون ۱۴ پرو باید ۱۰۹۹ دلار پرداخت کنید و قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس نیز به ۱۱۹۹ دلار خواهد رسید. این یعنی نسخه‌های پرو با افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری در دسترس قرار خواهند گرفت و گوشی‌های گران قیمت‌تری به نسبت نسل قبل خواهند بود. دلیل اصلی افزایش قیمت آیفون ۱۴ پرو مکس و ایفون ۱۴ پرو به احتمال زیاد دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و همچنین ناچ جدید نمایشگر است.

قیمت ایفون ۱۴ در ایران چگونه خواهد بود؟

احتمالا اولین نسخه از این پرچمداران در اواخر مهر و اوایل آبان در دسترس قرار بگیرد ولی در ابتدا iphone 14 قیمت بسیار بالایی خواهد داشت و قیمت آن از قیمت دلاری بسیار بیشتر خواهد بود. همین موضوع باعث می‌شود بهترین زمان برای خرید گوشی‌های نسل جدید را در اواخر پاییز یا زمستان ۱۴۰۱ بدانیم. زمانی که این محصولات قیمت واقعی خود را در بازار پیدا کنند خود آیفون ۱۴ به احتمال قوی حدود ۳۵ تا ۴۰ میلیون قیمت خواهد داشت و برای مدل‌های گران‌تر باید هزینه بیشتری بپردازید.

به عنوان مثال با توجه به قیمت ۵۰ میلیونی نسخه پایه‌ای ایفون ۱۳ پرو مکس در ایران می‌توانیم انتظار داشته باشیم همین نسخه ایفون ۱۴ پرو مکس قیمتی ۵۵ میلیونی به بالا داشته باشد. در مورد قیمت دقیق این گوشی‌ها نمی‌توان به صورت قطعی صحبت کرد؛ چرا که عوامل زیادی مانند هزینه واردات و ریجستری و گمرک نیز نقش مهم و مؤثری در این فرایند خواهد داشت.

سوالات متداول

قیمت ایفون ۱۴ چقدر است؟ آیفون ۱۴ قیمت مشابهی با نسل قبل خواهد داشت و به احتمال قوی همچنان با قیمت ۷۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. ایفون ۱۴ مکس که عضو جدید خانواده است احتمالا با قیمت پایه‌ای ۸۹۹ دلاری به بازار عرضه شود و نظر کاربران زیادی را هم به خود جلب کند؛ چرا که نمایشگری بزرگ و باکیفیت عرضه خواهد شد و همچنان قیمتی مناسب خواهد داشت. داستان نسخه‌های پرو اما کمی متفاوت خواهد بود و شما باید برای آیفون ۱۴ پرو باید ۱۰۹۹ دلار پرداخت کنید و قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس نیز به ۱۱۹۹ دلار خواهد رسید.

قیمت ایفون ۱۴ در ایران چگونه خواهد بود؟ بهترین زمان برای خرید گوشی‌های نسل جدید در ایران اواخر پاییز یا زمستان ۱۴۰۱ خواهد بود. زمانی که این محصولات قیمت واقعی خود را در بازار پیدا کنند خود آیفون ۱۴ به احتمال قوی حدود ۳۵ تا ۴۰ میلیون قیمت خواهد داشت و برای مدل‌های گران‌تر باید هزینه بیشتری بپردازید.

برای امتیاز به این مطلب کلیک کنید

[تعداد امتیازات: ۰ امتیاز میانگین: ۰]

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.